Erika’s … meerdere merken gehad maar dit zijn toch wel de fijnste.
Ik heb de strap inmiddels een paar dagen om en heb een truukje gevonden om de clasp snel te bevestigen. Moest er wel even voor googlen en wat youtube filmpjes bekijken. Maar ik heb er nu handigheid in. De strap verder zit toch wel erg lekker! Je voelt hem zowat niet en hij houdt het horloge goed op zijn plek. Toch helemaal tevreden
Volgens mij ben ik met dit bandje wel klaar voor de zomer. Besteld op 8 april en vandaag 10 mei geleverd. Ik lees wel eens wat over lange levertijden maar Erika heeft haar werk prima gedaan. Het bandje is op 28 april verstuurd met DHL en die heeft het op 2 mei overgedragen aan PostNL. Die maakt er vervolgens een potje van door pas vandaag, 10 mei, te leveren.
Het wachten in ieder geval meer dan waard, wat draagt dit prettig!
Staat mooi Hans
Poeh mooi hoor de
met fixed lugs. Vraagt wel een ‘FXD MN’. Die is met 48 gram zo licht dat je vergeet dat je 'm om heb.
Hier een grote blij met deze
Na wat experimenteren gewapend met een loupe ben ik eruit hoe ik de strap kan inkorten en de hardware kan verwisselen. PB mij voor maatwerk
Het 2e experiment is ingeslagen elastiek combineren met Ali hardware. De breedte is op papier 20mm, maar in de praktijk 19mm. Het elastiek is slapper dan de Erika’s Originals. Dit onderving ik door deze dubbel toe te passen.
Ik vind het horloge zelf al druk, mijn keuze zou minder strepen zijn. Hooguit een rood streepje in het midden…….
Ik vind het een prima keuze, die MN Swick uitvoering.
Het is voor mij met kleuren over het algemeen zo dat het goed werkt als het een beetje matcht tussen het horloge en de band, hier komt het rood en het wit terug.