Modden van horloges

Zijn er hier mensen die weleens horloges modden of dat in opdracht doen?

Ik heb hier een klokje wat ik misschien een beetje wil laten aanpassen, maar heb totaal geen idee en geen contacten op dat vlak.

merk, foto ?

Al eens gekeken op de website monsterwatches.nl? Geen idee of hij ook andere merken dan Seiko mod, maar bepaalde aanpassingen lijken me niet echt merkgebonden.

1 like

Gaat wel om een horloge met Seiko uurwerk, maar heb nog nooit een mail terug gehad. Ik heb het wel overwogen…

Dat heb ik ook wel eens met Rob, misschien Feesboeken? (Ja ik weet het, ik heb daar ook een hekel aan)

Daarom dat ik dus even verder zoek. Er zullen hier toch vast meer mensen zijn die me hierbij willen helpen?

Als je in Apeldoorn zou wonen of omgeving, ken ik wel iemand…

Eventueel opsturen of brengen is ook niet zo erg hoor :smile:

Geen slechte ervaringen met Rob, hij is soms wat langzaam met reageren op mail, maar zijn werk ziet er altijd 100% uit (ook uit eigen ervaring )

heb zelf een FFF mod bij hem vandaan.

PM…

Dat heb ik na 3 berichten ook maar opgegeven btw…

De Vouwfietser al eens benaderd?
Erg handig met o.a. Russen :grinning:

Oke, ik hou alle opties open, dank je!

Misschien even vermelden om welk horloge het gaat en wat je wilt laten aanpassen.

Wat nu noem je alleen een klokje beetje aanpassen. Kan dus van alles zijn. Bijvoorbeeld die koekoeksklok in je avatar laten voorzien van een papegaaitje dat lorre, lorre zegt in plaats koek koek. :joy:

btw papegaaitjes heb ik momenteel niet op voorraad, maar misschien zou ik je wel kunnen helpen :wink:

1 like

Oke logisch @vierport. Zonder iemand tegen de borst te stoten, maar ik heb een Florijn gekocht. Deze heeft een datum loupe en die vind ik toch eigenlijk niet zo tof. Als er dan toch een nieuw saffierglaasje op moet en de wijzerplaat bloot ligt wil ik er eigenlijk rode wijzers op :smiley: meer hoeft niet.
Ik vind het echt een hele mooie klok die veel polstijd heeft en gaat krijgen, maar wil van het “ongemak” gelijk gebruik maken.

Dodo’s?.. :smile:

Ja, die heb ik wel. Probleem is alleen dat ik niet weet welk geluid ze moeten maken als de klok 12 uur slaat :wink:

Alle wijzers, of alleen de seconde?

Die loupe haal je er ook af zonder een nieuw glaasje te plaatsen of het klokje uit elkaar te halen. Is zat over te vinden op internet. Voorzichtig verhitten met een aansteker tot de lijm troebel wordt en er dan af tikken met de botte kant van een aardappelschilmesje.

1 like

Alleen de kleine en de grote wijzer. Het liefste in de stijl zoals op de foto, of iets soortgelijks.