Modellen voor de overname van Invicta

Ik gaf hem een voorbeeld met Invicta en hoe lastig het is om informatie te krijgen over modellen. Natuurlijk krijg ik her en der wel hulp hoor. Bijvoorbeeld wanneer ik er weer eens eentje open en het uurwerk laat zien. Zijn genoeg mensen hier die daar meer over weten. :slight_smile:

Ik moet eens afleren om bij vreemden op hun schoot te zitten. Krijg er ook altijd een zere kont van.:grimacing:

2 likes

:shushing_face::shushing_face::shushing_face::see_no_evil:

2 likes

Reageer je te heftig vanuit emotie : niet goed
Ben je te aardig : ook niet goed…

Ik ben in verwarring

1 like

Simpel, zoals met veel zaken in het dagelijks leven, ligt het vaak ergens in het midden.
Net als een boom in de wind SybrenAnne gewoon een beetje meebuigen zonder om te knakken.

Hij was vh type dat:

1. Zijn gelijk wil halen wat er ook gebeurt.
  2. Zegt dat hij niet meer reageert, maar dan erg vaak blijft reageren. Beetje gezellig olie op het vuur gooien.
  3. Gewoon van nature een naar persoon is en niets op het internet heeft te zoeken of halen.
1 like

Het topic is nu weg?

Zover ik weet is hij gesloten. Weet niet of het helemaal verwijderd is

Kan het niet vinden.

Ik ook niet. Maar wel dat hij graag maar mooie sport dames kijkt. Afspeellijst van hem.

Wanneer dit tegen de forumregels is dan verwijder ik dit direct

2 likes

Sport is gezond toch ?

Tuurlijk! Maar blijkbaar heeft hij een speellijst genaamd Sexy op YouTube met allemaal wulpse sportende dames. Niks mis mee.:laughing::shushing_face:

Ook lekkertjes moeten zo veel mogelijk sporten !

1 like

Die in het geel is een man toch?

Sharleen Stratton, geen idee

Sharleen heeft het koud die zou wel een dekentje kunnen gebruiken.

1 like

De volgende keer stel ik het op prijs als je me even tagt, in plaats van achter mijn rug om dit soort dingen over me te zeggen.

4 likes

We hadden het toch niet over jou? :grimacing::laughing:

1 like

Oei, ik vond de beschrijving heel treffend. :grimacing::sweat_smile:

1 like

Man man man die @W.E is ook een mafklapper hoor.

1 like

Hij zal voorlopig niet reageren, zijn telefoon was leeg zo te zien.

1 like