Een gewaardeerd lid heeft daarstraks in een topic geschreven dat er lijsten en informatie beschikbaar zijn van modellen die Invicta’s maakte voor de overname in de jaren 90.
Nu zullen er vast heel wat experts hier op het forum zijn en mij hiermee kunnen helpen. Ik heb dit namelijk nooit kunnen vinden. Maar vind het wel reuze interessant wanneer iemand dit soort informatie voor mij heeft.
Nee dat was me duidelijk. Beetje uitlokken en trollen was dat. Althans, dat hoop ik voor hem. Of zou hij van nature zo’n klotekarakter hebben. Daarnaast was het gebruik van d en t weer lekker verkeerdtdtdt. Maar ja, dat zie je wel vaker bij mensen die ondernemer/(zelfstandig) adviseur zijn. Hoop blabla, maar schrijven kunnen ze niet.
Nou het viel mij een beetje tegen, je kreeg een worst voor gehangen in de vorm van wat top secret Invicta informatie. En hoppa jij kroop direct op de schoot van de dark side.
Ik had van jouw toch iets meer loyaliteit verwacht aan het forum wat je zoveel heeft gegeven…
Vind je echt dat ik op iemands schoot kruip? Ik sprak hem aan op zijn bijzonder vreemde gedrag… ook hier doe ik dat… wat verwacht je van mij? Dat ik iemand de huid vol scheld?
Ik ga het zelf niet doen, vind het nogal gênant om jezelf zo te laten gaan. Maar ik kan ook weer niet ontkennen dat ik het amusant vind als een ander van het padje gaat. Dus doe vooral wat je niet laten kunt.
@Salina, misschien wil je in deze draad eens een goed voorbeeld geven van iemand die inhoudelijke, nuttige en unieke informatie aanlevert naar aanleiding van een vraag op een internetforum? Ik ben erg benieuwd wat je te bieden hebt. Je wil toch niet bekend komen staan als een ‘haler’ in plaats van een ‘brenger’?
Ik ben benieuwd of het je beter vergaat dan (of überhaupt net zo goed als) @Maurits.