Modellen voor de overname van Invicta

Een gewaardeerd lid :smiling_imp: heeft daarstraks in een topic geschreven dat er lijsten en informatie beschikbaar zijn van modellen die Invicta’s maakte voor de overname in de jaren 90.

Nu zullen er vast heel wat experts hier op het forum zijn en mij hiermee kunnen helpen. Ik heb dit namelijk nooit kunnen vinden. Maar vind het wel reuze interessant wanneer iemand dit soort informatie voor mij heeft.

Dus wie oh wie kan mij hiermee helpen?:innocent:

4 likes

Ja, dit gewaardeerde lid gaat vast superinformatie leveren😂.

Man man, het is dat dat topic al gesloten is. Anders had ik even een stukje profielbeschrijving voor dat sneue figuur willen doen.

4 likes

Haha bedoelde natuurlijk dat gewaardeerde niet echt serieus. Heb namelijk best gelezen wat voor vreemde dingen er geschreven zijn in die topic.

Begrijp niet waarom dit soort gekke figuren hier op dit forum aanmelden…

2 likes

Nee dat was me duidelijk. Beetje uitlokken en trollen was dat. Althans, dat hoop ik voor hem. Of zou hij van nature zo’n klotekarakter hebben. Daarnaast was het gebruik van d en t weer lekker verkeerdtdtdt. Maar ja, dat zie je wel vaker bij mensen die ondernemer/(zelfstandig) adviseur zijn. Hoop blabla, maar schrijven kunnen ze niet.

2 likes

Ben overigens wel benieuwd naar profielbeschrijving. Ook hoe men kijkt naar andere HF leden. :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

Ik kan ook niet schrijven :scream::scream::scream::scream:

maar na zo’n opmerking, ook van zo’n vreemde kwibus ben ik reuze benieuwd of ik iets mis.

Haha, dat valt wel mee en jij blaast niet zo hoog van de toren over werk en hobby. Alsof het iets belangrijks is in het leven.

En taalvauten maken we allemaal😁

3 likes

Nou het viel mij een beetje tegen, je kreeg een worst voor gehangen in de vorm van wat top secret Invicta informatie. En hoppa jij kroop direct op de schoot van de dark side.
Ik had van jouw toch iets meer loyaliteit verwacht aan het forum wat je zoveel heeft gegeven…

7 likes

Ik dacht heel even : @Chillekasper gaat Invicta overnemen en heeft hiervoor verschillende modellen bedacht… :joy:

4 likes

Vind je echt dat ik op iemands schoot kruip? Ik sprak hem aan op zijn bijzonder vreemde gedrag… ook hier doe ik dat… wat verwacht je van mij? Dat ik iemand de huid vol scheld?

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2: Dat staar op de planning :shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face:

1 like

Onze man bij Invicta

Je was wel happig laat ik het zo zeggen.

Ik ga het zelf niet doen, vind het nogal gênant om jezelf zo te laten gaan. Maar ik kan ook weer niet ontkennen dat ik het amusant vind als een ander van het padje gaat. Dus doe vooral wat je niet laten kunt.

1 like

Misschien mijn fout dat ik te snel iemand de voordeel van de twijfel wil geven. Ook een ordinaire forum trol. Tjah sorry :sweat_smile::grimacing:

Ik zit je een beetje te dollen :kissing_heart:

:laughing::laughing::laughing::laughing::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

Hier hoef je ook alleen maar te typen, dat scheelt. :grinning:

1 like

@Salina, misschien wil je in deze draad eens een goed voorbeeld geven van iemand die inhoudelijke, nuttige en unieke informatie aanlevert naar aanleiding van een vraag op een internetforum? Ik ben erg benieuwd wat je te bieden hebt. :smirk: Je wil toch niet bekend komen staan als een ‘haler’ in plaats van een ‘brenger’? :wink:

Ik ben benieuwd of het je beter vergaat dan (of überhaupt net zo goed als) @Maurits. :hugs:

2 likes

:joy::joy::joy:

Ik stapte op de fiets nadat ik de indruk kreeg dat er iets niet in de haak was, ik kom thuis en topic is pleite.
Watskeburt?

En hoe wist die tr…eh nieuweling die nooit het forum bezoekt dat hij Kasper als aas Invicta moest voorhouden? :thinking:
Uitermate verdacht dit. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes
2 likes