Modificatie(s), MOD (s), Is er nog wel belangstelling ?

Nee hoor dat heet flair en ironie :wink:

3 likes

Zoiets?

Allemaal nep :grin:

5 likes

Ik vind die blauwe zo fantastisch.

2 likes

BAN! REPLICA!

Oh nee mod… bijna net zo erg :crazy_face:

4 likes

:+1:

Waar is de tijd gebleven dat mensen mij tagde als er een fittie gaande was… Laatst dat incident met die vroege vogel en nu dit weer.

Nou laat ik mijn vinger maar even in de pap stoppen:

Han is een meester en naar mijn idee tevens de forum knuffel knutselkoning. Als hij wil modden (voor weinig/niks) met als resultaat dat er hele gave foto’s/topics hier geplaatst worden met daarin lofzang alom dan is dat alleen maar te prijzen. Het wel of niet modden is naar mijn idee ook een invulling van de manier waarop je je hobby wil voeren, live and let live. Met een forum in de omvang van deze moet je kunnen accepteren dat er mensen een andere manier hebben van het uiten van hun hobby.

Overigens kan ik niet accepteren dat men Russen dragen, lelijke kut horloges. Die mensen moeten gewoon een perma ban krijgen.

Doei hè

12 likes

deze bedoelde ik inderdaad. Is toch nooit meer te verkopen? En als ze het bij Rolex niet hebben bedacht waarom dan zoiets zelf in elkaar zetten?

Beetje open deur intrappen of niet? Waarom? Omdat je het mooi vind :grinning:

1 like

Mooi he!

De zwarte wijzerplaat is gewoon aanwezig. En dus omkeerbaar. Maar ik denk zelfs dat er gegadigden zijn voor deze combi.

4 likes

Dat weet ik wel zeker, net als de Panda Speedy.

1 like

Hij is niet mooi, hij is prachtig.

Ik ga zelfs een homage maken op de Vierport Reverse Shark voor @mr_brakke.

Met een SDC033 wijzerplaat en wijzers :heart_eyes:

6 likes

:joy:

Dubbel fout dus. :wink:

3 likes

O ja, voor Rene en speciaal voor Logie :wink: de link naar onze knutselaars van Russen:

4 likes

Zijn naam is zo fout, dat het weer geweldig is.

De Reverse Brakke Shark :sunglasses:

3 likes

Ik ben benieuwd. Ceramic insert en blumo plaat?

1 like

En de orginele Sumo wijzers.

Deze bezel, aansluitend saffierglas en chapter ring to finish the job:

Edit: Ik had het plaatje al een keer gepost hier zag ik, maar ik denk dat jij het eindresultaat al wel voor je kan zien :heart_eyes:

7 likes

nice:+1:

1 like

Yep, blij mee!

3 likes

Deze wil ik best :smiley:

(plaatje van: https://www.time4diamonds.com/all-watches/rolex-black-gmt-master-ii-custom-pvd.html)

1 like

Deze Rolex-Mod is inderdaad van een buitengewone schoonheid !

Verdiend een cross post in het topic Rolex Mod

1 like