Modificaties door premium merken aan een standaard uurwerk

Het staat ook in het artikel hoor, dat 1887 cal. was inderdaad een oorspronkelijk van Seiko ontworpen caliber, met hun cal. 11 zijn ze blijkbaar wel goed bezig.

Weer wel ja. Wat ze nooit echt serieus gedaan hebben, want de oorspronkelijke 1969er chrono was tenslotte ook een samenwerkingsverband met Buren/Hamilton, Heuer, Dubois-Depraz en Breitling.

Nogmaals: Niks op tegen. Rolex was ook pas in 2004 of 2006 volledig in-house, omdat ze hun leveranciers opkochten en integreerden. :slight_smile: :+1:

Uitstekend. Ik denk dan ook dat het voor TS @Jugis vooral belangrijk is dat hij voor zijn partner een echt mooi horloge heeft gekocht onafhankelijk van het uurwerk.

Veel plezier met geven @Jugis Dat het een mooie dag mag worden. đŸ„ł

1 like

Thx! Dat gaat vast goed komen en zij gaat het horloge vast en zeker koesteren.

Ik was gewoon nieuwsgierig omdat bij het onderzoek naar het horloge ik soms opmerkingen tegenkwam als “Jammer / belachelijk dat er een Selitta uurwerk in zit voor die prijs”. Maar ik heb inmiddels al weer veel geleerd :slightly_smiling_face:

1 like

Die snap ik niet
wat is je definitie van ‘in house movement’? Dat jij hem ‘in huis’ hebt telt niet :joy:

1 like

ETA en Tissot zijn allebei van de Swatch groep, vandaar in-house

1 like

Ah okidoo, check

1 like

Als de moedermaatschappij zowel ETA als Tissot runt zit er wat mij betreft een in house uurwerk in. Manufactuur zijn alle uurwerken, want ze worden allemaal vervaardigd.

Wie dat soort kreten omwille van marketing een andere betekenis wil geven dan de algemeen geldende moesten ze met hardcopy versies van het groene boek bekogelend de stad uit jagen. :grin:

2 likes

Dit is een Eta 7750.

Iwc ill destriero scafusia.

4 likes

Jij prins :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like