belangrijk in jouw verhaal hierboven is het gedeelte āheel stiekemā. Zoals je weet zijn de stiekeme dingen vaak het lekkerstā¦>X
Dus ik zou zeggen, de nodate eruit, de PO erin (wel in zwart/witā¦) en van het geld dat je overhoudt eens lekker een paar dagen er tussen uit en nadenken wat je nou verder wil met deze fijne hobby!
Ik zal mijn exen eens langs lopen, welke ik het
langste heb gehad
Dat is juist je probleem. Iedere dag is er een ander die je het mooiste vindt. Dit is een gebed zonder eind. Ik heb er zelf ook last van maar door mijn diverse verzameling heb ik het redelijk onder controle nu.
Ik zal mijn exen eens langs lopen, welke ik het
langste heb gehad
Dat is juist je probleem. Iedere dag is er een
ander die je het mooiste vindt. Dit is een gebed
zonder eind. Ik heb er zelf ook last van maar door
mijn diverse verzameling heb ik het redelijk onder
controle nu.
Tja, per persoon kan dit verschillen. Als je er echt op uitgekeken bent, dan zou je em kunnen omruilen voor iets anders.
De horloges die ik heb, vind ik allemaal iets bijzonders hebben. Als ik ergens even genoeg van heb, stop ik em weg, om em na een tijdje weer met plezier te dragen.
Kan je er een ander bandje omheen slingeren, heb je weer een compleet ander klokkie:D
De Railmaster was ook erg mooiā¦
Dat je de Rolex āzatā bent geeft juist mogelijkheden, en daar hoef je helemaal niet moe van te wordenā¦
Met vriendelijke groet,
Herman
Ps: je kan de Rolex verkopen en even niets nieuws halen en een tijdje (tot begin nov.;)) met de Pulsar gaan lopen, ik weet zeker, dat er weer van alles gaat jeuken!
Is het misschien zo dat je het gevoel dat je gewend raakt aan het horloge verwart met uitgekeken zijn?
Geniet van de dingen waarom je het horloge in eerste instantie zo mooi vond. De gouden randjes rond de indexen, het glijden van de secondewijzer of het karakteristieke geluid van het uurwerk etcā¦
Het lukte je met de Panerai ook een tijdje tenslotteā¦
En als het niet lukt� Liefhebbers genoeg voor deze sub en jij kunt je weer orienteren op wat anders. Geen PO, die heb je niet voor niks verkocht denk ik dan.
bah, ik heb net de nodate en ik ben hem alweer
zat
niet echt zat zat, maar hij doet me niks meer
wat te doen, ff volhouden, of toch maar weer op
zoek ?
eigenlijk ben ik gewoon klaar met de hele hobby
of komt het doordat de zomer nu echt afgelopen is
heel stiekem wil ik wel weer een planet ocean
terug, of een Breitling airwolf proberen
Schmeink, godvrrrrrrrrrrrrrrrr volhouwen hoor!
NIEMAND HEEFT GEZEGD DAT DIT EEN MAKKELIJKE HOBBY WAS
Denk je dat ik het zo makkelijk heb?
Ik heb net mijn pam299 (op staal ,ook wel iets voor jou ) en ben ik al weer aan het sparen voor een rolex erbij ,en ondertussen denk ook nog aan allerlei andere horloges; pammetje met lekker eigenwijs 999 uurwerk zonder secondenstop
of een omega met nieuw chronograaf uurwerk,nautilus en royal oak
Het zal nooit over zijn!
Ik moet zeggen dat ik erg geniet van jouw posts dus blijf doorgaan a.u.b.
heb je al IWCās gehad?
Past mooi bij je audi!
Dit komt mij heel bekend voor!
Heb daar ook last van
Maar ik denk dat,Dat juist is waarom je zo gek bent op horloges
Dat verkopen,kopen,pbten met mede horloge fanaten .
Dat maakt jou juist een grote horloge fanaat !
Daar beleef je juist je plezier (hobby) van
Dus doe je ding wat je al jaren al doet want dat geeft je voldoening
bah, ik heb net de nodate en ik ben hem alweer
zat
Gevalletje van afnemend grensnut. Enige oplossing, helemaal terug naar het begin en weer een Seikoātje nemen. Leren daar van te genieten en als dat niet gaat, andere hobby zoeken?