Moeilijke keuze, wat zou jij doen?

Helemaal mee eens, behalve als je gevoel naar de Longines uitgaat. Je gevoel kan je ook bedriegen.

9 likes

Dit is niet eens een keuze… Rolex!

2 likes

Ja, als je van plan bent weer door te verkopen, is de Rolex misschien verstandiger. Als je de Longines tweedehands koopt, scheelt het weer afschrijving. TS zal dat ongetwijfeld afwegen.

3 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Longines is goed

2 likes

:point_up_2:t4:

1 like

Het is smaakafhankelijk. Het gaat niet perse om het geld, maar je moet wel heel zeker van je zaak zijn wil je de Longines aanschaffen.

Achteraf spijt zal een hele dure les worden. Dat is andersom een stuk minder.

1 like

Altijd de Longines, óók vanwege de betere looks, doch voorál vanwege het gegeven, dat de Longines nieuw is. :sunglasses:

• De Rolex is 2de-hands: ik ben voor nieuw als pré. :smiley:
1 like

Longines dikke prima maar wel met stalen band, kan dat ?

Dat vind jij diep vanbinnen óók, hoor, @2006. :sunglasses::+1:

Longines, Rolex is wel een beetje klaar hoor

3 likes

Longines, all day every day.

3 likes

Want tenslotte was je toch een horloge-liefhebber … en géén horloge-makelaar ? :sunglasses:

• Het antwoord op dié vraag, zal je jouw beslissing doen nemen. :hugs:

Horloges zijn zó verschillend! Het zal niemand verbazen dat de Rolex, hier op HF, een dergelijke vergelijking wint. Hoewel het pollresultaat (tot nu toe dan) me eigenlijk toch nog wel een beetje verbaast.

Maar goed, Rolex levert je meer status en likes op en hierop schrijf je waarschijnlijk (veel) minder af, bij verkoop. Hoewel de staat van onderhoud en uiterlijke staat dan wel belangrijk zijn. Daarnaast is het ook wel weer een erg voordehandliggende en veilige keuze. Vind de Longines toch wat meer bijzonder.

Maar ik zou TagEd niet zijn natuurlijk, als ik er deze niet tegenover zou zetten. :person_shrugging: :wink:
Video Review: The TAG Heuer Carrera Glassbox Chronograph 39mm Black Dial

Vind ik zelf (nog) een stuk leuker. Heeft heel goede en praktische specs, zoals een in-house uurwerk, met 80u PR, 100m WR en fraai bol saffier. En je houdt nog geld over ook!

21 likes

@TagEd, Ed, zeg dit nu niét:

• straks blijkt @2006 tóch nog een horloge-makelaar i.p.v. een horloge-liefhebber, die gewoon geniét van zijn horloge(s). :wink::smiley:
1 like

Van deze drie zou ik idd de Tag nemen. Bijna perfect voor mij.

2 likes

Correct,
had het niet beter kunnen verwoorden
Scheelt me weer wat type werk

Rolex dus

1 like

:sunglasses: :sweat_smile: :sunglasses: :joy:

Wat wil je zeggen, is mij niet helemaal duidelijk??.

Vraag je dit voor een vriend?

Want anders is dit een eenvoudige keuze :joy:

1 like