Moeilijke keuze, wat zou jij doen?

Een tweedehands Datejust en Longines kopen. Alstu.

1 like

Beide passen en kijken waar je het meest op aan gaat. Van plaatjes beoordelen is toch echt lastig. Ga lekker passen, neem er de tijd voor en kies dan. :blush:

Ps. Gaat het de Longines worden? Wie weet kan je nog korting krijgen bij de AD. Was mijn laats ook gelukt voor een horloge voor mij vrouw.

Ik zou 1k bijleggen en mijn SD kopen: geserviced bij Wesselink en Vreeker en opgemaakt bij Tempus en full set :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Rolex. Maar ik zou al snel iets boven een goud-staal met groen horloge kiezen. Vakantie of m’n spaarpot bijvoorbeeld.

Stuur me meer foto’s en omschrijving per pb.

1 like

Zelden zoveel barmhartigheid gezien op HF.

:clap:

2 likes

Omdat je het zo lief vraagt :smile:

Hij staat in het blauwe gedeelte :+1:t2:

Easy, die Rollie natuurlijk!

Lief hahaha, zo lief zijn we hier toch niet.
Het gaat hier er af toe niet zo erg leuk op het op forum.
Ik zal hem even bekijken.

1 like

De Rolex, dan kun je met nog even doorsparen daarna deze kopen van Le Forban Omaha (gelimiteerd tot 44 exemplaren) voor 1.944 euro; dat bedrag is ongeveer de afschrijving van de Longines…

Voor mij is de Sea dweller 16600 ongetwijfeld één van de mooiste klokken die Rolex ooit verkocht.

Ergens in 2006 schafte ik een JLC reverso aan en de verkoper droeg een 16600. Afgelopen jaar moest en zou ik deze eveneens in mijn collectie hebben. Het werd er één uit 1999 en ben gek op de sobere klasse die deze duiker uitstraalt mede door het ontbreken van de cyclop. De nieuwere generatie vind ik persoonlijk te groot en trendy…

Succes en maak de juiste keuze

3 likes

Ouwe meuk vs nieuw…

…Longines natuurlijk!

:sunglasses:

3 likes

@TagEd, Ed, vanaf welk jaar ben je eigenlijk TagHeuer-idolaat geworden?

• zomaar benieuwd, of dat al zeerblang is, hahhahs. :upside_down_face::sunglasses::+1::heart_eyes:
1 like

zeerblang = zeer lang :roll_eyes:

Ja, dat is al 'n tijdje. Sinds begin jaren '90. :blush:

2 likes

:cool: :sunglasses:

2 likes

Unbenannt.JPG
Unbenannt.png

1 like

In de 90’s was alles beter, dus de Dweller.

:arrow_down:

Voor mij zou de keuze op de Rolex vallen, een stuk tijdlozer. Succes met je keuze!