Deze
Plus daar krijg je nog korting op

De Longines wat een super mooi klokje
Ik heb niks met Rolex, en zeker niet met een saaie afgezaagde sub/sd, maar 7 ruggen voor een Longines die gelijk 5 waard is als je de winkel uit loopt? Rolex. Voor 1000%.
Die SD is zijn poen waard, raak je over 30 jaar nog lachend kwijt, en voor de rest natuurlijk niks mis mee als je van een standaard (teringdure) zwarte duiker houdt.
Precies dit .
Je koopt een horloge omdat je het mooi vind en graag draagt, niet met het oog wat is het nog waard als ik erop uit ben gekeken.
Dat laatste is echt vanuit handelsoogpunt kijken en hebben we het niet meer over ‘horlogeliefhebber’.
Hobby’s kosten geld.
Tja, als je beiden even leuk vindt, dan zou ik ook voor diegene gaan die je lange termijn minst kost.
Je moet ze wel leuk vinden natuurlijk.
De Longines, veel mooier, unieker en ik geef weinig om afschrijving.
De longines. Prachtig hoor. Verder zijn ze zo verschillend dat je even stil moet staan en bedenken wat je nu echt wil.
Ik vind de Longines prachtig om te zien maar 17 mm dik moet je wel liggen, ik vind het persoonlijk teveel van het goede.
Ik zou eerder naar de Conquest chrono kijken, 14,3 mm dik en met 4250 ekkies best redelijk geprijsd.
En als je toch richting een zwarte duiker wilt, heeft Longines ook nog wat te bieden, met 3650,- een stuk goedkoper dan de Rolex en , naar mijn mening, ook minder saai!
of wachten op de Legend Diver met groene wijzerplaat.
FTFY
Edit: deze dus
Oe, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
De Rolex, anytime of the day.
Komt dit in het proefwerk?
Waar dan?
Ik zie hem graag
De Rolex zonder twijfel!
Op andere kleuren geraak je wel in de buurt. Maar 17mm… serieus? Zelfs voor €3500 zijn er betere opties.
Longines Spirit
€ 3.740
Longines Spirit
€ 3.813
Niet alles gelezen, maar iets anders.
Een Longines van € 7.000? In geen 7.000 jaar. En ik vind hem niet mooi, dan zeg ik het nog netjes. Dat laatste is natuurlijk erg subjectief.
En als je nogal eens verkoopt, kies je met Rolex veiliger.
Geen idee maar als ze voor 3750 op ch24 staan zijn ze vast en zeker ergens te koop voor 3500
De longines. Mooi nieuw horloge ipv een gebruikte rolex. En het waardebehoud? Als dat echt zo belangrijk is…