Te laat, kan 'm niet meer veranderen, mijn antwoord.
- Er stond ook gewoon ‘duiker’ toen ik reageerde.
Te laat, kan 'm niet meer veranderen, mijn antwoord.
Zie het blauwe gedeelte. Weinig liefhebbers hier op het forum.
Man man wat een vreemde redenatie van jou.
Fair enough. Maar dat bedoel ik ook een beetje; ik ga echt niet beweren dat je een mening niet mag of moet hebben. Maar het stellen als feit is niet zo vriendelijk richting de vele liefhebbers op het forum die er anders over denken. Het komt over alsof je ze de maat neemt…
Ze lijken inderdaad allemaal op de Submariner… want of je nu wel of geen Rolex liefhebber bent, feit is dat de Sub de toon heeft gezet voor vele duikers in de loop van tientallen jaren.
Edit: de FF hoor ik net… zat ik er net naast…
Fifty Fathoms toch?
Zou je zomaar gelijk in kunnen hebben. Buiten dat vind ik de FF mooier dan de Sub maar dat is een kwestie van smaak.
Als ik hen ‘de maat neem’, moeten ze op zoek naar 'n nieuwe vriend …
Ik altijd nieuw
Ik begin het idee te krijgen dat jij een fan bent van TH
Ik blijf het ook wel vreemd vinden dat veel hier bij het aankoopproces al bezig zijn met het verkoopproces van het horloge. Want anders zou je toch niet zo bezig zijn met de waardevastheid van het horloge. Maakt het uit als een horloge afschrijft? Het is toch al niet echt een financieel verantwoorde hobby. Ik zeg kies het horloge die je het mooiste vindt en je het meeste aanspreekt.
Ik zou toch ook voor de Rolex gaan. Staat me persoonlijk gewoon meer aan dan een chrono. Verder is de waardebehouding mooi.
Misschien een betere vraag, wat zit er voor de rest in je collectie?
Als je enkel uit deze twee kan kiezen, dan de Rolex. Ben niet zo van Longines.
Op zich snap ik wel dat je het meeneemt in de overweging maar het zou geen doorslaggevende factor moeten zijn. Je koopt het toch om te dragen en ja, deze hobby kost een beetje geld. Tenzij je het als opstapje neemt naar een duurde horloge, dan is waardevastheid best fijn.
De Rolex, omdat deze waarschijnlijk waardevaster zal zijn. De Longines vind ik niet mooi, maar de Rolex is een tikkeltje saai.
De SD zonder twijfel!!!
17mm trouwens, die Longines. Das best een knoeperd
Voor dat prijssegment zou het inderdaad onder de 14mm mogen
17.00 mm? Is dat niet een beetje teveel van het goede?
Doe de Longines maar…
Vele malen toffer dan de zoveelste slaapverwekkende sd.