Moeizame marktplaatsverkoop

Ik heb hier pas 1x verkocht, maar wat me opviel tov van andere kanalen is dat er vooral ruildeals komen.
Geen idee of dat een goed beeld geeft van de markt hier, maar opvallend vond ik het wel.

1 like

Ik denk dat hij hier nog kleiner is, zeker als je rekening houdt dat er zat mensen van hf wel op marktplaats kijken.

Oei, das een probleem. Ik ben absoluut niet grappig😉

8 likes

Het is denk ik best een grote groep. Je hebt er alleen heel veel mensen bij zitten die graag een duurdere horloge willen maar hem niet kunnen betalen. Mijn ervaring is dat er heel wat mensen die bieden en heel veel vragen stellen een beetje het gevoel krijgen dat ze er een hebben of zo.

Inderdaad, Marktplaats is “altijd” een drama. €50 bieden per email op een camera van €250 bijvoorbeeld, of op hoge toon “eisen” dat iets opgestuurd wordt, terwijl in de advertentie heel duidelijk “alleen ophalen of persoonlijke overdracht” staat.

1 like

Heb wel eens gelezen hier dat dit niet van invloed is.

1 like

En daarna. ? :thinking:

Blijven lezen en af en toe verkopen als ik weer wat nieuws wil hebben😀

2 likes

Likes geven niet, ontvangen wel. Dan is het zo dat je bijdrage gewaardeerd wordt op het forum.
Staat in de FAQ bij trustlevels

1 like

Vanaf welke trustlevel mag je dan hier wat verkopen?

2 likes

Gewoon elke dag een foto van jouw GrandSeiko plaatsen, dan is het zo voor elkaar met likes verzamelen :slight_smile:

1 like

Moet ik eerst een grand Seiko kopen :grinning: heb wel een paar andere mooie in de verzameling ( althans dat vind ik)
Onder andere deze.

18 likes

Mooie Rado!

1 like

Ik heb om precies te zijn 3 minuten geleden trustlevel 2 bereikt…

7 likes

image

4 likes

Is mij nog steeds niet duidelijk hoe je dat halt

Die Seiko Astron gaf de doorslag, denk ik

1 like

Leuke collectie!

1 like

Gewoon ff rondkijken wat ze ervoor vragen, goede foto’s maken, bieden vanaf instellen en niet te scherp wegzetten op MP. Vervolgens ff geduld hebben en niet reageren op extreme lowball mongolen ( ja dat kost soms moeite). Ervaring opbouwen zodat je de serieuze geïnteresseerden eruit kunt pikken.
In de facebookgroepen wordt eigenlijk alleen nog klein spul verkocht.