Moet ik het niet doen? Longines L2.893.4.92.0

Heel mooi trouwens! Gewoon doen xd. Denk dat de wijzerplaat prachtig is.

3 likes

In het echt veel mooier neem ik aan dat je zegt
Ja ik ben reuze benieuwd. Ik ga ws over 2a3 jaar naar Japan. Heb al besloten dan 1 mee te nemen :wink:

1 like

:+1: Fraai. En bevalt dus goed?

Dat wil ik natuurlijk horen :rofl:

2 likes

Jaa echt heel goed! Afwerking is mooi, loopt goed en het merk is gewoon top vind ik haha. Klinkt toch goed longines.

2 likes

Weet je nog welk type dit is? Vind deze behoorlijk mooi, begin steeds meer naar Longines kijken.

1 like

Deze vooroordelen heb ik nu ook bij Longines :wink:

Nachtje over slapen, maar ik denk dat ik het maar ga doen. Ik vind hem heel erg mooi en halve prijs is geen slechte deal

2 likes

Longines sponsort veel in de paardensport. Chic merk! :slight_smile:

4 likes

3 likes

2 likes

Moderne Longines doet mij niet veel. Als er Armani op de wijzerplaat zou staan, waren we allemaal tegen. Maar veel beter dan dat ziet het er vaak niet uit bij Longines. :no_mouth:

En voor de waardevastheid zou ik het zeker niet doen…

Ik lees - 42 mm…? Een dresser moet eigenlijk niet groter zijn dan 39 mm. IMO.

3 likes

Jaaaa lekker hoor!

Vooral de versie met moonphase :heart_eyes:

(Bron: Time and Tide watches)

Longines doet blauw sunburst altijd erg goed! Wellicht te danken aan Walter von Känel (voormalig CEO), die was in interviews ook vaak enthousiast over blauwe varianten.

11 likes

Dat moet nooit de reden zijn. Maar toch wel fijn als eerste eigenaar de helft van de afschrijving al heeft genomen. Zoiets kan me zeker wel over de streep trekken.

Dat vind ik nu juist prettig aan dit horloge. Het maakt hem daardoor misschien minder dresser en daardoor draagbaarder

Ik hoop dat je ongelijk hebt. (Nog niet besteld, zeker nachtje slapen) Op de foto’s ziet het er heel goed uit.

1 like

OOOOOH, s#hit, jaaa :heart_eyes::joy:

2 likes

Ten opzichte van list zeker. Maar vaak kun je wel wat korting krijgen, zoals bij de meeste horloges. Recent zag ik hier een Hydroconquest van (zichtbaar) enkele jaren oud gaan voor amper minder dan waarvoor ik mijn nieuwe heb gekocht. (Dat baseer ik wel op de vraagprijs overigens). Dat zie ik wel eens slechter… maar voor geen of heel weinig afschrijving dien je je te wenden naar gehypete merken of zeer exclusieve merken.

Voor de helft, als je hem zo mooi vindt, gewoon doen natuurlijk!

2 likes

Mooi, dat is 2 :wink:

1 like

Vlak jezelf niet uit! Dat is dus 3. En iets van scheepsrecht :wink:

1 like

Mooi horloges maar ik vind blauw wel een beetje een problematische kleur om te combineren met (andere) banden

Zelfs blauw op blauw komt niet altijd even mooi uit

1 like

Nooit zo aan gedacht, maar ik ben geen bandenswapper. Ik heb eigenlijk al teveel horloges en dan geeft banden wisselen nog meer mogelijkheden.:exploding_head:

Maar ik verwacht met minder dan een maand draagtijd per jaar het originele bandje nog wel even mee gaat

1 like

Dit is de eventuele concurrent van de Longines, zelfde prijs,.dus makkelijk vergelijk.

De Meistersinger is eigenlijk geen concurent voor de Longines. Die Salthora Meta X komt er pas als ik de ‘gewone’ Salthora verkocht heb.

Schaumburg Watch? Iemand?