Vandaag contact gehad met C24, ze hebben het geld inmiddels naar mij vrij gegeven! Daar ging nog wel wat mailverkeer aan vooraf.
Na het eerste ultimatum aan de koper reageerde die met een kort door de bocht ‘geef me mijn geld gewoon terug’. C24 heeft toen nog een laatste maal alle benodigde informatie aan hem opgesomd, met een nieuw ultimatum om dat aan te leveren.
Ondertussen kreeg ik, na navraag bij PostNL het bericht dat bij het Postagentschap in India niemand was langs geweest om melding van schade/fraude te maken. En dat zonder deze gegevens geen schade aan mij kon worden uitgekeerd. Dat ze bovendien het filmpje hadden gezien en dat toch herkenden als oude bekende oplichterstruc. Case closed voor PostNL.
Deze mail was voor C24 weer voldoende om het besluit te nemen dat het wel mooi geweest was met de koper en het geld nu definitie aan mij zou worden uitgekeerd.
Blij dat deze soap nu eindelijk afgerond is, en ik verder kan kijken naar een Planet Ocean
Dank nogmaals aan jullie voor het kordate reageren op de video, en natuurlijk voor jullie reacties. Een aantal van jullie zag het positiever in dan ik zelf, en zo blijkt nu, terecht!
Ik heb vol spanning dit hele topic gelezen en het voelt op zijn minst als een soap of eigenlijk spannende serie. Een die ik gelijk helemaal tot het einde kon kijken om tot de conclusie te komen dat het uiteindelijk toch allemaal goed komt.
Erg blij met de uitkomst! Dat geeft de mens toch weer hoop in dit soort situaties (en C24 )
Laatste bestelling gedaan bij Chrono-Emotion (junghans Max Bill voor dochterlief). goede prijs, nieuw, binnen 3 dagen op de stoep. Alles erop en eraan.
Klopt en dat was als niet getroffen persoon ook iets makkelijker. Ik had er van begin af aan vertrouwen in dat C24 dit wel goed aan zou pakken. Al mijn ervaringen met C24 dan wel als koper waren zeer positief.
Maar fijn voor je nadat je vertrouwen en geduld flink op de proef zijn gesteld het eindelijk goed is afgerond.
Zag het filmpje zojuist pas. Wat een ellende als je zoiets overkomt! Maar inderdaad ben ik blij voor je dat de schade beperkt is gebleven (Ik bedoel te zeggen dat je voor gederfde levensvreugde en afnemend levensgenot, om maar wat voorbeelden te noemen, niet gecompenseerd zal worden)
Afgezien van zijn weinig verbaasde reactie op de inhoud van de doos, viel mij nog iets anders meteen op aan het filmpje. De “koper” trekt het horloge nonchalant en horkerig uit de doos, hetgeen doet vermoeden dat de “koper” wist dat het ging om een kopie waarvan de waarde nihil is. Niet te bewijzen allemaal maar op z’n minst opvallend. Gelukkig heeft Chrono24 uiteindelijk de juiste beslissing genomen. Of mij dit geruststelt om vanaf nu onbezorgd zaken te doen via dat platform waag ik te betwijfelen. Men zou kunnen bepleiten dat je gruwelijk veel geluk hebt gehad.
Ik zie hierboven weer een aflevering voor @Jurk zoiets van
“ ondertussen in de sloppen van India…”
Gelukkig is het goedgekomen. Zeker als een heel forum meeleest en allemaal horloge liefhebbers zijn.
Misschien kan @Mallepietje een review geven in ervaringen met c24 verwijzen naar dit relaas.