De ondergang van de internationale horlogehandel is nabij.
De zwarte lijst wordt langer en langer.
De paranoia neemt de overhand.
Binnenkort is het allemaal cowboyland.
Zo, dat rijmt
De ondergang van de internationale horlogehandel is nabij.
De zwarte lijst wordt langer en langer.
De paranoia neemt de overhand.
Binnenkort is het allemaal cowboyland.
Zo, dat rijmt
Je moet kijken naar het aantal cuts in het filmpje en waar die zijn.
Doos zoals die aankomt en van alle kanten intact bekeken wordt -cut- pakketje na behandeling en dat is gewoon helemaal met voorbedachte rade.
Net zoals alle webshops opgelicht worden met gebruikte en soms totaal waardeloze retouren.
Ik ben blij dat ik met koop en verkoop hier op HF terecht kan
Ik gok dat dit het filmpje in kwestie is. En dit riekt naar oplichting van deze smerige mannetjes.
Vindt het echt heel erg spijtig allemaal voor de TS. Deze hobby begint steeds lastiger te worden door all dit soort slinkse praktijken.
Ze hebben gewoon eerst de bodem open gesneden.
En kijk eens naar die spanband op de korte kant van de doos.
Die kan nooit in die hoek staan als die band helemaal door zou
lopen naar de andere kant.
( Op 2:10 ongeveer.)
Heel amateuristisch gedaan.
?
Mij valt op hoe koeltjes ze reageren. Misschien een cultureel ding hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ik reageer met: “Oh, er zit een neppe Rolex in. Nou ja, okee dan.”
Het is natuurlijk wel even speculeren dat dit inderdaad het onderhavige filmpje is.
Ik film ook altijd als ik een Steinhart heb gekocht…
India, ik ga er nooit meer naar toe!
Je koopt een Steinhart en dan zit er een Rlx in.
Ik zou het eerst even uitroepen van blijdschap.
Er is ook geen commentaar bij, zo van kijk eens wat we hier
gaan uitpakken.
Dat doet echt iedereen.
Vind ik ook vreemd.
Als ik TS was en mijn geld zou hebben dan kon de koper, lees oplichter, het lekker bekijken en ik zou er verder geen minuut van wakker liggen.
100% zeker dat het oplichting aan hun kant is,
de manier waarop hij met zekerheid de steinhart doos al opent
Hij weet gewoon dat die nepper hem staat op te wachten
Tsja, het is geen gave uitpakvideo van een stoere jongen op instagram ofzo, maar een ‘zakelijk’ filmpje om aan te tonen dat zij uit het pakketje halen wat zij uit het pakketje halen. Dat ze neutraal zijn tijdens het uitpakken vind ik niet raar. Dat ze neutraal blijven op het moment dat zij er (al dan niet gespeeld) achterkomen dat ze bedrogen worden, dát vind ik verdacht.
Ja haha, lekker is dat. Totdat Chrono24 het geld van je terugeist en je verbant van hun platform.
Denk niet dat TS erg enthousiast wordt van het idee om nog een keer gebruik te maken van dat platform
Een paar TLetjes hier op HF halen lijkt me een beter plan
Wat ook opmerkelijk is is dat deze typetjes blijkbaar enkel een neppe Rolex beschikbaar hadden om deze video te maken ipv bijvoorbeeld een invicta of een casio…
kan je ook al assumpties maken over hun manier van zaken doen
Ik heb maar even gereageerd op de YouTube film van deze scammer. Misschien helpt het TS als meer mensen dit doen?!
De onderkant van de doos, waar de verwisseling mee is gedaan, wordt bewust uit beeld gehouden. En welk belang zou de verkoper hebben een Steinhart om te wisselen met een fake Rolex? Heel vervelend om als verkoper door dit soort lui hiermee te maken te krijgen. Laat ons zeker even weten hoe dit verder gaat.
#metoo
Onder de video staat: sent from Watch Lokhandwala. GOOGLE er maar op.Die gast heeft zijn eigen Mumbai horlogewinkeltje en komt zo natuurlijk “goedkoop” aan zijn handelsvoorraad echte horloges! LOL.
Wel even een negatieve reactie achtergelaten bij zijn scam filmpje!
Duimpje omlaag gedaan.
Ik heb even wat gezocht op de naam Praveen Agarwal en er zijn meerdere zeer prominente mensen met die naam, waarvan ik me niet kan voorstellen dat ze zich hier mee bezig houden.
Daarnaast zie ik maar één filmpje van deze man, wat toevallig… Stelletje loosers, zo veel mogelijk disliken!
Misschien geeft dit TS wat munitie bij Chrono24?
#metoo