Mogelijke fraude met verkopen via Chrono24

Heb net een inquiry ingevuld naar zijn " winkeltje" of zijn Steinhart chrono24 scam watch al for sale is.
:rofl:

8 likes

:joy: Limited edition

1 like

Ik zou nu iets kunnen zeggen maar dat doe ik niet want ik wil geen ban.

ook niet met aanmoediging van blauwbeer, die uitstekend in staat is eventueel zelf een mening te ventileren… :wink:

4 likes
2 likes

Is dit een opname van de afgelopen verjaardag ?
Volgende maal kom ik ook !

Ai, dat is er een waar ik over na moet denken!
Ik verstuur regelmatig, dus idd een tip en wijze les voor me om te onthouden, alleen hoe bewijs je dan dat dit is gedaan??

Je verkoopt je Steinhart Ocean ONE GMT black en vervolgens treft de verkoper een namaak Rolex! :joy::+1:t2: Flauw flauw ik weet het.

Het is wel een vies bedachte streek zeg! Ben benieuwd hoe het afloopt!

2 likes

Welkom op het forum!

Wat een gedoe… :confused:

Welkom Frank! Wat een kutstreek zeg. Ben je te goeder trouw en wordt je zo in de zeik genomen. Zoiets verzin je toch niet?
Ik hoop voor je dat je er goed vanaf komt. Sterkte in ieder geval.

Laatste tijd komen hier wel vaker topics over Chrono24. Eigenlijk jammer dat er altijd rotte appels zijn. Wanneer je iemand zo wilt benadelen dan ben je wel heel erg diep gezonken.

Wat een viezerikken. Ben wel erg benieuwd hoe C24 omgaat met deze oplichters praktijken :pensive:

Zeau, ik heb die amoebe ook effe z’n vet gegeven op Youtube. Dat zouden meer mensen moeten doen!!!

2 likes

Ik zag even niet hoe te reageren… een vlaggetje plaatsen wel.

Als je het filmpje bovenstaand aanklikt en afspeelt kun je op YOUTUBE klikken, je gaat dan naar YT om daar het filmpje te bekijken. Je kunt dan een duim naar beneden geven en een comment plaatsen, maar dan moet je wel ingelogd zitten natuurlijk…

2 likes

India heeft 1.4 MILJARD inwoners. Ik denk dat Praveen Agarwal te vergelijken is met onze Jan Jansen en Piet Pietersen :thinking:

4 likes

Dit bedenk je toch niet, wat een triest figuur zeg!

Ben ontzettend benieuwd hoe dit gaat aflopen voor de koper.
Zou C24 er doorheen prikken dat dit filmpje gewoon is gemaakt als oplichting?

Als C24 even de moeite neemt om z’n filmpje op YT te bekijken en de comments ziet, dan help dat hopelijk in de beeldvorming…

1 like

Absoluut en ik verwacht ook dat zij er naar kijken. :slight_smile:

1 like

De vraag is alleen hoe ze kunnen bewijzen dat hij dat ook echt gedaan heeft. Dit had net zo goed door de koerier gedaan kunnen zijn. Of bij het sorteercentrum… Hoop dat alles goedkomt voor TS.

Het filmpje is wel heel amateuristisch gefilmd. Ik zou echt boos zijn en schelden als het mij echt zou overkomen. Hij lijkt het allemaal wel best te vinden. Acteren is niet echt zijn ding als hij dit idd zelf heeft gedaan. :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ik zou hier geen seconde van wakker liggen. Chrono24 behoudt liever de betalende verkopers dan de oplichtende kopers.

1 like