Mogelijke inkoop actie Seagull 1963

Beste allen,

Zoals al vermeld in het topic http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,65398
zou ik nagaan wat er mogelijk is met een eventuele inkoop actie. Inmiddels heb ik bij twee partijen na vraag gedaan en is daaruit een als serieuze mogelijkheid uitgekomen. Het feit is alleen wel dat ik in afspraak met de verkoper de prijs niet zo open en bloot kan plaatsen op het internet. Daarom maar op deze wijze: Het horloge kost normaal tussen de $185,- en $195,- exc verzendkosten (deze bedragen vanuit China $25,- via ems express (3 tot 5 dagen)

Wanneer we 5 tot 10 horloges bestellen kan ik een korting krijgen van 15,5% (op het horloge) wanneer dit aantal stijgt dan kan ik weer opnieuw gaan onderhandelen.

Graag ontvang ik van alle serieuze geïnteresseerde een PB. Het zal in ieder geval wel zo zijn dat de horloges pas weer vanaf half januari leverbaar zijn. (wel zo makkelijk met de feestdagen voor de deur).

Ik hoor graag van jullie.

Grt,

Jeffrey

Ff snel gerekend komt het neer op zo’n 125 euro. Om welk model gaat het precies heb je een foto?

Het gaat om dit model.

Doe mij er maar 1.

Sambal bij?

:smiley:

voor de geinteresseerden een plaatje van het uurwerk:

het is dus een klassieke handopwind chronograaf met kolomwiel, gebaseerd op een Zwitsers Venus kaliber 150 of 175 uit de 40-er jaren…

Groet,
Paul

Is de prijs die ons wordt aangeboden wel gunstig? Ik zie hier op een forum dat iemand een exemplaar voor 125 dollar heeft aangeschaft. http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=22473

dreski Schreef:

Is de prijs die ons wordt aangeboden wel gunstig?
Ik zie hier op een forum dat iemand een exemplaar
voor 125 dollar heeft aangeschaft.
http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=2247
3

Dat is een ander horloge!

Idd, een stuk minder mooi (imho).

Henrik Schreef:

Idd, een stuk minder mooi (imho).

maar wel met glas bodem.

Ik vind het model met de glasbodem wel mooi hoor. Wanner ik niet goed kan beoordelen of ik wel een goede prijs betaal voor een horloge sla ik gewoon even over. Ik heb totaal geen idee wat de marktwaarde is. Maar het is een mooie klok.

kijk nou eens naar de datum van die post met de $125 Seagull: meer als een jaar geleden; dit zijn (kompleet andere modellen) horloges die geimporteerd werden door iemand bij het WUS forum die een “kontakt” had bij de fabriek (voordat deze chrono’s normaal te koop waren) en ze voor een “vriendenprijs” doorverkocht.
Later is deze meneer ietsje commercieler geworden, de prijzen gingen naar de $300, ik weet niet of ze nu nog door hem aangeboden worden.

Op Ebay is de huidige prijs voor de 1963 airforce $275 (vanuit Hongkong); hetzelfde model horloge met glasbodem kun je alleen in Duitsland bestellen:

kost 395 euro…

De huidige verkoper besteld deze horloges per 100 stuks en voor $185 zijn ze meestal behoorlijk snel uitverkocht…

Groet,
Paul

Kijk dat soort informatie zocht ik… bedankt voor de toelichting.

Ik doe niet mee, hoewel ik op zich best interesse heb. Ik heb er even geen budget voor:(.
Binnenkort hoop ik te kunnen laten zien waarom;).

Groeten, Tom Vreeken.

ik wil er ook eentje

Dat dilemma heb ik ook. Ik heb net een Seiko superior besteld en heb al weer een nieuwe op het oog.

Ik ben ook van de partij jongens! Ik had ooit zon horloge en heb grote spijt dat ik hem ooit heb verkocht!Super prijs kwaliteitverhouding die je nergens zult zien…

glazen caseback zou super zijn!

wacht geduldig af…

Geïnteresseerd! (tu)

urban Schreef:

via ems express (3 tot 5 dagen)

Ik heb het al eens in het andere forum gevraagd, maar daar is zo weinig beweging dat ik het hier verder vraag:

ems express : wie komt dan uiteindelijk aan de deur ? De postbode of een soort koerier ?

Postbode is voor mij het makkelijkst, want als ik niet thuis ben, kan ik gewoon naar het postkantoor.

Via een koerier is het (soms) veel moeilijker ( lees: verder rijden )

urban Schreef:

Beste allen,

Zoals al vermeld in het topic
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,65398
zou ik nagaan wat er mogelijk is met een eventuele
inkoop actie. Inmiddels heb ik bij twee partijen
na vraag gedaan en is daaruit een als serieuze
mogelijkheid uitgekomen. Het feit is alleen wel
dat ik in afspraak met de verkoper de prijs niet
zo open en bloot kan plaatsen op het internet.
Daarom maar op deze wijze: Het horloge kost
normaal tussen de $185,- en $195,- exc
verzendkosten (deze bedragen vanuit China $25,-
via ems express (3 tot 5 dagen)

Wanneer we 5 tot 10 horloges bestellen kan ik een
korting krijgen van 15,5% (op het horloge) wanneer
dit aantal stijgt dan kan ik weer opnieuw gaan
onderhandelen.

Graag ontvang ik van alle serieuze geïnteresseerde
een PB. Het zal in ieder geval wel zo zijn dat de
horloges pas weer vanaf half januari leverbaar
zijn. (wel zo makkelijk met de feestdagen voor de
deur).

Ik hoor graag van jullie.

Grt,

Jeffrey

Mooi

lijkt mij een goede deal (tu)

groet Arno