Mogelijke inkoop actie Seagull 1963

Jeffrey, ik doe ook graag mee met deze aktie. Je hebt PB. Het zou mooi zijn als er een zichtbodem apart bij besteld kan worden tegen een leuke meerprijs.

Oeps, ik zag de meerprijs voor de zichtbodem… Dan maar alleen met dichte achterkant.

als de horloges een fractie aan kwaliteit hebben zoals
de chinezen kunnen ping pongen dan komt het helemaal goed
met dit klokkie. :wink:

ook ik doe mee, check PB.
groet, frank.

Op deze link staan hele mooie en duidelijke foto’s van het horloge waar het om gaat:
http://forums.watchuseek.com/showthread.php?p=603684&mode=linear#post603684

Als ik goed kijk op de fotos is de onderste lug langer dan de bovenste. Dit is wel apart maar wanneer je er een leren band op zet is dat volgens mij niet mooi. Klopt dit?

Lijkt mij gezichtsbedrog.

Op welke foto zie je dit? In ieder geval heeft mijn Seagull heeft nergens last van:). Hou rekening met de hoek waarin sommige foto’s zijn gemaakt.

Groet, Mark

Dan zal dat het zijn. Het leek me al vreemd.

Ik wacht de uiteindelijke prijs even af, het horloge staat me erg aan maar de prijs zal (helaas) de doorslag moeten geven.
Groet Ger

De prijs is naar ik begrepen heb 190 dollar per stuk incl verzendkosten.

Henrik Schreef:

De prijs is naar ik begrepen heb 190 dollar per
stuk incl verzendkosten.

Komen daar nog invoerrechten bij ?

Ik neem aan dat er geen aangifte wordt gedaan, dan komt er dus nog btw bovenop als ze je pakketje eruit pikken.
Ik dacht dat de prijs afhankelijk was van de kwantiteit. Bedoelde met voorgaande bericht aan te geven dat ik afwacht of er nog een verdere kwantumkorting bedongen kan worden.
Groet Ger

Beste allen,

helaas kan ik na veel overleggen met de verkoper geen betere prijs neer leggen. het feit is namelijk dat per januari de prijzen van Seagull omhoog gaan en dat de verkoper daarom geen extra korting kan geven.

De prijs blijft dus staan.

Mijn planning is om rond 20 december een definitieve lijst naar de verkoper te sturen met de geïnteresseerden. deze zal dan een ieder begin januari een factuur sturen.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Grt Jeffrey

In het echt trouwens ook zo mooi, ik heb 'm op de meeting mogen bewonderen!