Horloges, onder liefhebbers.
Maar als de buitenwereld om andere reden mee wil kijken mag het van mij net even wat minder makkelijk zijn of profielen door te snuffelen.
Moet ik dit serieus uit leggen?
Had de gemiddelde HF’er wat minder nahief ingeschat.
Dat vind ik op zich een fair punt. Maar ook daarvoor geldt uiteindelijk dat je niet alles hoeft te delen. Je hoeft niet te delen waar je woont en wie je bent. Je kunt dan alsnog actief zijn.
Wat mij betreft mis je niks. Gewoon uitzetten. We hebben het jaren zonder gedaan, geen haan die er naar kraaide …
Maak er anders even een polletje van.
Zoveel tegen als voor vermoed ik. Je zegt wel vaker “het is hier geen democratie”, dus ik zou het gewoon doen. Jij bent immers de forumsjef @jur.
Deze info zal worden toegevoegd aan het aangeboden horloge in het blauw als je persoonlijke overdracht wenst.
Niet aan het gebruikersprofiel.
Hier komt nog een topic over.
natuurlijk is dit een grap !!!
Nee. Even om een misverstand te voorkomen. Het afschermen van je profiel helpt je alleen om binnen het forum bij de andere bezoekers zaken te verbergen. Alle berichten en plaatjes die je op HF deelt (behalve in off topic en andere gesloten delen) worden keurig geïndexeerd en zijn voor de hele wereld terugvindbaar. Alleen niet via de forumsoftware.