Mogelijkheid om profiel te verbergen. Uitzetten?

De zoekfunctie werkt ook gewoon bij mensen met een verborgen profiel

1 like

Hahaha !
Z’n HornyBijlmerBabes tabblad is zichtbaar inderdaad. :joy:

2 likes

I know. Maar dat weet de gemiddelde nieuwkomer misschien niet.

Goede tip voor @jur om de zoekfunctie uit te zetten voor tl1’s

1 like

Je hebt wel wat bekenden van me in je snelkoppelingen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoeveel ga je voor die explorer bieden?

Die mogen het forum niet doorzoeken? Wat als ze informatieve dingen over horloges willen zoeken :upside_down_face:

Het is ook niet zo’n sterk argument. Ik vermoed dat een aantal de verborgen functie wel lekker vinden vanwege de zichtbaarheid van het eigen TL en/of wanneer er weer eens geschorst is en/of om net te doen alsof men niet de godganselijke dag op HF zit en inderdaad ook - het is hiervoor al eerder gezegd - om niet zo op te vallen waar het gaat om de vele off topic bijdragen.

Of ben ik nu te achterdochtig? :wink:

Zullen we anders vragen of de 502’s terug kunnen komen? :joy:

2 likes

@blauwbeer ben jij dat?

3 likes

Misschien gewoon helemaal geen nieuwe leden meer toe laten, tenzij ze geïntroduceerd worden.
Dit is natuurlijk bull shit, het is wat @Chlorophyl aangeeft je bepaalt zelf wat je deelt.

1 like

Vraag je niet waarom maar ik ben het met @lasteraar eens.
Voelt in ieder geval beter om het verborgen te houden.

Da’s waar ook.
Afgeschermd geen info over schorsing.
Onverdraagbaar voor sommigen !

1 like

Ik snap de beweegredenen van @lasteraar en heb omgekeerd er ook wel gebruik van gemaakt. Bv. als een (voor mij) nieuwe naam opduikt met bepaalde commentaren dan “sherlock” ik ook wel even om te kijken wat voor gast dat dan weer is.

Verder sluit ik mij bij @Lucky-Luke aan. Ik heb mijn profiel verborgen, maar heb er ook geen moeite mee als het zichtbaar is. Wat vertrouwelijkere dingen deel ik alleen off-topic of in PB.

Verder wil ik wel als tip meegeven dat je op moet letten wat de benaming van je geplaatste afbeelding is. Dit staat op het forum met witte letters in een zwarte balk onder de foto en komt overeen met de plek waar het op je PC o.i.d. is opgeslagen. Als je dan je PC je eigen naam hebt gegeven dan kan het zijn dat deze onder in de foto verschijnt.

2 likes

Ja ik weet wel wat jij te verbergen hebt :innocent: Het is natuurlijk niet fijn dat mensen kunnen zien dat je vroeger een replica submariner droeg.

1 like

:kissing_heart:

Meestal hoor ik dit pas achteraf! En dan voornamelijk van mevr Chlorophyl. :joy:

2 likes

Da’s een goeie tip! :sunglasses:

Nee

Aldus de eigenaar van restaurant Les Vieux Vaches. :joy:

5 likes

1 like

Elk eigen bericht kan altijd verwijderd worden toch ?
Iets met privacy.

1 like

:rofl::joy::rofl:

a605e770b3db49fdf60c8842b76b593a

1 like