6k + een avondje met je skatje
Wel handig om te zien wie er aan het antwoorden is zodat je soms op tijd weg kunt duiken.
Niets persoonlijks hoor.
Die van mij? Ik zal het haar vragen. Maar ik heb m niet te koop, jij had het tabblad open
edit: voor ā¬7K en een nieuwe zonnebril mag je een avondje met haar uit.
Deze functie zou wat mij betreft weg moeten. Je ziet niet welk trustlevel iemand heeft. Je kunt niet zien of iemand is geschorst (dat leverde bij mij ooit een probleem op bij verkoop van een horloge: de koper kreeg geen antwoord meer) en je kunt geen berichten van iemand terugzoeken (behalve de funfactor daarvan: ik heb vandaag nog in iemands profiel gezocht waar hij een aan mij verkocht horloge had aangeschaft, omdat een potentiƫle koper dat wilde weten).
Maar los van die argumenten:
Zonder deze functie kan iedereen ook anoniem blijven door geen informatie in zijn profiel te zetten.
Wat je vervolgens in berichten openbaart heb je zelf in de hand. Dus de functie heeft geen enkele toegevoegde waarde.
Je kiest sowieso zelf voor je mate van anonimiteit.
En wie vindt dat hij toch teveel heeft prijsgegeven verzoekt bij de mods om een nieuw profiel of een nieuwe naam.
Uitzetten
Zeg je dit terwijl je al je favoriete bureaubladen showt incl. een deel van je Gmail?
Als mensen nog niet wisten wat je deed konden ze nu een goede gok doen over de branche.
Ik heb ook niks te verbergen
Ik lig al een week in de bosjes bij je.
Je gordijnen zitten erg vaak dicht en waarom zijn je ramen van je porsche zo erg getint?
En elke dag thuisbezorgd aan de deur erg verdacht dit.
Je bedoelt de bosjes voor mān huis waar alle honden v/d buurt in pissen en kakken?
Wilde je binnen vragen voor een kopje koffie⦠Maar laat maarā¦
Dat bosje iddā¦
Die ene hond komt niet meer terug.
Alles opgespaard en nu ist mijn bosjeā¦
Daās volgens mij meer een tuimelschakelaar.
Als ik een Ferrari gekocht heb ga ik hier op zeker met m showen !
Have fun hoor. In maart zet ik de sproeiers aan. Dan weet je dat alvast
Ik neem shampoo mee thanks.
Over
Gesproken, geinige favorieten!
Ok, dank voor alle input.
Ik heb hem uitgezet (hoop ik, want Discourseā wegen zijn soms ondoorgrondelijk).
Ik denk dat dit alleen vanaf nu geldt. Degene die hem verborgen hadden zijn nog steeds verborgen. Staat zo opgeslagen in de database waarschijnlijk. Misschien kan @DHSupport deze aanpassen indien gewenst.
Je kan hem nu ook niet meer zichtbaar maken namelijk.
Oh haha
Maar misschien is de optie wel zichtbaar maar werkt ie niet meer? Hopen mag altijd toch?
Check mijn profiel even aub.