Molequin strap review

Geen ervaring mee, maar zou verwachten dat het heel mooi past bij die blauwe dial en ook passend “premium” gaat voelen…zou in elk geval een keus zijn die ik zelf zou uitproberen op dat mooie horloge!

1 like

Net deze twee bandjes binnen voor mij Longines. Erg tevreden!

6 likes

Heel mooi!

1 like

Merci!

Racing Green quick release

13 likes

Nice! :ok_hand:
Post ff een foto met horloge!
(Ik vraag dit voor een vriend)

2 likes

Binnenkort. :blush:

2 likes

Moleskine?

Molequin Mistral nu ruim een jaar in bezit.
Tot op heden :ok_hand:

3 likes

Is het al binnenkort?

2 likes

:joy::+1:

2 likes

Zojuist een nieuwe Molequin Saffiano leren strap in Oxford Blue ontvangen en gemonteerd op de Omega De Ville 198.0033, de combinatie donkerblauw met goud vind ik zeer goed staan!
De kwaliteit van de band (mijn 6e Molequin inmiddels) is wederom top! Draagt heerlijk en, door de platte band, ook mooi subtiel op een vintage horloge.

Vóór, op een Nubuck Petroleum van Molequin:

Na, op de Oxford Blue Saffiano Molequin:

15 likes

11 likes

Mooi :ok_hand:

1 like

Ik heb een vraagje voor de Molequin ervaringsdeskundigen. Ik zou graag mijn 70’s Longines Conquest voorzien van een mooie Molequin strap, goed idee al zeg ik het zelf :slight_smile: maar de lug breedte is 17,6mm. Een willekeurige 18mm band past er tussen maar zit ietwat strak. Zouden jullie een 17mm of een 18mm band kopen?

Als aanvulling: het gaat om een Grained Calf navy blue strap.

2 likes

Ik zou 18 nemen.
Die twee maal 0,2 millimeter wordt gewoon samengedrukt tot 17,6.

2 likes

Wat John zegt hierboven :point_up:daar ga je weinig van zien, maar een 17 mm gaat ruimte overhouden en dat is geen gezicht.

2 likes

Nu nog even wachten tot de juiste maat weer beschikbaar is… :roll_eyes:

Zijn er buiten Molequin zelf en WatchWorks Haarlem nog bekende verkooppunten?

Nieuwe schoenen voor de Connie: Molequin Taupe Foncé Suede strap vandaag voor het eerst :star_struck:

21 likes