Molequin strap review

Mooi man!!

1 like

Schitterende combi. Echt een mooi horloge. :raised_hands:

1 like

Ook hier een fan erbij. Nogmaals bedankt @Gup . Zal niet de laatste zijn denk ik zo.

7 likes

Ben fan…

14 likes

plus

=

22 likes

Daar lijkt het in ieder geval op Simon. Ik wil ook nog wel eens de kakhi saffiano. Ik heb hem in 18mm, maar zou er eentje in 20mm willen. Erg onderschat kleurtje. Past op alles behalve blauwe platen heb ik gemerkt.

3 likes

Het verrast me hoe goed deze eruit ziet in het echt, heel blij mee! :ok_hand:

1 like

Mooi! Wat zit er in die doosjes? Wit gouden push pins?

2 likes

Ik wil graag de suede ook eens proberen @colnago. Ik denk dat de slate grey te dicht op de huidige nubuck petrole zit.
En echt groen past ook niet denk ik…

Twijfel tussen gris en walnut. Wat denk jij?
Of totaal iets anders.

Bedankt alvast!

3 likes

Zou voor grijs gaan, kleurt het mooist met de blauwe plaat!

1 like

Blauw vind ik lastig. Ik ga dan standaard naar grijs kijken inderdaad. Maar van deze 2 kies ik toch eens de wallnut. Of iets cognac. Dat kan ook mooi zijn.

1 like

Blauw kan ton-sur-ton ook nog wel eens goed werken.

3 likes

Bedankt voor het meedenken!

Post uit Brussel!

Uiteindelijk toch voor donkergrijs (slate grey) gegaan omdat ik de Omega meer in de winter ga dragen vermoed ik, safe choice.

Verder heel tevreden van Molequin communicatie had nog wat vragen over het suede. 10 procent korting op eerste aankoop. Kan nu wat wisselen dus kan er even tegen aan.

7 likes

16 likes

Vind ze persoonlijk mooier op de GS!

5 likes

Ja die groene is toch echt wel heel mooi! Mooie combi met het horloge ook!

1 like

Die grijze staat heel tof, maar bruin ook, gaaf man!

1 like

Ja de bruine is helaas niet mijn ding. Toch niet mijn kleur… moet nog even wachten tot TL 2

1 like

Jazeker, schijnt volgens sommigen beter te zijn voor de kast maar de meningen zijn verdeeld.

1 like