Monaco / chrono deel II

Ik ben nog geen jaar lid, als iemand mijn bericht verplaatst naar een andere categorie terwijl ik aan het typen ben, raak ik in de war. Beetje lullig als je niet meer in je eigen topic mag schrijven.

Ik verzet ook geen auto’s met een vorkheftruck.

Deze gaat bij deze niet over een verkoper.

@Rubennnv en @Nielsvd weten jullie ook hoe het zit met garantie (dat was de hoofdvraag :smile:)

:thinking:

Ik vermoed overigens dat je topic is weggehaald (ik kan het niet meer vinden) en in dat geval moet je bij @Jur zijn, de beheerder van HF. Zal wel een reden voor zijn. Was er iemand negatief? Of waren er tips voor belastingontduiking? Of …

Om dan gelijk weer een “deel II” te openen is niet altijd handig. :wink:

Alle benodigde documentatie zit erbij. Dus te regelen via leverancier (Omega in mijn geval)

Wel grappig trouwens. Ik liep eens bij een officiële Omega verkoper naar binnen voor een garantieklusje. Mocht ik wel gewoon de verzekering- en verzendkosten betalen omdat het horloge niet daar gekocht was. Uiteraard zou de reparatie wel gewoon ‘onder garantie’ worden uitgevoerd.

1 like

Topic was verplaatst naar ervaringen met verkopers, maar al weer teruggezet :slight_smile:

1 like

Net als in dat t topic over die dealer in Monaco, vond t vroeger ook vreemd dat ee onder garantie toch kosten bij komen kijken.

Maar begrijp nu wel dat n dealer geen kosten gaat maken op iets waar ie niets op heeft verdiend.
Als iedereen elder goedkoop inkoopt en hik aan de lopende band kosten maakt om garantiegevallen te fixen, dat ie binnen de kortste keren failliet is ofzo…

Andere topic is toch gewoon open? Waarom een nieuw topic, dat vind ik dan weer verwarrend :yum:

Ik vond het ook niet raar hoor maar is wel iets om rekening mee te houden. Dat je niet denkt dat je helemaal vrijuit gaat omdat er internationale merkgarantie is.

Sjips. Had ik daar moeten antwoorden? :rofl:


@Jur, kun je deze samenvoegen met dit topic?