Nieuw kopen Chrono24 Monaco

Ivm reusachtig prijsverschil overweeg ik om een nieuwe iwc portugieser te kopen bij een verkoper uit Monaco (Monaco Watches). Zitten hier nog addertjes onder het gras qua garantie en zo? Iemand ook ervaring met deze verkoper?

Groet Willem

2 likes

Geen ervaring mee, maar ik vraag het mij ook af.
Er zit echt een enorm verschillen tussen prijzen hier en de prijzen die zij aangeven.

1 like

@Rubennnv kom maar door!

2 likes

@Nielsvd heeft hier ervaring mee

1 like

Zijn we weer :grinning:

Prima ervaring met kopen vanuit Monaco (Monaco Watches) hier! Geen import, ze behoren gewoon tot/onder Frankrijk.
Dus zorgeloos kopen, kan de verkoper aanraden. Super goed verpakt en was hier binnen 24u in huis. Wellicht met de huidige situatie kan het wat langer duren.

6 likes

Europa, dan toch.

1 like

Klopt! Heb er een Speedmaster Moonphase gekocht. Zeer prettige ervaring. Service goed, verpakking uitstekend en alles conform beschrijving. Communicatie verliep daarnaast ook prima.

2 likes

En polleti Monaco? Iemand ervaring mee?

Misschien overbodig maar dus geen invoerrechten?

Geen invoerrechten. Monaco :monaco: speciale regeling :wink:

2 likes

Mannen, dank jullie allen!
Binnenkort maar een NA topic aanmaken.

Voor je teruggezet.

Fijn, dankje @Alphons

@Rubennnv en @Nielsvd weten jullie ook hoe het zit met garantie (dat was de hoofdvraag :smile:)

1 like

Als t horloge maar echt is. garantie toch via elke geautoriseerde dealer?

1 like

Tja, zag mezelf nog niet meteen bij de dealer bij ons in de stad binnensjouwen met mijn koopje van elders… of moet je daar niet zo moeilijk over doen?

Ik krijg veelal te horen van niet. Ergens zou t ook belachelijk zijn. Koop je een ding van 4 5 6 k of nog meer, moet je terug naar adres van herkomst. Maar er zouden er hier op t forum enkele moeten zijn (meer ervaring of eigen bedrijfje hierin) die dat zouden moeten kunnen bevestigen.
Anders heb ik ook probleem als er ooit iets is😂

Je kan gewoon overal binnenlopen. Ze sturen hem toch op.

2 likes

werd mij dus ook door velen verkondigd, en lijkt me logisch bij deze bedragen

Koop je in Monaco. volgende week is er maar één klein iets zou hij dus terug moeten