Monsterwatches alternatief

Goedenavond, ik heb met de zoekfunctie door de nodige topics gezocht maar ik kan niet onmiddellijk een antwoord vinden.

Zijn er andere partijen, waar ook ter wereld, die net als Rob van Monsterwatches nieuwe Seiko horloges leveren met als extra dienstverlening de mogelijkheid om een saffier glas te plaatsen?

En wat als ik een via een forum of Ebay een 2ehands horloge verkrijg? Hoe krijg ik er dan een saffieren glaasje op? Ook nu kom ik niet verder dan Monsterwatches of www.horlogeglas.nl. Hebben jullie meer tips?

1 like

Bij Rob kan je toch ook kiezen voor saffier glas. Of niet bij het model dat jij wil?
Welk model wil je kopen?

Ik denk dat TS bedoelt dat hij ,net als vele anderen, het helemaal beu zijn dat Rob niet reageert op mails en zeer slecht levert.

8 likes

Ik vraag me enkel af of er andere partijen zijn die iets vergelijkbaars doen als Monsterwatches.

Ik krijg de indruk dat veel mensen de voorkeur geven aan saffier op hun Seiko dus ik zou eigenlijk verwachten dat er wel meer partijen ingesprongen zijn op deze businesscase.

Zoals gezegd ben ik op zoek naar alternatieven, waar ook ter wereld.

Heb je een pb gestuurd

1 like

Tsja, dat is zo als je van hobbyist doorgroeit naar bedrijf en de zaakjes niet op orde hebt.
Maar het primaire probleem ligt bij Seiko, die blijft maar vasthouden aan dat zogenaamde krasbestendige “hard” -lex. Ik kijk er na, en er zit al een kras op, op dat spul. Lever nou gewoon, voor een tientje meer, een saffier glaasje, beste Seiko !
Doet je zusje óók (Orient), goedkoper met saffier. En:
elke Orient is perfect uitgelijnd en dat kun je van Seiko ( ondanks dat de vertaling van deze naam “Precisie” betekent) écht niet zeggen.
Er is nog veel werk aan de (seiko-) winkel !

2 likes

In 2018 springt er een nieuwe in :sunglasses:

25 likes

Bij welke modellen is dat? De SARB heeft bijvoorbeeld wel saffier maar een vergelijkbare Orient Star niet.

Heb het volste vertrouwen in je. Gezien de bewezen kwaliteit.
Hoop dat ik ook ooit mag bestellen.
Heel veel plezier en succes gewenst.
Ik vermoed dat jij de allerbeste kunt gaan worden !

2 likes

Mooi… goeie nieuws :+1:
Dat zou top zijn Han!

3 likes

Nou Han, je weet in ieder geval waar je op moet letten :joy:

Slim trouwens, succes!

3 likes

Zou mooi zijn Han! Jij hebt het in je om mooie mod’s te maken die mensen echt blij maken.

Doen-doen-doen :smile:

2 likes

Dat klinkt alsof er een HanDavinciWatches op komst is…?

2 likes

Eerder een MonsterButts :joy:

6 likes

Nou, het is wel een iets andere setup. Ik twijfel nog of ik aan al die juweliersklusjes ga beginnen. Mijn plan is meer unieke Seiko mods for everybody.

Dus 4-5 unieke bouwen, te koop zetten op de website, en als die verkocht zijn op repeat. Nooit meer dan twee keer dezelfde. Zo heb ik er zelf ook lol aan en de ideeënbron is oneindig.

Edit:

Zo heb ik ook al grootste plannen voor een mod met de nieuwe grijze Seiko Turtle wijzerplaat. Hij moet alleen eerst nog even uitkomen :relieved:

14 likes

Mooi idee!:+1::sunglasses:

2 likes

Denk misschien in HanDavinci lijnen… net zoals de grote horlogemerken. In een lijn kan je enkele mod’s bedenken in een LE oplage van bijvoorbeeld 5 tot 25 stuks en dan weer een nieuwe mod. Allemaal herkenbaar als jouw mod zodat je een “signature” in de markt opbouwt.

“en business-developer werkmodus off” :smirk:

5 likes

Slim. Anders ben je alleen maar saffiertjes aan het plaatsen :laughing:

Maar… vergeet niet wat deze stap betekend voor het forum. Nu leest iedereen (me included) met veel plezier je geniale stukken. In 2018 krijg je dan niet alleen maar lofgezang, maar ook leuzen als: reclame…reclame…
ondersteund met grappige plaatjes…

4 likes

:joy: Duly noted. Ik doe wel een speciale HF korting en een sleutelhanger van een dikke bips in de doos.

8 likes

Ben je gek, je kan hier 500 pic’s plaatsen van je ontwerp zonder een ban dus Han met zijn goodwill zeker 1000 stuks :relieved:

2 likes