Monsterwatches

Rob, je hoeft je niet te verdedigen, helemaal nergens voor nodig. Ik geef alleen aan wat klanten graag willen weten, ik ben zelf ook ondernemer en verstuur heel erg veel, kwestie van een goede mail maken en de track en trace code er in plakken en daarbij zetten dat deze pas na 20.00u te zien is bij track en trace, ik heb honderden pakketten verstuurd en nog nooit vragen of klachten gehad. Ik geef mensen binnen 24u een antwoord op een mail, ongeacht wat het antwoord dan is.

Maar doe er mee wat je wilt, ik geef je enkel een tip omdat ik meer slechte dingen lees over je communicatie.

Via Monsterwatches de seiko srp481 geleverd gekregen.
Rob hield mij via de mail keurig op de hoogte en ook het veranderen van de bestelling was geen probleem. Hij kreeg hem op tijd binnen voor de rikketik,waar hij het horloge netjes voor mij had apart gehouden. Ook het ter plekke op maat maken van de band was geen probleem. Zeker een aanrader om je horloge te halen dus!! Rob bedankt voor de moeite! ben erg gelukkig met het horloge!!:)-D

Maandagmiddag 4 nato’s bij Rob besteld, gelijk een reactie gekregen
en vandaag zaten ze al bij de post.
Met ook nog een extraatje, ik ben helemaal blij :~

Ik heb bij Rob maandag een Nato besteld, deze is gister netjes bezorgd (inclusief pushpins). Had nog een vraag over een bepaalde Nato en had na een uur al een reactie terug. Super service!

Zeer goede ervaringen bij Rob, een Seiko SNZG15J1 besteld, was de volgende dag meteen binnen, netjes verpakt en al. ben helemaal blij :slight_smile:

Zondag mijn eerste automatische horloge (Seiko snzf17) bij Rob (monsterwatches) gekocht. Dinsdag pakje aan de deur. Snelle levering en het is een prachtig, prima functionerend klokje. Top!

Gr.

van Baarle

Foto’s:
Voorzijde
https://drive.google.com/open?id=0B2TPvFMABnxEZWNFYmsxbnlXdzA&authuser=0

Achterzijde
https://drive.google.com/open?id=0B2TPvFMABnxES2hoc3hQOWxRTWs&authuser=0

Bij Monsterwatches een BB mod besteld. Was een cadeau en er was wat haast bij. Zoals altijd een heldere en snelle communicatie met Rob. Binnen 14 dagen de mod in huis. Het was weer prettig zakendoen met Monsterwatches. :~

Gisteren mijn inmiddels derde horloge van Monsterwatches mogen ontvangen. Dit was mijn eerste mod. Helemaal perfect! Alle lof voor Rob. (tu)

Paar dagen terug had ik een probleempje met m’n monster (de pinnetjes uit de band kwamen steeds los), Rob gemaild en in no time een reactie terug met de oplossing voor het probleem. (tu) Helemaal top service!

Beetje laat, maar dacht nog maar even te melden dat Rob me op de afgelopen Rikketik een fraai Presidential bandje had geleverd.

Zo, bijna de 400e…

Kleine bestelling bij Rob gedaan, weer prima afgehandeld :~

Alweer mijn derde horloge (snn231 mooi!) gekocht bij Rob. Betrouwbaar, snel en goede service. Het is dus simpel; ben je op zoek naar een Seiko, dan moet je bij Monsterwatches zijn!

Ik heb iets meer dan 12 maanden geleden een Seiko SSA069 gekocht van Rob. Ik heb toen afgesproken met hem bij hem in de buurt en het was geen probleem voor hem om een handvol horloges mee te nemen waar ik uiteindelijk mijn keuze uit gemaakt heb.

Er is nu helaas iets mis met het uurwerk en ondanks dat ik volgens hem iets buiten de garantieperiode zit, heeft hij aangegeven het te herstellen.

Al met al prettig contact dus.

Hoe lang kan dit lijstje gemaakt worden? Vandaag haast haast, had rob alle begrip voor. Toch had ie zoveel moois om te laten zien.

Bedankt voor de gesp rob, het is even wennen, maar hij is super handig!

Ook ik heb recent een horloge (SKX779) gekocht bij Rob, ben er heel tevreden over. Niet alleen heeft Rob een SKX779 ergens vandaan weten te toveren (model is eigenlijk niet meer leverbaar maar vind ik persoonlijk mooier dan de opvolger), hij heeft zelfs de J versie (made in Japan) gevonden!
Contact, service en verzending zijn dik in orde, een extra Seiko haal ik zeker weer bij Rob!

Drie Nato’s besteld bij Rob. De volgende dag zaten ze al bij de post, top. (tu)

Hier eveneens…, zeer goeie ervaring met Rob.

Enkele nato’s besteld bij Rob, scherpe prijs! Dik tevreden!

Al meerdere positieve ervaringen met Rob gehad: aankoop horloges/bandjes/uitvoeren van mods.

Maar nu ook een zeer positieve ervaring aangaande een fout in een horlogekast. Waar Seiko niet mee wilde werken, heeft Rob het keurig voor me opgelost!

5 sterren

Ik wilde even laten weten dat Mijn Seiko Kinetic uit eind jaren negentig fantastisch gerepareerd is door Rob van Monsterwatches
www.monsterwatches.nl

Het duurde wel even want het was zoeken naar een nieuwe band voor deze 90s vintage: nu mooi donkerblauw leer. Ook… een lekkende batterij maakte het er niet makkelijker op om het klokje technisch weer helemaal in order te krijgen: uiteindelijk heft Rob zelfs het uurwerk vervangen en dat binnen het afgesproken bedrag voor de reparatie!

Super service! Doen!

Rob