SNK603 aangekocht bij Rob. Schitterende klok, keurig ingekort en supersnel verzonden. Helemaal super maar dat weet iedereen onderhand wel.
Afgelopen week een Seiko SSC009P1 gekocht bij Rob.
Snelle levering en ik ben zeer tevreden met het horloge.
Bedankt Rob.
Nog net in 2013 een mooie Ti samurai op kunnen halen bij Rob. Erg fijne overdracht met een bakkie! dankjewel Rob
Op Rikketik 19 jan. jl. mijn SKX007 MOD in ontvangst genomen. Prachtig! Nogmaals bedankt Rob voor de perfectie en de service :~
Mijn tweede bestelling is ook weer top en zeer snel afgeleverd.
Maandag Rob een mail gestuurd, woensdag lag deze op de mat:
Top!
En weer een geweldig horloge van Rob mogen ontvangenā¦top.
Foto volgt zsm.
Zelfs voor een eenvoudige sluiting doet Rob er alles aan om je het juiste te bezorgen.
Buitengewone service van een buitengewoon sympathiek forumlid!
Duimen omhoog voor Rob van Monsterwatches! (tu)(tu)
3x Seiko duiker en meerdere bandjes e.d. bij hem gekocht, via de post of op de Rikketik, en altijd goede en snelle service.
Keep up the good work!
Ook hier de duimen omhoog voor Rob.
Heb mijn seiko monster horloges laten voorzien van saffier glas door rob. Is erg goed gedaan en met de waterdichtheid geen probleem ;-).
Een SNELLE, heldere transactie kortom een aanrader ! Veel plezier met de Seikoās !!
Voor de derde keer iets besteld bij Rob, ditmaal een stel nato bandjes.
Snelle levering en prima communicatie. (tu)
Tweede klok van Rob, dit keer een Monster. Helemaal top geleverd, op maat en met extra Nato.
Thanx Rob!
Prima service van Rob: de leren band van de Velatura van mijn schoonzoon was verrassend snel stuk. Zonder enig probleem stuurde Rob een nieuwe band, en gaat nu zelf de āstrijdā aan met Seiko hoe dit kan gebeuren.
De klant eerst, dat is het motto van Monsterwatchesā¦(tu)
Dick
Mooie Seiko besteld bij Rob. De dag na betaling werd hij al verzonden! Perfect ingepakt en inclusief alle papieren en een supermooi horloge op de koop toe. Supertevreden!
in de afgelopen 6 maanden 3 horloges via Rob gekochtā¦; topservice!!!
Ik heb vandaag mijn Seiko SKX009 van Rob ontvangen. Ik ben zeer tevreden op 1 puntje na, ik kreeg namelijk geen melding dat het horloge al verzonden was (wel zo makkelijk i.v.m. thuis zijn voor de bezorger) en toen ik er gisteren naar vroeg per mail kreeg ik geen antwoord (nu overigens nog steeds geen antwoord).
Je vergeet de gratis nato en set extra push pins voor de Nato te vermeldenā¦
Madhouse Schreef:
Ik heb vandaag mijn Seiko SKX009 van Rob
ontvangen. Ik ben zeer tevreden op 1 puntje na, ik
kreeg namelijk geen melding dat het horloge al
verzonden was (wel zo makkelijk i.v.m. thuis zijn
voor de bezorger) en toen ik er gisteren naar
vroeg per mail kreeg ik geen antwoord (nu
overigens nog steeds geen antwoord).
Je hebt gelijk Rob, zeer netjes van je! Maar tot op heden nog steeds geen mail ontvangen. Ik hou zelf wel van netjes communiceren en als ik 2x de vraag stel of het horloge al verzonden is dan is een antwoord toch niet zo lastig?
Dit is overigens niet bedoeld om je af te kraken want 1. Ik heb het horloge zeer netjes ontvangen en 2. Super die gratis nato en pushpins en over beiden ben ik zeer tevreden. Dus hopelijk heb je wat aan mijn tip qua communiceren.
Ik heb je betaling op maandag ontvangen, en heb tussen de drukke werkzaamheden van na de Rikketik kans gezien je pakketje te maken en te posten, en heb je dus niet gemaild dat ie eraan komt.
Zag dat je hem dinsdag had gekregen en zag/zie er het nut niet van in om je door te geven dat ie gepost is.
Is sowieso meestal niet nuttig, want PostNL is dermate traag met het updaten van het tracking systeem, dat je de informatie van je aankomende pakket niet in het systeem zal vinden, zeker niet als PostNL zoals beloofd de volgende dag aanbiedt. Als ik dan de mensen het trackingnummer doorgeef, volgt er een e-mail terug dat er niets in het systeem te vinden is, en dan kan ik weer mailen dat dat komt omdat PostNL het tracking systeem niet goed bijhoudt etc etc.