Monsterwatches

Hallo Allemaal,

Ik heb afgelopen Donderdag een Seiko SNZD67 (khaki oermodel) besteld bij monsterwatches.nl
en na een snelle reactie van rob had ik het horloge zaterdag binnen!
Echt helemaal super! Ik kan deze site aan iedereen aanraden!
Ben erg blij met mijn nieuwe klok!
Rob bedankt!(tu)(tu)

Jij hebt dus meer geluk dan ik.
Ik heb vorige woensdag een bestelling doorgegeven van twee horloges maar heb tot op heden geen reactie gekregen.

Ik heb vorige jaar een SNZG05 bij Rob gekocht die onlangs op de meest onverwachte momenten stil begon te staan. Mailtje naar Rob gestuurd die aanbood er een nieuw uurwerk in te zetten, met als gevolg dat de SNZG05 weer als een zonnetje loopt…Bedankt Rob, PRIMA SERVICE!!

Gr, Michel

Ik heb onlangs bij Rob een zwarte Seiko BFK aangeschaft. Ondanks dat het lang duurde door douane probleempjes, was er goed e-mail contact met Rob over de status van de bestelling. Monsterwatches is zeker een aanrader!(tu)

Vanochtend als eerste (volgens Rob) een horloge bij Monsterwatches op de Rikketik gekocht.
Ondanks de al behoorlijke drukte prima afwikkeling en een mooie SNKA05 in bezit. Bandje is ook nog even naar wens ingekort.
Kortom, helemaal goed (tu)

Vandaag mijn Seiko FFF mod mogen ontvangen van Rob (www.monsterwatches.nl)
Prijzen, service zijn top bij Rob!
Zie mijn post in het "Algemene horlogepraat"
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1416032

Naar aanleiding van alle goede ervaringen van anderen met Monsterwatches, heb ik een Seiko SNK809 (Aviator) besteld bij Rob.

Ik wilde er een andere band bij. Rob stuurde foto’s van banden en ik kon dus uitzoeken. Perfect!. Mooie prijs, een snelle levering en het horloge was degelijk verpakt. Complimenten! (tu)(tu)(tu)

Groet,
Jurgen

Na uitvoerige “deskresearch” voor de aanschaf van mijn tweede Seiko, kwam ik via dit forum en Watch u Seek terecht op de site van Rob.

Ook ik had in het begin wat moeite om Rob te bereiken via mail of zijn site, toen het dat eenmaal was gelukt ging het allemaal netjes, vlot en informatief.

Nu in het bezit van een prachtige Seiko BFK, wat een prachtige horloge!
Zaterdag netjes verpakt ontvangen van Rob.

Dus als Rob wat doet aan zijn bereikbaarheid, zie ook de Posts hierboven, dan kun je niet om Monsterwatches heen als je een aparte Seiko zoekt…

Ook hier een gelijkaardige ervaring…

Al even op zoek op internet naar een Seiko duiker met Pepsi dial. Goeie deals gevonden, maarja, verzending, douanekosten, etc.

Uitgekomen bij Rob.

Ik moet zeggen dat elke email (en het waren er nogal wat :slight_smile: ) binnen dezelfde werkdag beantwoord werd. Deskundig advies, klare taal, en veel mogelijkheden.

Uiteindelijk betaald via overschijving uit Belgie op 27-03-2013, dezelfde dag kreeg ik melding dat er een UPS label aangemaakt was voor me. Na het verlengde paasweekend was de betaling op 02-04-2013 aangekomen, wat me gemeld werd. En de volgende dag, zoals beloofd, een pakje aan de deur!

Nu is de 009 niets speciaals, maar het zou wel eens het begin kunnen zijn van een mooie verslaving! Ik heb Rob al laten weten dat ik er erg blij mee ben, maar een 007 heeft ook wel iets…

Waar ben ik aan begonnen…

Tnx Rob!

Ook hier een zeer positieve ervaring. Een prachtige (vind ik) snp025 bij Rob besteld en deze draag ik ondertussen met trots (vraag me eens hoe laat het is! Dan kijk ik weer even).

Hij gaf aan het begin netjes de verwachte levertijd aan en is daar goed binnen gebleven. Reageert meestal heel direct op mailtjes. Soms enkele dagen op een antwoord moeten wachten, maar dan had hij ondertussen al wel het horloge besteld of al verstuurd.

En de prijs… dat gaat nergens over. in totaal €433 betaald voor een horloge dat je in de winkel ziet liggen voor ca. €735.

Seiko SKX007 met Engineer II band besteld. Zeer snelle reactie van Rob, was op voorraad. Drie dagen later al in huis.(tu)
Dit is mijn derde bestelling maar er volgen er nog zeker meer.:slight_smile:

Op zondag een SKX013 besteld en betaald > maandag verstuurd, vrijdag ontvangen.

Zoals altijd vlotte reactie op mails als je een bestelling wilt plaatsen, daarna radiostilte over de voortgang, maar wel snelle levering dus.

Vanmiddag bij Rob mijn Monster SRP 307 opgehaald.

Contact via de mail ging super vlot en ik kon het horloge de volgende dag al ophalen.
Rob had de band alvast ingekort dus ik kon gelijk genieten van mijn nieuwe aanwinst.

Mocht ik nog eens een Seiko willen aanschaffen dan haal ik hem weer bij Rob. Top!

Nog bedankt voor de koffie!

Rob heeft de wijzers van mijn Seiko BFK vervangen door prachtige Velatura-wijzers. Saffierglas erbij, helemaal top!

Dick

Vandaag een Seiko 5 opgehaald bij Rob. Vriendelijk ontvangen en goed geholpen.
Frans

Vandaag mijn monster ontvangen en hij is geweldig.

Wederom bedankt en tot de volgende keer.

Even kijken wat we nu weer voor je kunnen verzinnen…:smiley:

Goedendag allemaal,

Ik ben nieuw in het horlogewereldje, maar wil toch wel graag even mijn ervaringen met Monsterwatches delen. Ik realiseer me dat dit mijn eerste posting is op dit forum, en dat dit over kan komen als een éénmalige ‘rant’, maar ik probeer zo zakelijk mogelijk e.e.a. te beschrijven.

Ik probeer al sinds eind november van Rob een eenvoudige Seiko gekocht te krijgen. Mijn oog was gevallen op een SNK809. Helaas was die bij hem niet leverbaar tot na 15 december en Rob bood daarom aan om een eigen horloge samen te stellen in dezelfde stijl.

So far, so good.

Na een tijdje niets gehoord te hebben, heb ik eens gemaild om te vragen hoe het er mee stond. Toen werd ik geconfronteerd met zijn belabberde wijze van communiceren. Want het duurde flink wat mails van mijn kant om een antwoord los te futselen. Uiteindelijk kwam zijn excuus dat hij door ziekte van zijn kinderen en gedoe met de kinderopvang nogal achter liep. OK, kan gebeuren natuurlijk. We hebben toen afgesproken dat hij er voor zou zorgen dat het horloge vóór de feestdagen af zou zijn.

Dat was op 10 dedember.
Het bleef weer stil, en op 19 december heb ik hem nogmaals gevraagd of het horloge nog steeds vóór de feestdagen gereed zou komen. Op de 20e antwoordde hij daar bevestigend op. In de tussentijd werd Rob’s facebookpagina regelmatige ge-update met nieuwe mods dus had ik genoeg reden om aan te nemen dat hij de waarheid sprak.

Toen werd het de 24e. Geen horloge, geen kennisgeving, geen communicatie. Ik mailde hem dat het me tegenviel dat hij zijn afspraken niet na kwam, en vooral dat hij dat niet even liet weten. Er konden immers voldoende redenen zijn dat hij niet in staat was het horloge te bouwen en/of te versturen, maar dat laat hij dan ook niet even weten.

Nog geen reactie gehad.

Na de Kerstdagen dus maar even een mailtje nagestuurd dat ik vond dat hij wel even moest laten weten hoe het er mee staat, en niet gewoon maar afspraken zonder communicatie kon negeren.

Geen reactie.
Gek genoeg kon Rob in de tussentijd wel zijn Facebook-pagina updaten met een hele discussie welke armband hij zelf op zijn persoonlijke monster zou dragen met de Kerstdagen. Pure onwil dus om mails van betalende klanten te negeren, geen IT-storing…

Wat mij betreft is dit gewoon onvergeeflijk. En helaas blijkt, bij een internet-rondgang, dat zit een werkwijze is die vaak voorkomt.
Ik snap dat hij dit ‘erbij’ doet en dat dat veel tijd kost die er niet altijd is. Maar als zo’n situatie al jaren speelt (berichten op internet dateren ook al van identieke situatie in 2011) moet je je achter de oren krabben.
Ik neem aan dat hij dit niet doet uit liefdadigheid, dwz dat hij er geld aan overhoudt. Op deze wijze, in het internettijdperk, met je klanten om gaan kan niet.

Wat mij betreft is Monsterwatches dus een onbetrouwbare partij. Niet omwille van de kwaliteit van de horloges die geleverd worden, aangezien ik daar geen ervaring mee heb kan ik daar ook geen oordeel over vellen. Maar op het gebied van communicatie en nakomen van afspraken verdient deze winkel eigenlijk geen bestaan.

Jammer.

Hoi Worteltjestaart, de Facebook pagina doe ik vanaf mijn iPhone, email vanaf mijn computer. De computer is gisteravond laat weer aan gegaan, na een rustpauze vanaf de donderdag voor Kerst (vloer gelegd, Kerstdagen, kinderen allebei thuis ipv op school).
Je military stond op het lijstje om vandaag te doen, als nummer 3. Jammer dat het niet hoeft, maar so be it.

Als je via Facebook contact had gelegd had je gewoon antwoord gekregen, dat wel.

Maar ik snap het wel, ik had een afwezigheidsmelding aan moeten zetten, mijn fout.

Hallo Rob,

Sorry, ik heb nu geen interesse meer.
Ik heb een SNK809 via eBay gekocht gisteravond, weliswaar een tientje duurder dan bij jou, maar al binnen een paar uur bericht van inpakken en vandaag verzending; vanuit UK dus ook geen gedoe met douanevertraging.

Zelfs al zou je vandaag met de Military aan de gang gaan, had je nog steeds je afspraak niet nagekomen en dat had je moeten melden. Ik heb zelf geen Facebook-account, maar lees alleen mee in het openbare deel.

Je moet echt wat meer moeite doen om je communicatie op orde te brengen. Zoals gezegd, in het internettijdperk kan dit echt niet meer. Je hoeft niet 24/7 online bereikbaar te zijn, maar dagen lang zonder communiceren terwijl je klanten toezeggingen doet, dat kan niet.

Jammer, want door deze ervaring zal ik niets bij jou bestellen. Terwijl ik met veel interesse verschillende Seiko’s op je website heb gezien. En ik prefereer handel in eigen land boven buitenland. Maar je bent nu een klant kwijt, jammer.

Maarten

Na een periode dat het er steeds niet van kwam, uiteindelijk de knoop doorgehakt en op tweede kerstdag besloten mijn eerste Monster bij Rob te kopen. Had qua wensen niet zoveel (saffier en een andere band) en het horloge was op voorraad. Communicatie verliep vlekkeloos. Rob heeft het horloge de 30e verzonden en gisteravond binnengekomen. Keurige service, uitstekende communicatie en misschien wel het allerbelangrijkste: ik ben gewoon echt blij met mijn aanwinst! Ga dit jaar zeker nog een keer zaken doen met Rob, heb wat ideetjes, maar nog niet concreet.