hallo rob heb je al paar mailtjes gestuurd wou
toch graag de skx007 weer bestellen maar krijg
geen reactie mischien op vakantie
Same here. Heb m een pb gestuurd ivm een skx007, tot op heden nog geen respons. Ik ga er vanuit dat hij druk is en de IT m wellicht nog in de steek laat? Anyway: een aanschaf bij rob is het wachten waard!!! (tu)
Vandaag de Seiko voor mijn zoon ontvangen inclusief saffier. Kan me bij de anderen aansluiten; in 1 woord geweldig. Foto’s volgen nog als mijn zoon de Seiko “officieel” heeft gekregen, ergens rond 7 juli.
Ik heb gisteren van Rob vernomen dat de SKX007’s
op dit moment uitverkocht zijn,
dat er nieuwe onderweg zijn,
en dat dat niet lang meer kan duren.
Paul.
Kijk da’s mooie inside information. Dankjewel Paul!
Dan gaan we daar maar eens op wachten en hopen dat ik mn Defakto snel kwijt ben… Dan wordt t spaarpotje weer wat opgevuld voor de volgende aankoop!
Iemand hier nog contact gehad met Rob? Na lang twijfelen vorige week enthousiast de bestelling doorgestuurd met de gewenste modificaties. Hoor vervolgens helemaal niks :(. Ook op mail van gisteren overdag met vraag geen reactie.
Nu bijna drie weken geleden Rob een mail gestuurd met bestelling. Tot op heden geen enkele reactie terug gekregen. Communicatie is toch wel prettig bij en van een verkoper, al is het alleen maar een bericht dat de mail in goede orde is ontvangen. Ik begrijp dat hij het erg druk heeft, maar als een horloge langer op zich laat wachten, dan is een mailtje in de richting van de kopen ook wel fijn. Dat brengt een hoop meer begrip op denk ik zo…
Ik ben zojuist direct benaderd door Rob,
die melde dat mijn wens weer in voorraad was.
Dus alle anderen die op antwoord zitten te wachten zullen ongetwijfeld binnenkort ook bericht krijgen.
Rob moet zijn probleem oplossen,
maar ik kan me voorstellen dat geinteresseerden kunnen helpen door zo min mogelijk mail te sturen, en dan alleen over min-of-meer concrete zaken.
Zojuist bij Rob de Seiko Premier SRX004 besteld.
Heb mede door dit forum een horloge bij Monsterwatches besteld.
Kan natuurlijk niet wachten tot hij binnen is.
Vrijdag 27-7-2012 Seiko Velatura kinetic SRH005 (zwart)
bij Rob gekocht, volledig betrouwbaar adres
Dit zijn de echte Seiko’s met garantie.
keurig geholpen door Rob.
Groet A van Nieuwkoop.
Een seiko mini sumo snzf25 bij Rob besteld.
Nadat de betaling door Rob was ontvangen heeft hij dit horloge via Postnl opgestuurd.
Het pakket is echter bij mij nooit aangekomen !
Na diverse mails met Rob , Rob heeft een klacht bij Postnl gedeponeerd , heeft Rob zijn laatste exemplaar van dit type opnieuw naar mij opgestuurd.
Gisteren het horloge ontvangen !
Vandaag mail van serviceteam4@postnl.nl ontvangen. Pakket is onvindbaar en ze bieden hun excuses aan.
Fijne ballentent!
Pakket afgegeven bij de Bruna op de Gijsbrecht in Hilversum, geen aanpakbeweijs (softwarefout, wordt alleen geprint bij meer dan 1 pakket). Pakket is vanaf het begin niet te traceren geweest, is dus bij de Bruna niet ingescand! Roch maar wat beter naar de polsjes van de medewerkers daar gaan kijken.
Ook een goede ervaring, ik heb een seiko Diver laten beadblasten en deze zag er na behandeling perfect uit. De duikring werd ook nog vervangen omdat deze ( een klein beetje) was beschadigd.