Monsterwatches

Dit is mijn Seiko SKX007 geworden, de foto is gemaakt door Rob. Zoals je ziet is het een vrij standaard SKX007 met een aantal subtile mods:

Andere wijzers, met langere en geverfde seconde
Andere dial, met chromen indices
Andere dag en datumschijf, in het zwart
Super Solid Oyster

Deze combinatie heb ik gekozen om het karakter van de SKX te behouden, zoals het bolletje aan de andere kant van de secondewijzer dat past bij de indices. Aan de andere kant past het witte randje van de wijzers goed bij de letters op de dial.
Rob gaf hierin erg bruikbare input om de boel in balans te brengen. Zo is de secondewijzer niet alleen rood zoals ik had verzocht, maar Rob heeft ook op eigen initiatief een langer exemplaar gezocht met dezelfde layout. Dit om hem goed te laten matchen met de minutenwijzer.

Zoals je begrijpt ben ik erg te spreken over Rob, zijn service en zijn vakmanschap. Dat de communicatie de afgelopen tijd te wensen overliet is een feit, daar is hier al veel over geschreven. Een ander feit is dat Rob hier ook meeleest en vast en zeker met je mailtje aan de slag gaat. Nog een feit: met een week of wat heb je een prachtklok om je pols en kijk je weer op www.monsterwatches.nl wat de volgende zal gaan worden (been there, done that…)

Groeten, Chiel

Zo, dat is idd een mooie subtiele mod. Vooral die seconde is erg mooi.

Net mijn gele Seiko SKZ251 mogen ontvangen,via www.monsterwatches.nl.

Zeer tevreden!

Snelle reactie op de mail en snelle bezorging. Donderdag avond geld over gemaakt dinsdag ochtend horloge in mijn bezit.

Super Rob!

Mmmm, dan snap ik niet wat ik fout doen…

zie mijn berichten in eerdere posts.

Emailadres niet goed?

Ik begin nu ook te twijfelen of ik het juiste email adres wel gebruik…

Ik heb Rob de 17e een mail/bestelling gestuurd, daar ook nog geen reactie op gekregen, maar gezien dat hij hier goede feedback krijgt wacht ik gewoon rustig af.
Ook geeft hij aan op zijn website dat zijn IT gecrasht is dus dat zal ook een reden zijn. Ik las ook in een bericht van hem hier op het forum dat hij het erg druk had, dus ik ga proberen nog wat geduld te hebben :wink: (is moeilijk als je iets graag wilt hebben ;-))

mijn mail contact begon op 24 mei, geduld heb ik gelukkig ook wel.

Mrcitzen, c4miel en n0r, kunnen jullie me een PM sturen, dan kan ik gericht in de mail zoeken.

Aal mail is door mijn provider teruggezet, maar alles heeft de status “ongelezen”, er is nauwelijks doorheen te komen ( dagelijks komt er ook genoeg bij).

Groeten,
Rob

top, pm verzonden.

Ook pb verstuurd.

Dank je wel voor je pb, en je hebt er weer 1 terug.:slight_smile:

Heerlijk hoe zo 'n forum uitkomst kan brengen. Kan niet wachten tot mijn aanwinst binnenkomt!

Yep, zeker als je problemen met de mail hebt. Volgens mij is Rob ook de enige op het forum die nu 2 topics heeft…:D.

Ben ook benieuwd wanneer het door mijn zoon uitgekozen horloge geleverd kan worden.

Gr,
Peter

C4miel: morgen heb je post :wink:

Ik ga de hele dag voor de deur liggen. Helemaal top!

Uiteindelijk het advies wat ik hier op het forum heb gekregen ter harte genomen
en mijn bestelling door laten gaan.

Heb hier geen spijt van. Mooie skx009 besteld die aan mijn specifieke wensen is aangepast.

Kan het iedereen aanraden.

gr

klok ontvangen. Helemaal blij mee. Goed verpakt, goede service, nu de mail weer werkt.

Zal zeker weer eens een aankoop doen!

c4miel Schreef:

klok ontvangen. Helemaal blij mee. Goed verpakt,
goede service, nu de mail weer werkt.

Zal zeker weer eens een aankoop doen!

Fotooooooo’s :wink:

En Rob; Ik heb je nog een PB gestuurd.

Groeten Bas.

foto’s kan je in mijn voorstel topic vinden:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,865692

Het kleine misverstand van de strap maat is bijzonder sjiek opgelost door Rob. Ik kan me aansluiten bij de rest van de 11 pagina’s die dit topic telt, goede service en ik zou er zo weer een klok kopen!

hallo rob heb je al paar mailtjes gestuurd wou toch graag de skx007 weer bestellen maar krijg geen reactie mischien op vakantie