Monsterwatches

Los van IT problemen, zijn er leveringsproblemen, de douane heeft op dit moment zo’n 12 inkomende zendingen “in behandeling” en ik heb al een maand geen nieuwe horloges ontvangen. Ee liggen nu 8 monsters en meer dan 10 SKX007’s bij de douane, en mijn cashflow raakt uitgeput (want dat zijn niet de enige horloges die er liggen).

Laatse twee zendingen misten elk 1 horloge, lijkt wel also er ergens “rente” ingehouden wordt.

Dat is balen, hoop dat het weer goed gaat.

Ben morgen niet op de beurs maar als je ooit nog een seiko diver met oranje inner bezel en andere kleur dial hebt, houd ik mij aanbevolen.

Succes,
Peter

Een SKX007 met orange chapter ring bijvoorbeeld?

Yep, die zag ik op de site onder modificaties of de SBDA005 of misschien een “eigen” idee?

Gr,
Peter

Ik heb een Seiko FFF mod besteld bij Rob, en couldn’t be any happier! :slight_smile:

Een goeie prijs, vlotte communicatie en snelle verzending, zo hoort dat! (tu)

Ik weet waar ik mijn volgende Seiko koop!

C.

Voordat ik mijn Seiko horloge aangetekend verstuurde had ik een snel en goed e-mailcontact met Rob.

Ineens viel het e-mail contact stil,dat kan een reden hebben.
Mijn mails blijven onbeantwoord.

Hopelijk komt het goed,daar ga ik tenminste maar van uit.

Net contact met Rob gehad,hij is met vakantie,dat verklaart een hoop

ik wil ook een seiko kopen bij rob mooie site wil er ook een voor mij zoon maar hij is op vakantie geweest en zou dit weekend terug zijn maar hoor niks meer heb al paar mailtjes gestuurd

rob heeft gereageerd had langer geboekt in verband mooie weer groot gelijk
heb een seiko skx007 met sapphire besteld en een snzh27 zwart voor mij zoon
hoop dat ik ze gauw om de pols heb hij heeft trouwens mooie overzichtelijke site
kiezen is dan moeilijk niet voor mij maar mij zoon staan er zo veel op top rob

Als de post doet wat ze belooft heb je ze morgen in huis!

Hi Rob, ik had je ook nog gemaild donderdag voor die seiko kinetic, heb je die ontvangen?

Gr. Nick

hallo rob heb ze ontvangen en al ingekort was makkelijk met schroefjes lock lijm eraan die van mij zoon ingekort en wat zijn ze mooi de scuba,s en zeer zeker met sapphire mooie blauwe gloed erop prachtig helemaal top hartelijk bedankt voor de goede snelle service had wel veel gemailt sorry daarvoor maar kan monsterwatch een ieder aan bevelen echt wel supper mooie site zl zeer zeker weer hier bestellen rob je bent top

Na een duikhorloge bij Rob besteld te hebben vertoonde deze een telkens terugkerende storing,werd overigens ook telkens weer kosteloos hersteld.
Na aangegeven te hebben hier niet blij mee te zijn liet Rob me na anderhalf jaar een nieuw klokje uitzoeken(BFK!) en me slechts een zeer gering bedrag bijbetalen(1e horloge was stuk goedkoper)
Zeer klantvriendelijk,kan hem absoluut aanbevelen qua pijs/kwaliteitsverhouding en service!!!

Ik probeer al een tijdje contact te krijgen met MonsterWatches. Weten jullie toevallig of er nog steeds een storing is? Wil de horlogewereld in duiken met de aanschaf van een SKX007, lijkt mij een mooie klok om mee te beginnen.

Nou ik hoop dat Rob snel weer bij is met zijn mails want het geld brand me in de zak voor een leuke atlas die mee moet oP vakantie :slight_smile:

Het zelfde geld voor mij. Heb het idee dat er iets mis is gezien de lovende kritieken die ik lees. Ben al 3 weken bezig een duiker aan te schaffen maarwil niet echt vlotten. misschien te druk…

gr

hahaha, de duiker die ik op het oog heb zou tevens dienst moeten doen als vaderdagcadeau…hahaahaha. Gaat niet lukken ben ik bang.

Scheelt dan is het in ieder geval niets persoonlijks. Ik krijg van mijn vriendin die klok voor mijn verjaardag. En mijn verjaardag was vorige week, haha.

Maar op iets moois wacht ik graag wat langer.

Vorige week heb ik de gemodde SKX007 binnen gekregen die ik een week eerder bij Rob had besteld.

Echt heel goed, keurig verpakt, mooi horloge en de mod was ook vakwerk, dikke pluim voor Rob!

Chielm, post eens een foto!

Ik heb zelf mijn bestelling bij Monsterwatches geannuleerd. Contact etc gaat mij iets te stroperig. Voor 16.00 uur besteld morgen in huis is echt geen eis van mij maar ik ben al een maand bezig…

Op mijn vraag naar een totaalbedrag en het rekeningnummer moet ik nog antwoord krijgen. Dit is inmiddels ook al meer dan een week geleden.
Ik wil monsterwatches nog niet definitief afschrijven gezien alle reviews hier maar mij eerstvolgende klokkie ga ik elders betrekken.

mvrgr