Rob stuurde mij mijn SNZH53 terug zoals ik hem gemod had willen hebben. Wederom prima gedaan. Dat het tijd heeft gekost om aan de juiste dag/datumschijf te komen had ik er graag voor over. Het resultaat is oogstrelend. Dank je wel Rob!
Voor de verjaardag van mijn man was ik op zoek naar een Seiko SNP036. Op zoek naar informatie op het internet kwam ik op de site van Rob van monsterwatches. Het horloge waarnaar ik op zoek was had hij niet op voorraad, dus een mailtje gestuurd met de vraag of hij dit type eventueel ook kon leveren. Dankzij de geweldige service van Rob is mijn man nu in het bezit van een prachtig horloge tegen een prachtige prijs. Rob bedankt en tot de volgende keer!
Mijn 1e (waarschijnlijk niet de laatste) automatisch horloge via Rob gekocht. Was op zoek naar een mooie Seiko(5). Rob gevraagd of hij aan een model kon komen waar mijn oog op was gevallen. De SARZ005. Dit was geen enkel probleem. Afgelopen vrijdag was hij de douane door en bij Rob afgeleverd. Moest toch vrijdag het land doorkruizen dus via een kleine omweg kon ik em ophalen. Helemaal perfect. Fijne service en contact. Een aanrader voor iedereen.
Was enthousiast na alle positive verhalen hier om daar mijn eerste echte horloge te bestellen.
Hij reageerde niet na een verzoek om bestelling, ook niet na een herinnering een week later. Uiteindelijk via Amazon besteld…
Bij Rob mijn nieuwe skx007 besteld.Dit na de vele goede reacties te hebben gelezen op dit forum.Alles prima verlopen en zelfs nog een extra nato erbij.Bedankt Rob en zeker tot nog eens.
2 Seiko’s gekocht bij Rob. De 1e ging lekker vlot, duidelijke communicatie. De 2e wat langzamer, maar dat kwam door een crash van zijn pc. Hierover een mail gehad via zijn telefoon dus helemaal goed. Koop zeker meer Seiko’s in de toekomst bij Rob.
Was enthousiast na alle positive verhalen hier om
daar mijn eerste echte horloge te bestellen.
Hij reageerde niet na een verzoek om bestelling,
ook niet na een herinnering een week later.
Uiteindelijk via Amazon besteld…
Ik heb al meer dan 4 klokjes bij Rob besteld en altijd snel geleverd. Dan ben je de eerste die er doorheen geglipt is ofzo. Want als er een snel reageert is het Rob wel.
De computerrstoring was erger dan ik ooit heb meegemaakt. Alle IT is eraan gegaan, zowel hardware als software moest vervangen worden. Mail is grotendeels gered, maar alles staat als “ongelezen” dus het is een ongelovelijke klus om ze stuk voor stuk door te nemen om te kijken wat te doen. Mede de storing duurde een week, dat zijn ongeveer 400 nieuwe e-mails… Per dag 50 mails minimaal erbij, dus tel maar na.
Excuus aan iedereen voor de zeer verlate responses.
De computerrstoring was erger dan ik ooit heb
meegemaakt. Alle IT is eraan gegaan, zowel
hardware als software moest vervangen worden. Mail
is grotendeels gered, maar alles staat als
"ongelezen" dus het is een ongelovelijke klus om
ze stuk voor stuk door te nemen om te kijken wat
te doen. Mede de storing duurde een week, dat zijn
ongeveer 400 nieuwe e-mails… Per dag 50 mails
minimaal erbij, dus tel maar na.
Excuus aan iedereen voor de zeer verlate
responses.
Rob, hoe gaat het met de mails? Kan niet meer wachten om mijn Monster om mijn pols te zien
De computerrstoring was erger dan ik ooit heb
meegemaakt. Alle IT is eraan gegaan, zowel
hardware als software moest vervangen worden. Mail
is grotendeels gered, maar alles staat als
"ongelezen" dus het is een ongelovelijke klus om
ze stuk voor stuk door te nemen om te kijken wat
te doen. Mede de storing duurde een week, dat zijn
ongeveer 400 nieuwe e-mails… Per dag 50 mails
minimaal erbij, dus tel maar na.
Excuus aan iedereen voor de zeer verlate
responses.
Ik denk dat er op dit moment ook niet alles helemaal goed loopt bij Rob. Ik had hem afgelopen zaterdag nog een mailtje gestuurd, maar ik heb nog geen reactie mogen ontvangen.
Ik hoop ook dat de IT problemen echt verleden tijd zijn!:~
Die Oranje Monster en Sumo wil ik ook echt om mn pols zien.
niet steeds naar een foto kijken