Monsterwatches

Ik ga vanmiddag mijn bestelling plaatsen bij Rob. Ik wil een mini Sumo , maar twijfel tussen de zwarte (SZNF17) of dark (SZNF21) variant.
Wat zou jullie voorkeur zijn? Ik neig naar de Dark omdat ik die “stoerder” vindt, maar de normale zwarte is misschien tijdlozer en “netter”.

Ik heb ook even mijn pols opgemeten (21,2 cm), kan Rob genoeg met deze informatie om de stalen band in te korten? Ik heb hier echt nul verstand van.

Seabass Schreef:

Ik ga vanmiddag mijn bestelling plaatsen bij Rob.
Ik wil een mini Sumo , maar twijfel tussen de
zwarte (SZNF17) of dark (SZNF21) variant.
Wat zou jullie voorkeur zijn? Ik neig naar de Dark
omdat ik die “stoerder” vindt, maar de normale
zwarte is misschien tijdlozer en “netter”.

Ik heb ook even mijn pols opgemeten (21,2 cm), kan
Rob genoeg met deze informatie om de stalen band
in te korten? Ik heb hier echt nul verstand van.

Ik ben voor de SZNF21 Dark mini Sumo gegaan en heb zojuist de bestelling gemaild naar Rob. Ik ben erg benieuwd!

Mijn horloge is binnen! Prima zaken gehad met Rob van monsterwachtes.nl!

Het horloge kwam netjes in een doos met veel piepschuim-snippers binnen via TNT.
Hier een foto van voordat ik de band op maat had gemaakt:

De opmeting van mijn pols had ik niet zo nauw gedaan. Ik heb er nog 2 schakels tussenuit moeten halen, maar nu past hij perfect!

Wederom via Rob een Seiko besteld, snel binnen en snelle respons via de mail.
Het horloge was TNTproof ingepakt, wederom bedankt Rob! :slight_smile:

wasda voor horloge dan ?

paul.

Paul Jenner Schreef:

wasda voor horloge dan ?

paul.

Als je mijn post bedoelt: bedoelde het meer van zelfs de TNT krijgt er geen schade aan gemaakt als het zo verpakt zit… maar dat heeft niets met de evt “zwakheid” van het horloge te maken, meer met lompheid van TNT :wink:

T betrof een witte Stargate btw :slight_smile:

Topverkoper!
Goeie adviezen, behulpzaam, vlekkeloze transactie.
Nogmaals hartelijk dank!

vandaag mijn derde seiko via Rob ontvangen, ben altijd (ook nu weer) erg tevreden over de snelle communicatie en levering. Kan monsterwatches van harte aanbevelen. (tu)

Vandaag een band binnen gehad voor mijn SNDA63. De band moest van ver komen dus deze was wel even onderweg, maar is zoals mijn eerdere bestellingen weer netjes geleverd.

Ze hebben alleen bij TNT Pakketservice stront in de ogen of zijn liever lui dan moe. Op het pakketje stond duidelijk Aléén huisadres en toch is het pakketje bij de buren afgeleverd.

Weet iemand of Rob van Herpt met vakantie is?
Ik heb op 23-6 een bestelling bij hem geplaatst en een week later (30-6) nog eens een mailtje gestuurd, maar heb tot dusver (13-7) geen enkele reactie ontvangen.

Ik overwoog ook om a.s. zaterdag naar de beurs in Houten te gaan m.n. omdat Rob daar (volgens zijn website) zou staan, maar mogelijk gaat dat ook niet door?

Ben benieuwd of iemand hier meer over weet.

meijerhj Schreef:

Ze hebben alleen bij TNT Pakketservice stront in
de ogen of zijn liever lui dan moe. Op het
pakketje stond duidelijk Aléén huisadres en toch
is het pakketje bij de buren afgeleverd.

Met welke buren jij op niet zo goede voet staat ?

Kreeg net al van Rob een reactie op mijn vorige bericht via dit forum (handig!). En ja hoor, hij staat zaterdag ook in Houten.
Gr., Zjuuls

Een Seiko laten modificeren door Rob, alles meer dan ok!
Zie ook deze discussie: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,310626

Met vriendelijke groet,
Patrick

Super horloges en super service!

Waarom veel meer betalen in de winkel?

Bij Rob is voor ieder wat wils te vinden.

Marco W

Laatst van Rob een mooi klein klokje gekocht, seconde wijzer vond ik niet zo mooi,
ik mocht een ander wijzer uitzoeken en die werd ala minuut geplaatst.
Het gaat om een Seiko SNZF29, met nu een mooie rode seconde wijzer.

Rob, bedankt nog voor deze geweldige service.

Beetje laat, maar ik mag hier ook best een compliment plaatsen. Ik heb een prachtige Mini Monster mod laten samenstellen door Rob, zie ook dit topic:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,311455

Was effe wachten, Rob moest onderdelen bestellen, toen moest ik nog het bandje bstellen (En horlogebanden.com was op vakantie :frowning: ) maar het resultaat mag er zijn. Wederom een hoogstandje van monsterwatches!

Heb vrijdag bij Rob van Herpt een Seiko SNP025 besteld, hij stuurde me maandag een mailtje dat de Seiko onderweg was en hij werd zojuist afgeleverd.

De heer van TNT had een grote koffer en een klein doosje in z’n hand, dus dat griste ik bijna uit z’n handen, ongeduldig om mijn nieuwe Seiko Premier Perpetual Kinetic te bewonderen en wat is ie mooi ik ben er heel blij mee.
(tu) (tu)
Het zal zeker niet het laatste klokje zijn wat ik bij Rob bestel.

Ik heb een poos geleden ook een mooi oranje Monster gekregen. na een periode begon hij te snel te gaan lopen. Rob heeft mij een goede tip gegeven waarna hij weer helemaal bij loopt.
Mocht dit niet lukken dan kon ik hem gewoon terug sturen.
Dus prima service.

Top service! De bestelling wordt direct verzonden, zelfs voordat je betaald hebt! Het monster dat ik besteld had bevalt mij uitstekend.

Echte aanrader!

Rob, wederom (tu)