Monsterwatches

Ik kan gerust zeggen de beste in NL. Goede service, klantgericht en natuurlijk ook klantvriendelijk. Top en moge het nog vele jaren in stand blijven!

Het heeft even geduurd … (iets meer als 2 maanden …::o ) maar een sneakfoto kreeg ik vandaag per mail toegestuurd :~

Me is happy !!! :}

ff weer sparen en op naar de volgende. Met een mod natuurlijk. (zoiets als Bosnialove met een andere kleur accent geven aan iets)

=================================================================================

Ook ik ben heel tevreden met mijn aankopen bij rob van monsterwatches,
Een skxoo7 japan en een bullhead uit mijn geboorte jaar echt hele blij mee.

Rob nogmaals bedankt voor de service en de top horloges

Robert

En mijn excuses voor de parkeerbon… :frowning:

robbie409 Schreef:

En mijn excuses voor de parkeerbon… :frowning:

Tja heb ik toch wel zelf gedaan, maar ik had het niet gezien, dat het betaald parkeren was.
Die 53 euro had ik liever bij jou besteed.

ArcoS Schreef:

Het heeft even geduurd … (iets meer als 2
maanden …::o ) maar een sneakfoto kreeg ik
vandaag per mail toegestuurd :~

http://i608.photobucket.com/albums/tt170/Arieveder
ci/TeaserSKA383Arco.jpg

Me is happy !!! :}

ff weer sparen en op naar de volgende. Met een mod
natuurlijk. (zoiets als Bosnialove met een andere
kleur accent geven aan iets)

==================================================

Hij is binnen !!!

Me is happy. Op naar de volgende …

Beste mensen,

ik merk al enige tijd dat Rob van Monsterwatches of met wekenlange vertraging op mailtjes reageert, of -zoals na mijn laatste vraag- in het geheel niet.

Dat is jammer, want ik ben nog niet klaar met het aankopen van Seiko duikers.

Heeft iemand onlangs nog een teken van leven van hem ontvangen ?
Weet iemand wat daar aan de hand is ?
Kan iemand voor Seiko (5) duikers een andere leverancier aanbevelen waar ik de horloges ook kan bekijken en die ook indien nodig wat mods kan uitvoeren ?

Dank,

Paul.

Ik heb vorige week nog een Monster van hem ontvangen, en op het algemeen forum staat dat hij door wat tegenslagen een achterstand is opgelopen welke inmiddels al wel zal zijn opgelost.

Oh, dat bericht heb ik niet gelezen (kan het niet vinden ook),
maar dank voor je reactie !

Overigens nog tips voor andere nederlandse Seiko dealers ?

Paul.

Paul Jenner Schreef:

Oh, dat bericht heb ik niet gelezen (kan het niet
vinden ook),

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,287733

Hoi Paul,

Het was wat ellende op het thuisvlak, helaas.

Je vragen heb ik inmiddels beantwoord.

Dit weekend weer een nieuwe Seiko SNZG13 Grote Military, zwarte dial en stalen band van Rob mogen ontvangen.

Alles wederom top geregeld! Prima communicatie en supersnelle levering.

Groeten,
Marc

Gisteren mijn SNN123 via Rob binnen gekregen. Super dat je vraagt of een bepaald model via hem leverbaar is, en dat hij dan de moeite neemt om naar dat horloge op zoek te gaan, en er een voor je te bestellen! En dat ook nog tegen hele gunstige prijzen!

Top dus!

Gefeliciteerd met je nieuwe klokje !

Vanmiddag Black monster ontvangen van Rob. Prima verpakt met veel foam, bubbels, plastic en tape. (tu)

Vanaf de bestelling een kleine week geduurd tot het horloge thuis was. Band was op maat gemaakt zoals gevraagd dus hier alles prima.

Ik heb in ieder geval mijn Seiko adres gevonden voor de toekomst!

En joep, daar is het zwarte Monster gearriveerd !

Dank zover Rob, lekker snelle afhandeling.

Eerste indruk van de klok:

Fraai, in zwart best wel chique eigenlijk, uniek Seiko ontwerp, en helemaal niet zo groot of zwaar. Hij is zelfs kleiner dan mijn mini-Sumo.Lume is haast ongelooflijk, je ziet het zelfs binnen bij daglicht al :slight_smile:

Het draaien van de bezel valt me een beetje tegen, ratelt nogal en voelt goedkoper aan dan bij de mini-Sumo.

Het standaard stalen bandje bevalt denk ik best, eerst morgen maar weer eens een schakel (of twee ?) eruit laten halen. Ik geef er de voorkeur aan om een horloge strak op de pols te dragen, voor de knokkels.

Paul.

Dat blauw aan de onderzijde blijkt overigens een sticker te zijn. Wat krijg ik te zien als ik die eraf pulk ?

paul.

Paul Jenner Schreef:

Dat blauw aan de onderzijde blijkt overigens een
sticker te zijn. Wat krijg ik te zien als ik die
eraf pulk ?

paul.

Een tsunami! Dus eraf peuteren;)

Heb vorige week een groene Seiko 5 aviator ontvangen van Rob.

Service was erg goed en horloge werd keurig op tijd geleverd.

Absoluut een aanrader!

Begin deze week een Seiko skx007 bij Rob besteld. Vandaag netjes verpakt aangekomen met garantiekaartje. Echt een aanrader, ik ga mijn volgende Seiko’s zeker weer bij Rob bestellen!

Michel