(tu) mijn ( eerste ) seiko vandaag binnen van monsterwatches.nl
Gewoon goed en snel.
In het weekend besteld en gisteren al met de ptt aan de deur.
SUPER (tu)
Ik krijg al een week lang geen antwoord terug op mijn mail… :s
nog een keer sturen… is niets voor Rob
misschien is ie wel een weekje weg?
edit hij is online geweest vandaag, dus ik zou je mail nogmaals sturen en anders even een belletje erachteraan.
Paulie_walnuts Schreef:
Ik krijg al een week lang geen antwoord terug op
mijn mail… :s
Is er een telefoonnummer waarop ik hem kan bereiken?
Ik heb het geld trouwens al vorige week gestort en ik begin een beetje ongerust te worden of het wel op de juiste rekening is gestort. Ik moest namelijk zijn rekeningnummer omzetten naar een IBAN nummer aangezien ik in België woon maar ik was er niet helemaal zeker van dat het klopte.
Op mijn mails krijg ik ook geen reactie.
Het is makkelijker om Iban en Bic gewoon te vragen… Als het dan fout gaat heb je jezelf niets te verwijten.
robbie409 Schreef:
Het is makkelijker om Iban en Bic gewoon te
vragen… Als het dan fout gaat heb je jezelf
niets te verwijten.
Ik begon ongeduldig te worden omdat ik geen antwoord kreeg op mijn mails.
Nu heb ik nog altijd geen antwoord op mijn mails gekregen terwijl ik het geld al heb gestort.
Mijn e-mail adres is mercier_tom@hotmail.com
Paulie_walnuts Schreef:
robbie409 Schreef:
Het is makkelijker om Iban en Bic gewoon te
vragen… Als het dan fout gaat heb je jezelf
niets te verwijten.Ik begon ongeduldig te worden omdat ik geen
antwoord kreeg op mijn mails.
Nu heb ik nog altijd geen antwoord op mijn mails
gekregen terwijl ik het geld al heb gestort.
Mijn e-mail adres is mercier_tom@hotmail.com
Hij is met een verhuizing bezig (intern). Dat zal wel de oorzaak zijn van de vertraging in de beantwoording van zijn mail.
Ik wacht zelf ook nog op mijn monster die hij na wou lopen, nadat ik condens/witte waas constateerde. Heb er alle vertrouwen in.
En weer een tevreden klant van Rob.
Ik heb een kleine 3 maanden geleden een SNZG15 bij Rob besteld. Snelle reacties op email (ik twijfelde over de diameter van het horloge in relatie tot mijn pols) en na bestelling had ik het horloge de volgende dag in huis. De SNZG15 is een topklok die ik als casual/daily beater gebruik.
Inmiddels aangestoken door het horloge/Seiko virus heb ik half oktober Nadat ik een Monster gepast had op de Rikketik) ook een geblaste Orange Monster SXK781 besteld. Deze was niet op voorraad maar begin deze week kreeg ik een mailtje van Rob waarin hij schreef dat hij binnengekomen was. Vandaag heb ik dan mijn oranje Monster in ontvangst mogen nemen en ben er er erg blij mee. De band was netjes op mijn polsmaat gemaakt en ook het straalwerk is mooi gedaan. Nu alleen nog wennen aan het gewicht van mijn Monster…
Cheers,
Paddy
Ik moet ook even mn ervaring met monsterwatches kwijt. Ik vind dat Rob altijd erg snel reageert op vragen etc. Daar komt bij dat ik een horloge bij hem heb gekocht waar ik erg tevreden mee ben. Nu heb ik ook een nato-bandje bij hem gekocht, met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Top Rob:~!
Ook ik heb hier een horloge gekocht, de SNZG17J1. De communicatie was erg snel (zelfs terwijl Rob intern aan het verhuizen was), ik had een aantal vragen die perfect beantwoord werden, het bandje is keurig op maat gemaakt en de levering was ook nog eens binnen twee dagen gepiept. Goed verpakt samen met nog enkele losse schakels.
Absoluut tevreden en als ik weer een Seiko wil hebben weet ik waar ik moet wezen!
Voor foto’s zie hier
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,253932
Ook ik heb een mooie Seiko gekocht bij Rob,
Ik heb de SNA411 pilot zwart gekocht en deze heeft Rob van diverse modificaties voorzien. de standaardwijzers zijn vervangen voor een proneur met oranje rand, van de kleine chrono-alarm zijn de wijzers oranje gemaakt en de secondewijzer in het chronogedelte is wit gemaakt. Omdat ik een oogprobleem heb is dit horloge geheel op maat gemaakt waar ik erg veel plezier aan beleeft, de communicatie was prettig en snel en alle afspraken zijn meer dan perfect nagekomen.
Vandaag mijn Seiko 5 automaat ontvangen. Perfect ingepakt met meer dan voldoende bescherming om hem van 10 meter hoog te laten vallen. (mijn vrouw maakte het pakje open en het kostte haar flink wat moeite Rob! :-)) en zo zie ik het graag.
Horloge voorzien van plastic tegen krassen en bijgevoegd een kaartje welke weergeeft dat er een jaar garantie op zit van Monsterwatches. Perfect!
Ik ben erg blij met dit horloge en Rob heeft er weer een klant bij (ik hou de site in de gaten voor meer mooie klokjes)
Mijn Tissot Sea Touch ontvangen, weer prima geregeld door Rob(tu):}
Hedenmorgen nog net voor de Kerst een “Seiko5Monster” mogen ontvangen.
Was perfect verpakt en voorzien van een bewaardoosje.
Heeft horloge helemaal naar wens aangepast.
Sterker, Rob kwam nog met een perfecte tip.
Een van de wensen was om de originele SKZ251 wijzers te vervangen voor de geheel zwarte uitvoering. Rob kwam met voorstel om dan gelijk een setje te nemen van een SKX781.
Rob heeft mij zeer vriendelijk en snel geholpen met het plaatsen van een batterij in mijn seiko kinetic.
Dank daarvoor!
Vorige week een Seiko SKA383 met stalen band en glasparelstralen besteld bij Rob.
Al een poos op zoek geweest naar een mooi en flink horloge, maar kwam toch telkens op de site van Rob uit.
Kijken en kijken en wikken en wegen. Maar de SKA 383 bleef de favoriet. Helemaal vanwege de matte look dankzij het glasparelstralen en de modificaties die hij kan uitvoeren.
Hoop lovende berichten gehoord over Rob, dus ben benieuwd.
En ja… ik heb de tijd en het geduld om erop te wachten.
Vanmiddag een Seiko Monster Orange met watchadoo band gekocht. Ging zeer goed, horloge is mooi op maat.
Kortom prima adres!
Bedankt Rob! en succes verder met je nieuwste aanwinst
Rob is top, wederom bedankt!
Ook ik heb een goede ervaring met Rob. Goede communicatie en snelle afhandeling!
Graag wil ik iedereen die van plan is om een " Seiko" aan te schaffen of een " Tissot" de site van Rob aanbevelen.
Ik heb zelf al een behoorlijk aantal horloges bij Rob gekocht en kan maar 1 ding concluderen!!
Rob is zeer betrouwbaar en klantgericht. Zijn service is gewoonweg super!!
Kortom een erg fijn en betrouwbaar persoon om zaken mee te doen. Was iedereen maar zo betrouwbaar als " Rob"
Met vriendelijke groet,
Kees