Monsterwatches

Hoi Jan,

Lampie heeft die feedback in 2006 geplaatst en is al een tijd niet meer actief op het forum.

Hij heeft hem bij uhrenband-versand gekocht.
Ik kan hem niet mer in 20mm vinden, maar wel in 22mm:
http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-p2038h1523s418-Trendarmband-24mm-sc.html
1mm eraf aan de kantjes is te doen…

Verburgt Schreef:

Waar heb je de band gekocht die op die scuba zit?

Groet Jan

Wederom een goede service!
simpele pb-tjes, duidelijk en alles volgens afspraak. Volgende dag meteen binnen!

Dank je Rob!

2 Horlogebanden besteld bij Rob. Bestelling was goed verpakt en werd meteen verzonden. Beide banden zijn top!(tu)

2 stalen banden voor Seiko Big Boss en de Seiko Big Orange bij Rob gekocht.
Dit is geheel naar wens verlopen.

Vandaag alweer mijn derde Seiko van Rob ontvangen.

De afwikkeling ging zoals altijd probleemloos, 100 punten !

Absolute aanrader (tu)

Ik had een Seiko SNKE63 bij Rob besteld. Het horloge was netjes verpakt, maar helaas bleek het horloge niet in orde. Een mailtje naar Rob was voldoende om binnen een paar dagen een nieuw horloge te ontvangen. Ik ben blij met een mooi horloge en de uitstekende service!

Ik sluit me bij de vorige poster aan: Absolute aanrader (tu)

P.S. Ik zal in een ander topic mezelf voorstellen en een aantal foto’s laten zien van m’n SNKE63, mijn eerste automaat.

Patrick

Inmiddels de derde van Rob en weer helemaal top :~

Bedankt voor het klasse werk :)-D

Heb Rob benaderd omdat ik een SKX013 zocht…en ja hoor: hij had er eentje liggen, met mooie foto’s en al belandde alle info in mijn mailbox.
Zoals eerder netjes per mail alles supersnel geregeld, kleine specifieke verzoekjes of wat dan ook: Rob maakt het in orde. Top :slight_smile:

-na een lange dag reageren op een verkeerd item, naja het is me vergeven!-

Heb Rob benaderd omdat ik een SKX013 zocht…en ja hoor: hij had er eentje liggen, met mooie foto’s en al belandde alle info in mijn mailbox.
Zoals eerder netjes per mail alles supersnel geregeld, kleine specifieke verzoekjes of wat dan ook: Rob maakt het in orde. Top :slight_smile:

Monsterwatch Rob did a great job!

Kleine recensie over een bestelling bij Rob:

Ten eerste iets over zijn website monsterwatches.nl: basic en helder, met als beste feature de wrist-shots, dat geeft toch echt een veel beter beeld van een horloge dan de kunstmatig belichte catalogus kiekjes die overal op internet rondwaren. Ik wou dat alle webshops dat deden voor horloges, dat zou de keuze een stuk eenvoudiger maken denk ik. Zo vallen veel horloges al snel af.

Sinds begin dit jaar in contact geweest met Rob over een Seiko Samurai (moeilijk leverbaar tegen een voor mij aanvaardbare prijs), uiteindelijk is het toch een Seiko Arctura kinetic horloge geworden die Rob niet op zijn site had staan, maar wel voor me wilde bestellen (Ik dacht ik vraag het gewoon). Ik kreeg vantevoren een heldere mail met prijsopgave. Begrijpelijkerwijs vroeg Rob me wel een aanbetaling te doen voor het horloge, omdat hij de laatste tijd wat vaak bestellingen kreeg (van non-monster horloges) die werden herroepen als ze tegenvielen, waardoor hij met het horloge bleef zitten. Door de goede recensies die ik als lurker op dit forum had gelezen, had ik genoeg vertrouwen in Rob dat ik dat wel aandurfde.

Daardoor heb ik nu een dijk van een horloge kunnen ontvangen, die bij een juwelier veel duurder was uitgevallen. Rob is erg behulpzaam en flexibel, hij verstuurt het pakketje zoals je zelf wil (aangetekend of niet) voor rond de 7 euro verzendkosten, en in mijn geval slingerde hij het uurwerk nog even aan, tijd goed gezet, en de band pasklaar.

Ik ben tevens blij dat ik dit buiten een juwelier om heb kunnen regelen, want ik heb daar weinig goede ervaringen mee. Over Rob: totaal niets op aan te merken, prima vent, prima prijzen, perfecte levering! Rob, opnieuw bedankt!

Weer prima zaken gedaan, vlug e-mail verkeer en hele snelle verzending!

Dinsdag betaald en donderdag in huis. Goede communicatie. Top! (tu)

En van mij mogen er nog wel 200 bij! Opnieuw blijkt Rob topklasse te zijn! Zijn SNZF29 (kleine Sumo-achtige duiker) is geweldig.

Bedankt Rob!

Menno

Nummer 201: Super ervaringen, nette en vlotte service en als je de maat doorgeeft bij de bestelling dan ligt/komt het horloge pasklaar aan!
Kijk wel uit voor het Seiko Virus, deze slaat wel snel toe… :smiley:

Zeer zeker aan te bevelen !! (tu)

Groeten Ronaldo

Gelet op het aantal berichten moet ik vaststelen dat alles al gezegd is (tu)

http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,140700,226742#msg-226742

hans

WOEKERAAR die Rob :D.
Twee Citizen horloges waar een kennis heel blij mee is voor 46 Euro. SCHANDE :smiley:

Bedankt weer Rob (tu)(tu)

hans

1 like

En ook hier een tevreden koper!

(tu)Net mijn eerste Seiko Black Monster ontvangen. Prima service en zeer snelle reacties op al mijn vragen. Als je een Seiko wilt kan ik Monsterwatches van harte aanvbevelen. Mijn volgende Seiko komt er zeker weer vandaan.(tu):slight_smile:

Groet Harry

Beste (seiko) liefhebbers,

Het is alweer enige tijd geleden dat ik mijn midsize seiko duiker skx013 bestelde bij Rob van Monsterwatches.nl

Het horloge was niet op voorraad,zoals ik verwacht had. Maar we hadden daarvoor al verschillende keren heen en weer gemaild. Iedere keer snel antwoord. Horloge was ook snel aangeleverd en ik ben er dan ook zeer tevreden mee.

Ook daarna verschillende tips gekregen dus ook de aftersales is bij Rob zeer prima in orde! Ook zijn website ziet er mooi uit en maakt je echt enthousiast over de verschillende modellen seiko.

Dus bij deze: Rob van Monsterwatches is top en ik heb zeker niet mijn laatste seiko bij hem besteld!

Vriendelijke groet een tevreden gebruiker van een mooie seiko automaat aangeleverd door de beste seiko verkoper die nederland rijk is!

Ger.