Monsterwatches

En met jou 165 anderen…

http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,132547

Vandaag mijn bestelde Sumo (blauw) ontvangen van Rob. Ben vanaf het begin op de hoogte gehouden over de levering en toen de Sumo in Nederland was lag hij binnen twee dagen op mijn deurmat.
Geweldige service!

Gr. ML

Ik heb er op zich niet veel aan toe te voegen.

SKX007 met modificaties besteld.
Zeer netjes, en zeer actief in zijn communicatie.

Zeker een toppertje, volgende Seiko komt weer van Rob.

Ik heb bijna dagelijks contact met Rob en ben er pas geleden nog op bezoek geweest. Hij is onvoorstelbaar gepassioneerd bezig met horloges en hij is een zeer geschikte en betrouwbare verkoper. Ik steek er mijn hand voor in het vuur!

Da’s een mooie voor nummer 170 (tu)

Heb deze week voor het eerst een seiko via monsterwatches besteld;
had eerst nog een paar vragen die werden snel beantwoord en het herloge zeer snel bezorgd.
Ben er erg blij mee en zal zeker vaker bij Rob wat bestellen.

Stalen band gekocht voor op mijn ruim een maand oude SNDA13.
Prima op maat gemaakt, klasseservice Rob! :)-D

Hartelijk dank Rob, de BFK is prachtig geworden met het saffierglas en nieuwe wijzers! Zoals altijd super service! En heel snel en fijn email contact!!

Groet, Landrover110

(tu)

In januari een horloge met extra band besteld bij Rob.
Alles keurig geleverd, maar er zat een bandje bij dat Rob
een klein beetje had “versneden”. Je kon het eigenlijk
niet goed zien, maar Rob gaf zelf op voorhand al
aan om tegen de tijd dat het nieuwe bandje bij hem binnen
zou zijn hij dit kosteloos ook zou sturen.

Nu 2 maanden later automatisch een emailtje van Rob en de
levering van het splinternieuwe bandje.

Rob blijft een aanrader (tu)

Superadres om een mooie Seiko te kopen en een bijzonder vriendelijke verkoper is Rob van Herpt.

In een paar maanden tijd twee Seiko’s bij hem gekocht o.a. een SPC035 Retrogarde met zwarte wijzerplaat.
Ik kijk zeker 1 keer per week op zijn site, en het liefste zou ik iedere maand een “klokje” bij hem kopen. Maar dat kan “bruintje” in deze vreselijk dure tijd niet trekken. Maar mijn volgende horloge ga ik zeker weer bij Rob kopen.

Alle lof over deze verkoper

Groeten P.Jaegers Hilversum.

Inmiddels zó vanzelfsprekend dat ik wéér een zeer positieve ervaring met Rob bijna vergat hier te posten. Rob (tu) !

Bij Rob een SKX007 besteld.
Ik was er nog niet uit welke band ik zou nemen.
Na mailen met Rob, uiteindelijk gekozen voor een jubilee.
Ook nog een rubberband meegestuurd gekregen om te bekijken.
De jubileeband en het horloge bevallen uitstekend.
Kortom, snel antwoord op mailtjes, goed advies, snelle afhandeling.
(tu) Willem-Jan

deze week voor het eerst een bestelling gedaan bij Rob,mijn eerste seiko de snzg41, ik was eerst een beetje huiverig om op deze manier te bestellen omdat ik wat slechte ervaringen heb gehad met bestellen via het internet maar ik moet zeggen er zijn ook mensen die je wel kan vertrouwen zoals Rob dus deze man stuurt het horloge zonder dat ik het betaald had naar mij op dat zegt denk ik alles over deze man.
Rob is echt TOP!!!

Gisteravond mijn eerste Monster opgehaald (nogmaals bedankt, Wilco), geheel standaard. Gisteravond contact per mail met Rob, vanmorgen het horloge afgegeven en zojuist weer opgehaald: saffierglas erin en rode plongeurs incl. secondenwijzer.
Helemaal geweldig, bedankt Rob!!

Eric

Beste forumleden,

Op 26 maart 2010 heb ik een Seiko 5 Monster in de geheel zwarte uitvoering besteld bij Rob (Monsterwatches.nl), ik kreeg practisch direct een berichtje terug dat het gevraagde model niet op voorraad was en of hij hem mocht bestellen voor mij. Natuurlijk heb ik hier ja op gezegd. Gisteren 7 april 2010 kreeg ik bericht dat mijn horloge binnen was en of ik het bedrag wilde overmaken, dit heb ik direct via internet gedaan en vandaag 8 april 2010 loop ik te pronken met mijn nieuwe gadget. Zoals jullie hebben kunnen lezen is de bestelling/bezorging perfect en zonder strubbelingen verlopen. Hierbij een hele grote pluim voor Rob (Monsterwatches.nl) en zeker een aanbeveling waard!

Vriendelijke groeten,
Acufex

Hé Rob,

Hartelijk dank voor de service. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe Seiko.

We zien elkaar waarschijnlijk op de Rikketik.

Succes met de hobby:-)

Groetjes Gerrit

Hallo, ik heb bij Rob een SNP019 gekocht. Tevens heeft hij voor mij een 10 jaar oude kinetic gerepareerd. (nieuwe batterij +nieuw glas)

Bij de juwelier adviseerden ze mij om hier maar geen geld meer aan te spenderen omdat je voor rond de 200 euro al een nieuwe kinetic hebt!

Rob heeft deze voor mij keurig netjes gemaakt en heb er dan ook weer dagelijks plezier van tijdens mijn werk. Tevens heeft hij zeer snel de SNP019+de gerepareerde retour gestuurd nadat ik had betaald.
Ook voor mij was dit de eerste keer dat ik via internet een dergelijke aankoop heb gedaan.
Gezien ik een horloge en klokken-freak ben ook zeker niet de laatste keer dat ik bij Rob een aankoop zal doen.
Is betrouwbaar en reageerd snel en handelt het zeer vlot af.

Rob nogmaals bedankt!

Kees.

En wederom een dikke (tu)

Waar heb je de band gekocht die op die scuba zit?

Groet Jan