Had Rob benaderd ivm wens bepaalde band om een gewenst horloge. Alternatief gevonden, maar Rob kreeg toch nog een meer gewenst type band binnen. Snelle communicatie en denkt met je mee, Seiko5 erbij voor mij, fijne/goede ervaring met Rob!
Had bij Rob een oranje monster besteld maar vond hem bij nader inzien toch niet mooi, en heb hem geruild tegen een zwart monster(=superhorloge!). Geen probleem bij Rob, service is gewoon goed. aanrader !!!
Ik heb net een exclusieve seiko coutura gekocht via Rob. Prima afgehandeld, mooie prijs en weer niets dan lof zoals de vorige keren (monster, premier).
wederom 10/10
een aanrader !!!
Zondag 2 Seiko aviatorās besteld ( 1 zwart/ 1 blauw ),Dinsdag al in huis,leuk kontakt en alle vragen worden duidelijk beantwoord.
Het ging om twee horloges voor erbij waar je niet zo zuinig op hoeft te zijn maar wat zijn ze MOOI !!! en dat voor zo weinig geld !
Dit is echt super,wil je een Seiko vraag dan eerst aan Rob !
Ik heb ook een monster besteld een oranje met een oranje band speciaal voor het komende wereldkampioenschap ik noem hem het W.K.monster en alle afspraken
keurig nagekomen.
Dus met andere woorden een hele warme douche voor Rob
En we hebben weer een winnaar !!!
Horloge besteld bij Rob, extra bandje erbij,
op maat maken, snel antwoord op vragen en
alles perfect verpakt en verzonden.
Kortom, wederom en nog steeds een toppertje die Rob
(tu) (tu)
mijn complimenten voor rob/monsterwatches, voor de snelle bestelling en afhandeling van mijn nieuwe seiko.
als ik weer een nieuwe seiko in mijn collectie wil opnemen weet ik in iedergeval waar ik hem ga kopen.
voor mij is rob helemaal top!!(tu)