Vandaag van Rob een mooie Seiko SNK809 ontvangen. Prima geregeld en prettige afhandeling.Rob bedankt!
(tu) De lijst spreekt voor zich. Band besteld en zoef-zoef in de bus. Extra pushpin erbij omdat er wel 1 zou sneuvelen dacht Rob⊠Hij had gelijk (tu)
hans
Na wat zoeken voor een horloge voor op vakantie ben ook ik bij Rob terecht gekomen. Zeer goed geholpen en na wat heen weer gemail is het een oranje monster met Lumpy geworden. Gisteren binnen gekregen en precies optijd voor mijn vertrek vannacht
Bedankt Rob
Hoi erwin,
Dat is net op tijd, raar want hij had de 15e afgeleverd moeten worden. De Post doet er de laatste tijd langer over dan ze belovenâŠ
Maar ja, net op tijd! Dus veel plezier ermee op vakantie!
Bij deze een combinatiepost; voorstellen en Rob even in goed daglicht stellen.
Na enige teleurstellende Zwitserse horloge-rampjes (kwijtgeraakte lacroix-> sluiting geknapt, fortis met erg (6 in 3 jaar) veel problemen en een Oris die niet mijn ding is) kwam ik per ongeluk op de site van monsterwatches terecht. Aangestoken door zijn enthousiasme heb ik een monster gekocht. Wat een heerlijk horloge! Superstevig en een fantastische neo-gothische-in-your-face uitstraling.
Sindsdien draag ik mijn andere horloges niet meer.
Ik ben helemaal bekeerd van mijn âhorloges moeten uit Zwitserland komenâ mening en besef nu dat ik dat soort horloges niet waard ben.
Een stevige duiker is veel meer mijn ding.
En in plaats van een Omega seamaster heb ik liever een lade vol verschillende modelletjes waaruit ik kan kiezen.
Vandaag kwam dus mijn uitbreiding van de beginnende verzameling Seiko duikers binnen; een BFK. Eentje met pepsi-bezel voor de broodnodige kleur.
Rob krijgt van mij 100% complimenten voor de wijze waarop hij mij de horloges verkocht heeft en niet te vergeten de fijne afhandeling en prima prijzen die hij hanteert.
Zeker weten dat er dit jaar nog wel een bestelling volgt.
Een oranje sumo bijvoorbeeld. Of een blauweâŠ
Ik ben zo omgeturned dat ik zelfs al mijmer over een marinemaster 300m. Zoveel geld voor âslechts een Japans horlogeââŠ
Ik weet niet of ik veel zal posten. Ik ben een lezer, geen posterâŠ
Belangrijkste; Bij monsterwatches kun je uitstekend en vertrouwd wat bestellen!
Seiko 5 voor kleinzoon besteld bij Rob.
Perfect afgehandeld, het horloge was er nog bijna eerder dan de betaling;)(tu)
Enige onderdelen gekocht bij Rob / monsterwatches
Communicatie: 10
Levering: 10
Kwaliteit: 10
Klantgerichtheid: 10
Super OK dus!
Ook van mijn kant even een positieve ervaring melden.
Ik ben via rob in bezit gekomen van de zwarte SRP007.
http://www.monsterwatches.nl/index.php/nieuwe-modellen/srp007
ff spammen
Prachtig horloge, en prima afgehandeld. Ook heeft hij mijn kinetic gereanimeerd met een nieuwe accu.
Rob, nogmaals bedankt voor de service.
Vandaag heeft Rob persoonlijk mijn Black Monster overhandigt. Prima service, goede prijs en een erg lekker klokkie. Top!!
Ik ben sedert vrijdag de trotste eigenaar van de seiko premier srh009p1.
Deze had ik besteld bij Rob en echt een supersnelle levering, goede prijs en een leuke babbel, hij is een man met passie.
Een dikke 10/10 !!
Binnen 9 maanden tijd ben ik bevallen van mijn derde Seiko van
http://www.monsterwatches.nl
Mijn vrouw krijgt er ondertussen een kind van, van al die Seikoâs. Maar mij bevallen ze welâŠ
Ik heb haar wéér beloofd dat het voorlopig de laatste is. Gelukkig is âvoorlopigâ vrij rekbaar.
De laatste heb ik Atlas genoemd. (
Ter ere van de geboorte van onze dochter (zie âoff-topicâ --> ânieuwe aanwinstâ)kreeg ik van mijn vrouw een nieuwe klok. De Atlas (zie mijn post van 21-02) heb ik immers al weer een tijd.
Dit keer is het een Seiko Premier Kinetic Direct Drive geworden (SRH009P1).
Rob was even op vakantie maar kwam de 22e weer terug. Direct besteld en vandaag (de 27e) geleverd.
Rob,
Thanks voor de snelle levering! Ik ben blij!
Ik had een orangje monster besteld bij Rob (nadat ik al zeer tevreden was over mijn premier srh009) en deze is wederom prima en snel geleverd !
Er zullen er zeker nog volgen Rob !!
Ik heb bij Rob de Seiko chonograaf snd219p1 gekocht hier ben ik zeer tevreden over.
Tevens heeft hij mijn Seiko bullhead van een nieuw glas voorzien en op mijn verzoek een servicebeurt uit laten voeren bij Richard Askham.
Ook hier ben ik meer dan tevreden over.
Deze week bij Rob een Seiko Monster besteld met een Lumpy band.
Binnen een dag al binnen, snelle levering!
De band was netjes afgesteld op mijn pols maat.
Goeie service! (tu)
Weer een super-tevreden klant erbij!
Ik heb vandaag mijn -beadblasted- Seiko âBFSâ met bruine leren band mogen ontvangen!
Vandaag mijn bestelde band binnen! Aangenaam afgehandeld!
Snelle service, niets is onmogelijk, kortom voor een seiko ga je naar Rob!!
Het wordt wellicht eentonig⊠maar de service van Robbie is ONOVERTROFFEN !
Dank voor de schakel!
hans