Monsterwatches

Rob heeft mijn Monster prachtig gemod en ook, toen dat noodzakelijk bleek, verder kostenloos gerepareerd. Prettige samenwerking!

groet,

Dick V

Rob heeft voor mij, helemaal uit het verre Japan, een Seiko Spirit laten overkomen, en mijn centjes waren nauwelijks op zijn rekening, of het klokje viel hier al in de bus.

Ik tevreden ! ! ! X(

Ik sluit me bij alle voorgaande reacties aan: super service/communicatie/snelheid!!

Nogmaals bedankt Rob!!

Ook ik heb de eerste keer en horloge via Rob gekocht en hij heeft zijn faam hier op het forum 100% waargemaakt. Bedankt Rob!

Heb deze relaxte man ontmoet, met zijn uitgebreide collectie, mogelijkheden en grote kennis over het klasse merk…seiko.
Staant een Monster op maat maken, uitleg geven en afrekenen tegelijk, Fantastisch gewoon, om dit gezien te hebben.
En ik…Een Mod, lekker voormezelf.

Een Top Gozer.
Mocht je nog geen Seiko bezitten, wacht dan niet…

Rob heeft 2 van mijn monsters gemod. Als vanouds perfecte communicatie en vakwerk. Het blijft een plezier zaken met hem te doen.
DE AUTORITEIT IN DE SEIKOLOGIE!!!

Dick

Net mijn Monster Mod ontvangen!

Top communicatie
Top modificatie
Top resulataat

Gisteren mijn seiko skx007 mod binnen gekregen en ik kan me alleen maar aansluiten bij alle vorige reacties; prima service en vlotte communicatie via mail.(tu)

Goed, ik ben overtuigd, ik zal binnenkort een oranje of die blauwe monster aanschaffen. Het liefst met hoogglans band en hoogglans kast, ben benieuwd of dat gaat. veel blingbling. Mag ook een gebruikt monstertje zijn, zonder sporen op het glas of de kast.(tu)

Vandaag mijn eerste horloge van Rob binnengekregen, helemaal top!

Ik kan ook weer allemaal lovende dingen gaan roepen, maar dan treed ik in herhaling (en het is allemaal waar :~)

Kort gezegd… van deze service kunnen er een hoop nog wat leren!

Rob, bedankt!

Rob bedankt voor het byzonder snel reageren en leveren van de Seiko oranje monster. Maandagavond 18 mei een besteld by Rob
en werd woensdag 20 mei met de post bezorgd .
Super snel dus .
Bedankt tof klokkie …
Ton .

Godzijdank had ik die wel op voorraad :wink:

Maar volgens mij moet je hier zijn:
http://www.horlogeforum.nl/list.php?13

Een oranje monster met watchadoo band gekocht en een blauwe atlas.
Beide Seiko’s snel en goed verzorgd ontvangen.
De watchadoo band is inderdaad van erg moooie kwaliteit en staat er super bij,
in het echt nog mooier dan op de foto.
Rob bedankt!

Hoi rob

Ik ben nieuw op dit forum maar via mail hebben we al kontakt gehad.
Een vraagje, weet je al wanneer je weer zwarte monsters binnen krijgt?
Ik word erg nieuwgierig hoe ze er in het echt uitzien.
Jammer dat er een zending gestolen is :frowning: ik hoop dat het verzekerd was.

Groeten Marcel

Beste Rob,

zeker doen, beter dan in de winkel om diversen redenen, nl;
betere prijs, betere service en betere garantie!

Ik heb zelf reeds 7 exemplaren bij monsterwatches aangeschaft en ik moet zeggen geen enkel problemen gehad. Vooraf betaald en 2 dagen later in huis.
Ga binnekort voor mijn 8ste exemplaar en je zult het wel raden weer bij monsterwatches.

Vandaag de seiko 007desert binnen gekregen niets dan lof voor deze beste man.
Rob bedankt

gr Pieter

Hallo allemaal,
Ik heb bij Rob een Tissot T-Touch besteld, geweldig horloge en beter geprijst bij Rob dan in de winkel.
Mooi doosje erbij met 3 boekjes ( moet het boekje met gebruiks aanwijzing nog even doornemen aangezien ik in een appartement 4 hoog zit en the ÄLTMETER"aangeeft dat ik 112 meter bove zeespiegel zit)
Alles heel goed verpakt en snel aangeleverd.
Ben heel erg tevereden met Rob zijn profesionele service.

Groetjes,
Ned

Vandaag mijn Seiko SKX031 Mod binnengekregen, geweldig mooi horloge al zeg ik het zelf, ben er erg blij mee.
Dit weekend zal ik even wat foto’s schieten en op het forum plaatsen.

Na lang wikken en wegen en vooral mailen met Rob besloten om deze dus te kopen.
Later in een ander topic meer hierover.

Niks dan lof over deze beste man met engelen geduld:~
De rest is wel gezegd denk ik en ben het daar helemaal mee eens, ik heb gelijk maar een 2e bestelling gedaan maar dan voor mijn vrouw:)

Rob bedankt voor de uitstekende service en levering.

Ook van mijn kant alleen maar goede ervaringen met Rob (tu)

Gr. Roel

Wederom zeer goede ervaringen met Rob.

Vandaag is de chrono voor mijn vrouw binnengekomen en ook deze ziet er top uit:)

Zeker voor herhaling vatbaar(tu)