Monsterwatches

Ik ben voor de verandering eens wat minder te spreken over Rob.
Nadat hij langs is geweest en mij een oranje Monster heeft verkocht en mijn collega een SKX009 heeft hij ons achtergelaten met een besmetting van het Seiko virus. Bedankt hoor Rob! :wink:

Voor foto’s van het besmette bewijsmateriaal:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,113851,114205#msg-114205

ik ben een hele tijd bezig geweest om een mod te laten maken door rob
dat het zolang duurde is 100% mijn schuld :smiley:

rob bleef hierbij eindeloos geduldig, hulde daarvoor (tu)

het uiteindelijke resultaat is dan ook helemaal naar mijn zin !!

Stalen bandje besteld bij Rob voor mijn 20 jaar oude Seiko.
Band werd eerst toegestuurd om te kijken of hij goed was, daarna hoefde ik pas te betalen of kon hem terugsturen(tu)

Rob zijn site is desastreus. Ik zou jullie willen aanraden deze te vermijden.
Ben er nog steeds niet uit welk model ik bij hem wil bestellen.
Elke keer zie je weer een ander, mooier en duurder model dat je perse wilt hebben.

Zucht…

Gewoon naar de Rikketik gaan en er daar ééntje uitkiezen!
Anders vragen of hij hem zeker meebrengt!

ps Mijn goed ervaring met Rob zit momenteel om mijn pols …

Alesi Schreef:

Rob zijn site is desastreus. Ik zou jullie willen
aanraden deze te vermijden.
Ben er nog steeds niet uit welk model ik bij hem
wil bestellen.
Elke keer zie je weer een ander, mooier en duurder
model dat je perse wilt hebben.

Zucht…

(:P)

Ook hier een tervreden klant van Monsterwatches.
Snelle reactie op mijn emails,
Snelle levering (horloge was wel op voorraad) en ondanks dat ik met Rob af gesproken had het horloge aangetekend te versturen, kwam hij met de mededeling dat ie hem zelf wel even af kwam geven (we wonen gelukkig niet zo heel ver uit elkaar maar toch)…zekerheid, geen pech dat je de postbode mist omdat die altijd komen wanneer de gemiddelde mens werkt…
Kortom, goede en betrouwbare leverancier.

Seiko SNDA57P1 gekocht via Rob.

heeft de hele transactie gedaan van Singapoore tot hij nu bij mijn om de pols zit.

Rob bedankt voor de Service…

Dikke aanrader! (tu)

Voor de eerste keer een horloge gekocht bij Rob, een prachtige flightmaster.
Wat een superservice, binnen een paar dagen in huis, band ingekort, mooi verpakt in een zilverkleurig zakje met handleiding erbij…beter kan het niet.
Wat een genot om met Rob zaken te doen. Dat zal zeker niet de laatste keer zijn!
Rob, bedankt!

Nog een positieve ervaring. (tu)

Eerst een horloge gekocht, moest even wachten want hij had hem niet op voorraad, maar liet me onmiddelijk weten toen die binnen was.
Daarna nog een nieuw glaasje in een ander horloge laten zetten en binnen een paar dagen had ik die al weer terug.

Ik was een beetje een lastige klant met heel veel vragen, maar die zijn allemaal zeer snel, vriendelijk en zeer helder beantwoord.

Al met al een super service! :slight_smile:

Hier twee x een zeer positieve ervaring!

Eerste keer (december 2008) een knappe Seiko Premier voor mijzelf en een week terug een Seiko 5 voor mn schoonpas 60e verjaardag.

Beide keren:

• top communicatie,
  • top aflevering, en niet geheel onbelangrijk:
  • een zeer concurrerende prijs.

Xander.

Dan wil ik me bij deze aansluiten bij alle bovenstaand, Rob is echt helemaal (tu)

Snel en bijzonder deskundige reactie op vragen via de mail ( ook vaak s’nachts, slaapt die man eigenlijk wel?) levering ook helemaal top met en super garantie (zie site) kortom:

X(X(X(X(X(X(:}:}:}:}:}:~:~:~:~:~:)-D:)-D:)-D:)-D:)-D

Vanmiddag bij Rob mijn nieuwe klokkie opgehaald. Ik kwam voor een Seiko5 seamaster en vertrok met een Atlas

Bedankt voor de lekker senseo en de goede service. Veel suc6 verder met de verkoop en de verzamelwoede :slight_smile:

Groeten,
Jerry Hornberg

Veel draagplezier!
(je kunt je vriendin de schuld geven van de hogere uitgave :slight_smile: )

Rob, gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Adriaan

Hornberg Schreef:

Vanmiddag bij Rob mijn nieuwe klokkie opgehaald.
Ik kwam voor een Seiko5 seamaster en vertrok met
een Atlas

Altijd met gepast geld naar Rob gaan:D

De jungle master ziet er prima uit. En de meerprijs is snel vergeten, maar het horloge zie je elke dag. (tu)

Wat op de foto’s slecht te zien is, is het bezel nu wit of metaal? En waarschijnlijk dof of toch glanzend?

Vandaag een bezoekje aan Rob gebracht, het was ff zoeken maar ik was er op tijd.
Een echte enthousiasteling is het die mij prima heeft geholpen voor een mats prijs.

Robbie nogmaals hartelijk bedankt en hoop gauw van je te horen omtrent de Helmet en de UFO.

mvg, Frans

het wordt eentonig :slight_smile: maar MonsterRob heeft mij een prachtige binnenring geleverd. alles puik in orde natuurlijk.

Zo, je lijst weer eens omhoog krikken…:wink:
Rob heeft mijn 5je super mooi gemod en super snel afgeleverd!
Chapeau!