Monsterwatches

Ik heb prima ervaringen met Rob, betrouwbaar adres.

Onlangs mijn eerste bestelling bij monsterwatches gedaan. Bestelling verliep vlot en uurwerk was snel bij mij thuis (België). Helaas stierf het uurwerk vrij vlug. Daar kan niemand iets aan doen natuurlijk (aan de stevige verpakking van Rob lag het zeker niet!). Ik stuurde hem terug en Rob maakte hem voor mij. Echt topwerk van Rob.
Kan hem alleen maar aanraden.

Kom even langs om mee te delen dat ik onlangs een skx heb laten ombouwen en uurwerk laten vervangen door Rob van www. monsterwatches. nl

Ben er echt superblij mee! Top service van Rob.

Voordat ik lid was op het forum heb ik een Seiko 5 bij Rob gekocht. De lovende kritieken gaven de doorslag om deze bij Monsterwatches aan te schaffen. Omdat de website een nevenactiviteit is, kreeg ik niet direct antwoord op mijn berichten.
Uiteindelijk wel snel en goed geholpen. Thnx Rob (tu).

Om gek te worden van te worden! Monsterwatches’ @robbie409 is sneller dan zijn schaduw.

Als herinnering aan een prestatie die nog moet gaan plaatsvinden heb ik mezelf een mooi horloge beloofd. Ik heb Rob een prijs gevraagd voor Seiko JDM, en aangegeven dat de verwachte levertijd geen enkel probleem is. Rob antwoordt dat hij hem al heeft liggen.
Na een nachtje twijfelen toch maar ‘vooraf’ besteld, ook al moet het horloge nog verdiend worden.

Nu krijg ik mijn track&trace mailtje binnen: Ze staan morgen al met mijn pakje voor de deur. Maar dan ben ik helemaal niet thuis! Echt, dit gaat me allemaal weer veel te snel.

Weet je wat Rob, ik post mijn (tu) dan ook maar alvast in het voren. :wink: Het was weer buitengewoon aangenaam zaken doen.

Mijn NA-post laat dus nog even op zich wachten, deze zal gewoon precies op tijd zijn.

2 likes

Bij Rob ooit in 2007 een oranje monster gekocht en recent ook een skx171.
In beide gevallen een erg goede ervaring.
Voor de skx171 nog een paar ‘mods’ waar ik zeer blij mee ben en ik kreeg zelfs erg attent een extra NATO meegestuurd die er erg goed bij past. Kortom; een aanrader.

Bedankt Rob.

In navolging van veel anderen, onlangs een srp481 besteld en geleverd gekregen.

Ik had me op zijn website aangemeld als geinteresseerd, en kreeg een paar weken later al een mail dat Rob er Ă©Ă©n had binnengekregen. Daarna lekker helder afgehandeld.

Van mij dus een duimpje omhoog voor Monsterwatches!

1 like

Vandaag mijn SRP777J ontvangen van Rob, inclusief mooie NATO als bonus. Top service op topsnelheid.

1 like

Idem hier. Kon zelfs fysiek snel afspreken. En inderdaad een mooie nato en een ijsje!

1 like

Fuck, jij een ijsje?

Panna Cotta caramel zelfs!

1 like

De duivel, grote hoop etc. etc.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Vandaag een prachtige SKX171 ontvangen, door Rob voorzien van coin edge bezel en mooie insert. Top communicatie, scherpe prijs en als extraatje een mooie bijpassende nato erbij gekregen. Helemaal top, die Rob! :thumbsup:

Vandaag ook een SKX171 ontvangen van Rob (tu).
De Lumpy even op maat gezet en zit als gegoten!

2 likes

Vandaag een SRP777-J ontvangen van Rob en ook nog een leuke NATO erbij gekregen!
Rob is Top! :thumbsup:

7 likes

Vandaag m’n Solid Oyster met Seiko sluiting binnengekregen.
Erg blij mee. Snelle afhandeling en een super band (en sluiting).

Dankjewel Rob (tu)

Woensdagavond een Solid oyster met 20mm sluiting voor mijn Skx009 gekocht, duidelijke website en fijne service.
Gisterenmiddag de Oyster al mogen ontvangen in een nette verpakking. Erg blij mee en zeker een aanrader, bedankt!

Maandag een stalen band voor mijn monster besteld, en vandaag kwam de band binnen! Keurig op maat gemaakt zoals gevraagd. Grote klasse! Top service!

Vandaag mijn Seiko SNGZ15 ontvangen van Rob. Mijn allereerste aankoop bij Monsterwatches en het zal zeker de laatste niet zijn :slight_smile: Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst. Ps bestelling en ontvangst binnen 1 dag
perfect!

:ok_hand: