Monsterwatches

Ik heb ook al een aantal maanden een monster in de reparatie bij Rob. Hij reageert nergens op. Heb hem al vier mails gestuurd maar hoor totaal niets. Moet ik mij zorgen maken… Wilde nog een monster erbij kopen, maar durf dit op dit moment nog niet. Vind dit erg vreemd. Ben ook benieuwd waarom dit is.

Ik hoor bijna alleen maar lovende reacties dus het zal wel goed komen echter reactietijd is wel een dingetje. Weet eerlijk gezegd ook niet wat de beste manier van communiceren is. Via messenger loopt het traag in ieder geval.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Rob gehad, en daar sta ik niet alleen in. Ik heb 100% vertrouwen in die man, en zou me dus geen zorgen maken. Er kan altijd iets tussendoor glippen, en dat is misschien bij jou het geval geweest. Op zich verstandig dat je het hier plaatst, in de hoop dat dat de zaken een beetje bespoedigt, en fijn ook dat je niet meteen met beschuldigingen komt :thumbsup:

1 like

Rob is nu wsl op vakantie. Hij heeft het erg druk gehad de afgelopen tijd.
Komt zeker goed. :+1:

1 like

KEEP CALM!

4 likes

Ja , ik wacht het ook even af. Hoor zoveel positieve ervaringen, daarom vind ik het ook een beetje vreemd. Maar goed, ben ook een monster freak en wil graag de snowmonster met die mooie blauwe kleur bij mijn verzameling hebben :slight_smile: Bedankt voor jullie je leuke reacties.!!

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Dat klopt inderdaad. Maar hij zit nu waarschijnlijk op de Costa Brava…

1 like

Ik bestel vaker bij Rob … soms snel soms wat langer. Gaat om het eind resultaat. Een mooi horloge om de pols en geweldig service. Ik zeg het dan maar nog één keer … Rob is de beste!

Twee jaar op dit horloge gewacht. Hard 2 get, maar dan heb je ook wat. Dankzij monsterwatches dus :wink:

6 likes

Ook maar even aansluiten bij de goede ervaringen met Rob, SKX007-J afgelopen dinsdag besteld, daaropvolgende vrijdag geleverd. Keurig geïnformeerd via mail en tracking. Prima verpakt. Zeer goede ervaring vinden wij beiden :smile_cat:


Daarnaast tevens aansluiten bij de enigszins ‘vertraagde/tot op heden geen reactie’ ervaringen van forumleden op pogingen tot contact via email. Antwoord op een vraag betreffende een doos laat wat op zich wachten. Zal wel midden in de back-orders zitten na de vakantie :gift: :wink:

Ik heb vandaag mijn SRPA21 met double domed saffier ontvangen van Rob!
Heel tevreden :thumbsup: :smiley_cat:

4 likes

De Rode Kater is er ook al blij mee zie ik! :joy:

De communicatie laat helaas behoorlijk te wensen over. Ik bestel hier in ieder geval niet meer, jammer.

2 likes

Ik zal hier wel afgeschoten worden, maar ook ik ben niet geheel tevreden over monsterwatches… Zoals gezegd de communicatie laat te wensen over. Mijn Padi werd defect geleverd, dat kan natuurlijk gebeuren en daar kan Monsterwatches niks aan doen. Ik heb vervolgens het horloge aangetekend retour gestuurd en kreeg hem 2 weken later weer retour zonder bericht. Het was dat ik zelf een berichtje via facebook (op mail werd niet gereageerd) gestuurd heb, waarop geantwoord werd toen het horloge al onderweg was. Geen verzendkosten retour, wel een extra Nato in de doos :slight_smile: Het horloge loopt nu perfect, maar er zit stof onder het glas… Ik laat het nu maar schoonmaken bij een ander denk ik. Ik denk niet dat het zo bedoelt is allemaal, maar door alle goede verhalen had ik er persoonlijk meer van verwacht…

1 like

De beste man levert Seikos als een uit de hand gelopen hobby , reactie via mail kan langzaam zijn.
Gewoon via Facebook een berichtje , ik had in een half uur antwoordt en perfect geholpen.

Ook voor mijn vriendin een “vijfje” gekocht , binnen 1,5 dag al binnen.
Rob is gewoon Top

1 like

Paar keer een Seiko bij Monsterwatches gekocht. Niets dan lof.
Heb de skx007, skx009, Sumo en Shogun bij hem gekocht, allen met saffier.

Had ook een Turtle SRP775 bij Rob gekocht maar er was iets met de kroon. Teruggestuurd en toen met Rob afgesproken dat ik in de plaats de Shogun zou afnemen en dat ik zou bijbetalen. Was geen probleem.
Helemaal top.

Absolute aanrader om een Seiko bij Monsterwatches te kopen. 'Nuff said

Ik heb inmiddels een stuk of tien horloges gekocht bij Monsterwatches; al dan niet gemod. Eigenaar Rob is zelf één van ’s werelds grootste Seikoholics en dit oprechte enthousiasme is iets dat ik bij de officiële Nederlandse Seiko dealer (AD) compleet mis. De AD is vooral bezig met geld verdienen, Rob met wat hij zelf helemaal geweldig vindt.

Rob weet (vrijwel) alles over Seiko, hij denkt mee en bijna alles is mogelijk. Daarnaast zijn de prijzen bij Monsterwatches aanzienlijk scherper dan bij de AD en de garantie-/servicevoorwaarden beter. En dit werkt aanstekelijk; Rob komt om in het werk. Nadeel hiervan is dat de communicatie soms beter kan. Mijn ervaring is dat contact via Facebook het beste werkt.

Ondanks dit laatste kritiekpuntje kan ik iedereen die op zoek is naar een Seiko horloge Monsterwatches aanraden.

2 likes

Bij de laatste Rikketikbeurs de stand van Rob bezocht ,Heel veel keus ! een SKX 007-J opgehaald , (hij had hem nog),moest even wachten ,hij had het ontzettend druk,maar dan heb je ook wat! geweldig mooie klok :thumbsup: Bedankt Rob :ok_hand:

1 like

Originele Monster bracelet gekocht, binnen 2 dagen binnen, top weer!

Ik heb 27 Okt een Seiko Turtle Pepsi J versie bij Rob besteld. (Bestelnr 7077)

Vandaag 31-10-2016 door DPD bezorgd.

Topper van een horloge, snelle afhandeling en zorgzaam en degelijk verpakt!

Aanrader! :thumbsup:

Groeten,

Noel.