Monsterwatches

Heeft iemand nog wat van Rob gehoord? Ik had gehoopt mijn negatieve review om te kunnen toveren in een positieve… Ondertussen ligt m’n horloge er al weer 5 weken, maar taal noch teken van Monsterwatches. Mailtjes blijven onbeantwoord, de enige reactie die ik op Facebook kreeg was dat het horloge op 9 september toch weer retour gestuurd was? Ja, dat klopt dat was na de 1e reparatie. Sindsdien niks meer vernomen…

@robbie409 mocht je dit lezen, zou je zo vriendelijk willen zijn mij antwoord te geven op de mail of Facebook? Ik ben best geduldig, maar dit begint een beetje vervelend te worden zo.

Zolang je een aankoop wil doen, is het prima en dan verloopt het allemaal vlot.

Als er iets mis is met je aankoop of je wil het retourneren, word je inderdaad gewoon genegeerd en vindt hij winkeltje spelen ineens niet meer zo leuk…

Ik wacht ook al een paar weken op antwoord.
Beetje jammer.

Ik heb toevallig vandaag een email ontvangen. Ik heb gisteren het contactformulier van de website gebruikt om mijn vraag te versturen. Ik had eerder ook al dezelfde vraag via Facebook verstuurd, maar daar heb ik tot op heden geen antwoord op gekregen.

Vandaag antwoord. Gezegd dat ik de communicatie slecht vond en daarna zeer onbeschoft en onprofessioneel te woord gestaan. Voor wie twijfelt aan mijn verhaal of oprechtheid, ik laat je graag de correspondentie zien :slight_smile: Voor mij dus echt één keer en nooit weer!

Erg jammer maar wel herkenbaar. Bedrijven die zijn ontstaan uit uit de hand gelopen hobbies daar kom je dit zo vaak tegen. Zonde.

1 like

Dat herken ik helaas ook maar al te goed. Jammer dat het zo ook soms moet.

Een paar weken!

Mijn horloge heeft circa 4 maanden bij Rob gelegen, na diverse herinneringsmailtjes verder wel het horloge netjes gerepareerd terug gekregen zonder iets te hoeven betalen.

Tja, en daar wordt wel van geaccepteerd dat als er iets mis is, het tig tijd kan duren voor het is opgelost.

Monsterwatches is en blijft een eenmanszaak, dat neemt met zich mee, dat als er iets is, dat veel harder inhakt in de bedrijfsvoering.
Dat kunnen bijvoorbeeld privé omstandigheden zijn.

Als dat al zo is moet Rob dat gewoon - hoeft niet inhoudelijk - communiceren dat zou een hoop begrip opbrengen, denk ik.

Wij willen wel allemaal de geneugten van het kopen bij Rob maar niet de soms bijkomende gevolgen.

Boodschap aan Rob: Als er iets is communiceer dat breed en niet individueel, dat voorkomt mijns inziens een hoop negatieve feedback.

En neem tijdig maatregelen in het bedrijfsproces als je niet slachtoffer wilt worden van je eigen succes.

Ik vind Monsterwatches een prachtige zaak en Rob een aimabel persoon maar de realiteit is dat het succes en mogelijk omstandigheden zoals @watchagain schetst je zodanig teveel wordt (bedrijfsmatig, privé, wat dan ook) dat het tegen je keert.
Hoe dan ook, communicatie is de sleutel. Als ik vanavond om 12 uur thuiskom uit de kroeg en ik heb niks aangekondigd bij mijn vrouw heb ik een probleem, als ik vanochtend roep dat ik om 12 uur thuiskom omdat ik met vrienden naar de kroeg ga roept ze ‘veel plezier’ terug :wink:

1 like

En dat is exact wat ik gezegd heb. Dat ik het geen enkel probleem vind dat het door omstandigheden wat langer duurt, maar dat hij dat dan beter even naar z’n klant kan communiceren. Waarop ik als antwoord kreeg dat hij wel wat beters te doen had (en nog wat onprofessionele uitingen die ik maar niet openbaar maak)

Maar ik lees hier wel dat hij eind oktober N-visser een horloge heeft kunnen verkopen, en ook z’n Facebooksite wordt volop bijgehouden.

4 likes

Dat is jammer, zo ken ik hem niet en een dergelijk antwoord kan uiteraard niet door de beugel.

Goede Ervaringen met Rob, heb net een reactie gekregen op mn vraag.

idd , 27-10 laatste upload…

Graag on topic blijven. Alleen EIGEN ervaringen…
Wat we allemaal vinden van de verkoper hoort hier niet thuis.

Opmerking aangepast…

1 like

Vandaag mijn PADI turtle ontvangen. Zeer tevreden👍🏻.

Rob bedankt!

Vrijdag mijn allereerste echte duiker (SRP493) ontvangen van Rob, gekocht via zijn website. Hij heeft er een mooie bijpassende nato bijgedaan:

Eerlijk is eerlijk, op een mailtje (over een ander onderwerp) dat ik hem stuurde op 24/10 heb ik nog steeds geen reactie gehad. Maar verder heb ik niets te klagen over Rob en Monsterwatches.

Er bestaat al een topic met ervaringen over monsterwatches. Snap niet waarom je niet eerst even zoekt en meteen een nieuwe aanmaakt.