Monsterwatches

De horloges zijn echt niet goedkoop, ff googlen en er zijn in de wereld meer modderaars. Los daarvan vind ik het gewoon slecht wanneer een bedrijf niet reageert op zakelijke e-mails binnen een maand. En zeker irritant wanneer je deze meneer niet kent en je denkt dat je met een ‘normale’ webshop te maken hebt.

2 likes

Klopt Rob laat de laatste tijd wat steekjes vallen, zou zeker beter moeten communiceren.

1 like

Alleen in ons landje zijn er heel weinig of geen die Modden zoals Rob doet. En weinig zin om via het buitenland dit te laten doen.

1 like

Hier geen enkel probleem met Rob. Voorbije weekend zeer vlot pb’s verstuurd en vlot antwoord gekregen op al mijn vragen. Was via FB.

Aan de andere kant heeft ie me ook wel eens een klok toegestuurd voordat ik betaald had (in de tijd dat ie nog geen kassa systeem had) met de mededeling dat dat vast goed zou komen, en nog een mooie NATO er gratis bij ook.

Het kan verkeren, @remy1986. Ik mag 'm wel, maar om zaken met 'm te doen heb je soms wat gevoel voor humor nodig.

Tsja. In dit tijdsgewricht wel. Vroeger moest je bij locale grutters eerst gaan vragen of zaken te bestellen waren, en dan moest je wachten tot zij een trip naar “de stad” hadden gemaakt, lopend achter hun voddenkar, voordat je ook maar te horen kreeg of dat kon. :slight_smile:

1 like

Zelf al meer dan 10 keer een klok bij Rob besteld en ook al eens een Monster laten modden, laatst nog een Solid presidential bij hem gekocht ging perfect snel moet ik zeggen. Zelf nooit problemen met leveringen gehad, zie wel dat het bij anderen regelmatig fout gaat qua communiceren althans qua snelheid. Denk ook dat door drukte het er gewoon wel eens bij inschiet, moet niet mogen maar waar gewerkt wordt vallen spaanders, het zij zo.

Dit is ook mijn ervaring. Nog vorig jaar heeft Rob mij banden verstuurd voor het geld was overgemaakt. De communicatie via de mail is stroef, via FB messenger een stuk sneller!

In de afgelopen jaren heb ik twee keer informatie bij MW aangevraagd, over horloges waarin ik interesse had. Ik ben afgehaakt vanwege het feit dat de communicatie- laten we het zachtaardig zeggen- nogal traag verliep. Ik laat het dan gewoon gaan en ga naar een andere aanbieder, die wel vlot reageert op verzoeken van potentiële klanten. Dat geeft mij dan een beter gevoel, maar iedereen is anders natuurlijk :relaxed:

4 likes

Ook ik kocht een SKX met vlak Saffier , reken op 5 a 6 weken levertijd.

1 like

Ik heb hem 16 maart jongstleden een bericht gestuurd. Tot op heden heb ik daar geen reactie op ontvangen. Is ook niet meer nodig, ik heb het benodigde onderdeel inmiddels maar ergens anders besteld

1 like

Heb zeer slechte ervaring met deze Rob.
Reageert traag of niet op mailverkeer, dit terwijl je een groot bedrag reeds hebt overgemaakt.

Heb ooit eens een Seiko mod besteld. Prijs afgesproken van 258,=. Mailtje binnengekregen dat de prijs 275,= was ivm afgebroken kroon. Ik wees hem op het afgesproken bedrag en het ondernemersrisico. Vaak gemaild maar kreeg geen antwoord. Ook niet toen ik zei dat hij het geld mocht terugstorten. Daar sta je dan met je goede gedrag in de veronderstelling dat je het aankoopbedrag niet meer terug ziet. Uiteindelijk kreeg ik heel veel later het klokje toegestuurd.

Conclusie: ik doe geen zaken meer met hem. Helemaal klaar mee met deze man

Same. In de afgelopen twee weken 2 accessoires gekocht, en beiden een dag later in de postbus.

Mijn ervaring is zeer goed, maar ik begin zelf ook huiverig te worden om er te weer te bestellen en maanden te wachten op bijvoorbeeld een band.

1 like

Inmiddels heeft Rob gereageerd op mijn FB bericht en gezegd dat als het mee zit, ik de SKX007J met vlak saffier vrijdag in huis zou moeten hebben. Mocht dit zo zijn, dan heeft de levertijd 3,5 week bedraagt. Al met al valt het dan nog mee, neemt niet weg dat ik niet tevreden ben over de manier van communiceren.

3 likes

27 april een bezel insert voor de SKX007 bij Monsterwatches besteld.
Ivm de communicatieproblemen vanuit monsterwatches heb ik bij de orderplaatsing gevraagd voor een ontvangstbevestiging via mail of facebook. (dit ivm de vorige order zoek raakte en er wel betaald is)
Helaas geen bericht gekregen op beide kanalen maar vandaag 28 april een bubbelenvelop met de insert ontvangen.

Blij dat de brievenbus post blijkbaar iets soepeler gaat dan de horloges waar wellicht het e.e.a. nog aan verandert moet worden qua bezorgtijden.

Rectificatie: In mijn spamfilter voor deze order een bevestiging ontvangen :slight_smile:

2 likes

Zaterdag een 007j besteld, vandaag mailtje van de bezorger dat hij morgen op de mat ligt. Tot nu toe toppie dus. Vorige keer met wat vragen over de turtle ook snel reactie.

Ik heb hier 2,5 maand geleden wat gemopperd omdat deze man totaal niet reageerde op meerdere emails. Al mijn berichten behalve de eerste werden verwijderd en ik kreeg een ban. Inmiddels is de eerste ook verwijderd, en heeft deze Rob nog altijd niets van zich laten horen.

Nou, ik heb dus een ervaring met Monsterwatches en die is negatief. Deze man negeert mij namelijk volledig, en niet alleen mij. Werkelijk schandalig gedrag!

3 likes

Eerste keer een marinemaster besteld moest uit Japan komen. Redelijk snel geleverd. Nu pas een mailtje gestuurd en gevraagd of een bepaald horloge op voorraad was. Een paar dagen niets gehoord. Gisteren een link binnen gekregen. Gelijk besteld en betaald en binnen een paar uur bericht van DPD dat het pakketje onderweg is. Dus Rob is voor mij goud.

Bestellen bij MW? Never nooit meer. Slecht ervaring mee en de beste man probeer het goed te praten ook. Schandelijk!

Nog een coin edge bezel gekocht, 2 dagen later op de SKX :sunglasses:.

Net mijn SKX 007 terug van Rob, laten modden met een Coin edge bezel, insert bezel van bleu divers ceramic saffier lumed, Dubbel domend saffier erop en de Solid Presidential band erop whow ik ben een zeer tevreden mens. Alles binnen 2,5 week geregeld door Rob. Communicatie is niet de sterkste kant maar alles wel perfect geregeld. Op de koop nog een mooie rubberen band erbij gekregen. Foto,s? ik weet bij g…niet hoe ik dat erop krijg. Maar de kenners zien het al voor zich…:innocent:

3 likes