Monsterwatches

Gisteren wat bandjes besteld via de webshop. Vandaag keurig geleverd gekregen. Ben erg tevreden over de snelle levering. :ok_hand:

Conclusie is dus gewoonweg via de webshop bestellen; easy as that.

1 like

Jep! Je kan via Ideal betalen. Je krijgt netjes een mailtje zodra je bestelling is afgerond.

Onlangs een SKX009J met aantal kleine mods (o.a. double domed saffier, solid Oyster, coin edge bezzel met Pepsi insert en extra super NATO) besteld bij MW. Op elke e-mail wordt binnen een paar uur gereageerd. Tot nu toe helemaal tevreden. Erg benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat.

Weer even een positief bericht; gister een rubber Monster-band besteld, en vandaag al in de bus.
Prima dus.

Ondertussen alles netjes ontvangen en erg tevreden met het eindresultaat. Nogmaals bedankt @robbie409.

Mijn huidige ervaringen zijn 3x ruk. Op 26 juni een insert besteld waarbij stond ā€œop voorraadā€. Net een mailtje gekregen dat de bestelling is afgerond.

Natuurlijk, als je een mod wilt hebben met garantie op de mods en mbt de waterdichtheid is hij de enige die het kan doen.

Mocht je een onderdeeltje willen bestellen, stuur mij een berichtje en dan help ik je op weg met de link van de supplier.

Dit haalt bij mij constant het bloed onder de nagels weg, en mijn schmoneetjes krijgt hij niet meer. Liever direct bij het bedrijf waar hij zijn onderdelen ook koopt.

2 likes

Jammer dat Monsterwatches zo veel kansen laat liggen. Ik had met alle liefde een paar maanden gewacht tot hij de SNK807 met saffier weer voorradig heeft. Maar dan moet 'ie me wel effe antwoorden wanneer dat is :wink: Nu elders besteldā€¦

Recent een paar horloges besteld bij Rob. Besteld via site, prima & snel. Maar jammer is dat vragen nooit beantwoord worden. Drukte is een luxe probleem, maar wel een probleemā€¦

1 like

Toch even mijn ervaringen van afgelopen paar maand:

  • ik heb half mei een skx009 met double domed saffier besteld. 3 weken later kwam de klok binnen met mooi gealigneerde chapter ring en bezel. Hij loopt als een tierelier: een paar seconden achter per dag ongeveer, top!

  • mijn skx007 van vorige zomer liep al een tijdje te snel en het ging van kwaad naar erger: meer dan een minuut voor per dag. Contact opgenomen via Facebook en een aantal dagen later antwoord dat ik 'm mocht opsturen met bijgevoegd formulier, maar dat hij een week of 3 achter zat op zijn herstellingen.
    3,5 weken later automatisch mailtje dat hij verstuurd is, maar met foutje in het huisnummerā€¦
    Direct gemaild en binnen de paar uur antwoord met verontschuldiging en dat hij zijn best doet om het aan te passen. Ik hebā€™t uiteindelijk kunnen aanpassen via DPD zelf en alles is goed gekomen. Er zat zelfs een rubber band bij als extraatje :blush:

Dus al bij al communiceert hij weinig, maar hij doet het wel wanneer het moet en hij doet ook wat hij belooft. Zelfs nog een mailtje terug gehad toen ik stuurde dat het pakket veilig toegekomen was.

Samengevat: al bij al een tevreden klant! Nu nog testen hoe accuraat de 007 loopt :wink:

2 likes

Vorige week dinsdag een SKX007 besteld (zonder aanpassingen) met een extra bandje erbij. Afgelopen vrijdag lag het horloge al op de deurmat! Helaas zonder het extra bandje. Meteen gemaild en ook direct een mailtje terug (binnen 13 minuten!). Het bandje zat de volgende dag in de bus!

Al met al een zeer tevreden klant dus!

1 like

Ik weet niet op welke basis hij beslist van al dan niet te antwoorden, ik weerleg alleen dat hij nooit antwoordt :wink:
Als ik een vraag zou stellen en die wordt niet beantwoord, dan zou ik er ook lastig van lopen! Dus ik wil 'm zeker niet verdedigen, ik deel enkel mijn ervaringen.

Op 13 juli 2017 een SKX007 besteld, double domed en een solid oyster erbij.
Reactie : "Door het double domed saffier wordt het eind volgende week voordat ie gereed is."
Nog even een mailtje er achter aan gestuurd dat ik zondag 24e op vakantie ga maar dat ik zaterdag 22e nog zelf in Loosdrecht ben en hem eventueel wel op wil pikken: scheelt hem ook weer verzendkosten.
(voor eventuele dieven: ik heb een Hollandse Herder, onze hulp verblijft in ons huis met haar bloeddorstige vriend en alles van waarde ligt in de kluis en ik heb de sleutel mee)
Geen reactie.
Nu lees ik hier dat hij vanwege drukte er voor kiest niet te communiceren.
Dat vind ik prima (eigenlijk niet maar), als je dan maar wel doet wat je belooft.
Het is vrijdag, nog niets binnen. Vol verwachting klopt mijn hartā€¦
Hoop alsnog met de Seiko op vakantie te kunnen en hem eens met een uitgebreid, zwem, duik, feest festijn te kunnen testen.
Ik zou zeggen: maak me gek Rob !

1 like

Dat gaat hem 100% zeker lukken :wink:

Is bij @HanDavinci en Mij ook al gelukt :innocent:

Helemaal Knettah!

1 like

Nou dat niet haha. Maar ik heb wel de keus gemaakt om er nooit meer een cent heen te sturen, omdat het slechte contact onder de maat is.

2 likes

Ik hou jullie op de hoogteā€¦
(ik lig met de Nato band en de springbar tool tussen mijn tanden voor de brievenbus)

5 likes

Mijn bestelling van Rob van vorige week was binnen een dag of 3 binnen.

1 like

Beetje triest maar jullie reacties malen een hoop goed :slight_smile:
Ben gewoon zonder Seiko maar met de Omega op vakantie gegaan.


Onze hulp en bloeddorstige vriend verblijven in ons huis.
Heb hem gevraagd de mat honneurs waar te nemen.
Het is geen horloge fan dus zal wel half werk zijn geweest.

Maarreh nog steeds helemaal NIETS !!
Okay, er moer een ander glaasje op en bandje aan.
Maar toch ā€¦

Overigens moet je over de grote vuurmuur van de grote roerganger heen springen om op de site van Rob te komen.
Alleen met een VPN verbinding met NL IP adres wil dat een beetje lukken.
Dus, na een hoop gedoe mag je dan lezen dat je bestelling vanaf 13 juli 2007 nog streeds op ā€œin behandelingā€ staat.

Het is wel consistent want ook de mailbox blijft leeg.

Ik ga maar weer op mijn kussen liggen huilen.

To be continued.

5 likes

Ik heb prima ervaring met Rob. Eergister berichtje gestuurd met wat de status is nadat ik de 26e besteld heb via de site.

Vandaag in de bus. Welliswaar zonder modificatie.

1 like

Zojuist mailtje binnen uit het automatische systeem : bestelling is afgerond !
Dusssss heb ik de bloeddorstige vriend EN de hulp verordonneerd om rot nadere orde de kokosmat NIET te verlaten en mij om kwartier op de hoogte te houden.
Meer info volgt snel ā€¦

3 likes