Monsterwatches

Mailtje binnen dat hij is opgestuurd… the tension mounts !

Ladies and gentlemen… we got 'em !

(Nu nog tot de 14e wachten voordat ik de doos kan openmaken en Rob kan overladen met complimenten!)

Al met al inclusief aanzetten en op maat maken nieuwe band en vervangen glaasje door double domed saffier
gedaan door iemand met een gezin (?)
binnen de drie weken uit en thuis is helemaal niet slecht.

2 likes

Dit is het “ervaringen met” gedeelte. Voldoet je bericht daar niet aan, dan is (wordt) het verwijderd.

Sluiting besteld voor de mm300. Binnen 2 dagen na bestellen binnen. Was te groot (20mm ipv 18mm die ik moest hebben). Met rob via fb contact gehad en ik mocht hem omruilen. Teruggestuurd en na 2 weken en enkele onbeantwoorde berichtjes via fb messenger verder lag 18mm sluiting op de mat.

1 like

Ik moest zo nodig wat Seiko parts hebben die niet op de site staan. Rob gemaild via de site ( ik spuug op FB ).
Gewoon dezelfde dag antwoord op al mijn vragen, vandaag alles op de mat…en pas achteraf betalen!
Het lijkt er op dat hij goed bezig is, zoals het heurt. Thumbs up voor MW.

2 likes

Goed bezig Rob.

Ik zei hierboven dat ik nooit meer bij hem ging bestellen. Maar het wilde allemaal niet lukken met het gedomede saffier voor de Turtle van @rschouten en bleek dat deze verkeerd geslepen was. Ik had zelf tevens de chapter ring gesloopt, en de Turtle lag al veeeel te lang bij mij thuis voor mijn gevoel.

Al mijn principes overboord gegooid en toch gevraagd of hij zsm een saffiertje op kon sturen. Zelfde verhaal. 2 dagen later binnen voordat ik betaald had.

Mag toch wel even gezegd worden, na al het gifspugen (van mij incluis).

Toch blijft het heel onprettig als je graag een onderdeeltje wil, deze een dag later thuis kan zijn en je maar geen response krijgt.

Dat blijft me tegenzitten.

10 likes

Thuis en doos opengemaakt.
Schitterende klok !!!
Mooie extra rubberen groene band erbij.
Ingevuld garantie bewijs.
Alleen … geen originele doos er bij ??
Verzonden in een gewoon kartonnen doosje.
Is dat gebruikelijk ? Wil hem wel graag hebben.
Iemand ervaring hiermee ?

1 like

Is volgens mij altijd met de SKX’en, het was vroeger bij de Monsters ook. In het verleden werd het vermeld op de site wanneer er wel een doos bij zat.

Je zou Rob even een mail kunnen sturen. Wellicht kan hij er nog een toesturen.

Dat is normaal :+1: Geen zorgen

Ja alleen bij hem, elke andere SKX wordt gewoon in een doosje geleverd. Wat hij met die doosjes doet, geen idee.

1 like

Rob krijgt ze geleverd zonder doosjes,

2 likes

Jep, zo zag ik ze ook binnenkomen. Je word er erg hebberig van!

2 likes

Maandje geleden een SKX en een coin edge bezel bij Rob besteld. Binnen 2 dagen op de mat dus wederom een prima evaring. Way to go Rob!:+1:

2 likes

Okay ! Dan ben ik dus nu officieel BLIJ !!
Wel jammer van de geen doos, maar als dat zo hoort is het goed.
Bedankt Rob voor het extra bandje !

3 likes

Er zit toch een doos bij? Een kartonnen doos. :stuck_out_tongue_closed_eyes::roll_eyes:

De losse kunststof bomproof doosjes met schuimrubber binnenkant à € 5,00 op zijn site zijn een aanrader.

2 likes

Ik heb ook zoeentje bij mijn 009 gekocht en is idd een top doosje voor zn prijs! Verder heb ik nog nooit een doosje gehad van 'm. Scheelt wat plaats in mn kast :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik kreeg de mijne ook zonder doosje opgestuurd, geen probleem, wat moet ik met die doos :sunglasses:

Stel dat je 'em weer wil verkopen, en sommige mensen hechten wel veel waarde aan de originele verpakking, dan raak je hem aan de straatstenen niet kwijt. :wink:

Staat ook op de site van monsterwatches dat je bij de meeste horloges er geen originele doos bij krijgt…
Punt 3 bij de faq.

http://www.monsterwatches.nl/faq/