Monsterwatches

…ik doe 'm niet weg :muscle:t3::sunglasses:

Zie website, je krijgt geen doos!

Okay Okay … ik had niet alle FAQ’s gelezen voordat ik een SKX bestelde.
Ging er gewoon vanuit: nieuw horloge zit in een doosje.
(En Japanse versie zit zelfs in ander (“luxer”) doosje).
Ik ga dan maar een blauw doosje bij Rob bestellen.
Ook wel geinig.

Wel echt tof dat hij er gewoon een groene rubber band gratis bii doet !
Die staat wel lekker zomers of voor naar het zwembad :slight_smile:
Of voor tijdens het grasmaaien :sunglasses:

2 likes

Groen rubber voor het maaien? :joy::+1:

2 likes

En dat zijn verdomd fijne banden :thumbsup:

1 like

Wrijf t er maar in hoor! In mijn pakketje geen gratis bandje :thinking:

1 like

Okay even korte samenvatting van mijn ervaring met Monsterwatches.

Op 17 juli 2017 een SKX007 double domed met solid oyster besteld.
Op 4 augustus 2017 geleverd.

Love:

  • heel mooi horloge, schitterend uitgelijnd, prachtig saffier;
  • horloge is prima afgesteld en uiterst nauwkeurig !! Slechts 2 seconden per dag te snel;
  • oyster band keurig op maat gemaakt;
  • nette verpakking;
  • GRATIS mooie groene band twv € 22,50 !
  • keurig ingevuld garantiebewijs etc.
  • prima prijs;
  • duidelijke communicatie via de software van de website;

Hate:

  • per e-mail aangegeven dat de levering eerder zou zijn;
  • geen enkel (?) antwoord op vervolg e-mails:
  • geen originele doos bij de levering (staat ook op de website: hij krijgt ze in groot verpakking geleverd);

Conclusie:

Zeer tevreden over de kwaliteit, prijs en betrouwbaarheid. Communicatie is niet Rob zijn dingetje. Wel heel tof dat er gewoon een extra bandje bijzit. Levering duurde langer dan verwacht maar uiteindelijk is drie weken in de vakantietijd en gezien het saffier niet onredelijk.

Ik kan Monsterwatches aanraden !

6 likes

Afgelopen zaterdag heb ik een solid oyster band besteld voor de SKX 007. Binnen 2 uur had ik de orderbevestiging in de mail en kreeg ik een melding in de Post NL app dat de zending aangemeld was. Vandaag (dinsdag) vond ik het pakket al in de brievenbus, zeer snelle verzending dus! Daarnaast vind ik de prijs heel redelijk. De oyster band van MILTAT is super en past perfect bij het horloge.

Veel grote bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen, ga zo door Rob!

1 like

Al jaren tevreden klant bij Rob, was al even geleden, maar nu een sluiting besteld, voor het eerst via de webshop. Ging gesmeerd, in 2 dagen binnen. Niks te klagen.
:+1:t2:

1 like

Tot nu toe is mijn ervaring met rob bagger. Turtle bandje besteld en is nooit aangekomen, gisteren contact gehad en vandaag laten weten dat ik graag een nieuwe opgestuurd zou willen. Nul reactie. Laat op ze minst weten dat je ermee bezig bent.

Ik ben altijd wel tevreden geweest als ik iets besteld had bij Rob, maar ik vind dit écht niet klantvriendelijk! Kan begrijpen dat je dit soms denkt, maar op FB zetten!? (alleen van die gratis nato kan ik het nog begrijpen dat hij zich hieraan ergert)

8 likes

Ik heb ook is bij Rob besteld (februari dit jaar) op zich was het horloge vrij snel binnen (2-3 dagen) maar heb daarna wel een week of 2 moeten vragen (meerdere keren) om een factuur. Dat verpest gewoon je ervaring terwijl hij een luxepositie heeft met echt veel modellen die lastig te krijgen zijn in Nederland. Jammer, maar ik bestel er niet meer.

1 like

helemaal top. !! Na bestelling meteen mail gekregen met alle antwoorden op de vragen. Gisteren middag besteld en horloge ligt nu al thuis.

Rob is mijn held van de dag.

4 likes

Wederom aandacht gevraagd voor deze sectie:
ALLEEN EIGEN ERVARINGEN
Meningen, aanwinsten, acties, alternatieven etc etc. graag in algemeen of off topic.

Na lang en goed nadenken over welk nieuw (en voor mij iets duurdere) horloge ik wou hebben, gekozen voor de snk381, en deze bij Rob besteld.
Service helemaal prima, volgende dag al in huis, goed en stevig verpakt, niks op aan te merken dus! Nieuw bandje erop gezet en klaar voor gebruik! Voor mij een perfecte service voor deze bestelling!

1 like

Sluiting besteld. Meteen bevestiging en dag erop in brievenbus. Dit was prima!

Vorige week Woensdag besteld bij Rob en vandaag keurig in een mooie doos binnengekregen. Extra bandje erbij en ik ben dik tevreden.
Hij heeft het wel druk denk ik want mijn verzoek was om het horloge afgelopen Zaterdag te ontvangen maar (zonder terugkoppeling van Rob) dat lukte blijkbaar niet.
Gisteren een mailtje en even later met een track&trace nummer het pakketje kunnen volgen en 1 dag later om het polsje.Nogmaals , ik ben tevreden!

1 like

Sluiting besteld. Snelle verzending maar helaas nooit bij mij gearriveerd. Na een week toch maar gevraagd of Rob een nieuwe kon sturen. Geen reactie op gehad maar twee dagen later als nog de sluiting in de brievenbus.
Ik ga ervan uit dat dit de tweede verzending was. Mooi dat Rob het toch oplost zodra er iets mis is!
:+1:

2 likes

Ultimo oktober 2017: ik besluit een SNK805 te bestellen bij Rob. Niet op voorraad, maar ik zal een mailtje krijgen als de Seiko5 weer beschikbaar is.
8 november 2017: Your product is in stock now.
8 november 2017, later op de dag: ik bestel de SNK 805 met gebold saffier.
16 november 2017: Mailtje van Monsterwatches dat het horloge voor verzending is aangemeld bij DPD. Inclusief tracknummer.
20 november 2017: DPD bezorgt mij het keurig verpakte horloge met als extra een fraai bijpassende nato.

Plussen: de keurige aflevering; de extra nato.En wat een fraai horloge is die SNK 85 zeg!

Min, dikke min: de etherstilte tussen 8 november en 16 november.

Helaas: Rob zal deze recensie niet lezen, zover ik weet. Hij komt hier niet meer. Maar zou ik hem een tip mogen geven: laat van je horen als de levering een paar dagen/ een dikke week later is.
Enfin, dit is al zo vaak gezegd en helaas is het waar. Maar wat zou Rob een winst aan goodwill kunnen boeken voor zijn handel!

1 like

3x een gemodde Seiko bij Rob besteld over de afgelopen 3 a 4 jaar en niets dan lof over de de kwaliteit, service, goodies etc.

Communicatie is wisselend, soms vlot soms ook niet. Bij mijn weten is het nog steeds iets wat hij ernaast doet en ik krijg de indruk dat ie af en toe de draad kwijtraakt door de hoeveelheid/ drukte.

Ondanks deze minpuntjes voor mij nog steeds een aanrader.

3 likes