Monsterwatches

Seiko Turtle SRP777J bij Rob/Monsterwatches besteld. Zeker een aanrader. Prettige communicatie en top service! :+1::+1::+1:

1 like

Ik heb vorig weekend een srp777 besteld bij Rob. Die was keurig woensdag binnen.

Ben er wel achter dat je, als je contact zoekt met m, het beste whatsapp kunt gebruiken. Nr kan alleen voor whatsapp gebruikt worden, niet telefoneren, aldus de site. ‭+3197005448215‬

Ondanks wisselende verhalen in dit topic, toch Rob het voordeel van de twijfel gegevens en op 22 februari een Solid Oyster SKX besteld. Na betaling per IDEAL geen bevestiging gekregen, dus dan toch twijfel of het de bestelling correct is doorgekomen.
Op 4 maart toch maar een whatsapp gestuurd met de vraag of de bestelling was verzonden. Vrijwel direct kreeg ik een reactie dat de zending bij de douane ligt waardoor het meer tijd in beslag neemt. Daarna weer radiostilte. Op 13 maart weer een whatsapp gestuurd met de vraag hoe het er met de bestelling voor staat. Vrijwel direct volgt een bericht dat de bestelling geschrapt is doordat de betaling (IDEAL?) niet ontvangen is. Aangegeven dat dit een misverstand moet zijn aangezien de betaling is afgeschreven per IDEAL. Na controle bleek de betaling inderdaad binnen te zijn waarna de band onmiddellijk is verzonden. Afgelopen woensdag had ik de band, alsmede een NATO strap (als goedmakertje denk ik), in de bus.

Al met al heeft het dus bijna 3 weken geduurd. Ik had het op prijs gesteld als hij mij wat meer van het verloop van de bestelling op de hoogte had gesteld zodat ik van eventuele problemen op de hoogte was. Dat maakt dat ik een eventuele volgende keer wellicht minder snel een bestelling bij Monsterwatches zal plaatsen.

5 likes

Ik een solid jubilee, meer dan een maand bij de duane, daar heeft Rob weinig vat op denk ik. Elke keer keurig antwoord via Watsapp en evenzo een mooie Nato bij aankomst.

Meerdere horloges besteld bij Rob altijd snel antwoordt en snelle levering. Twee weken geleden een horloge besteld, binnen tien minuten een appje terug van Rob en paar dagen later netjes werd het horloge geleverd. Dus Rob is voor als het Seiko betreft nummer 1.

1 like

Een update rond mijn ervaring:
Uiteindelijk een goeie 6 Ă  7 weken na bestelling mijn Stargate met saffier ontvangen en Rob had er 2 Nato straps Ă©n een Waffle bijgestoken omdat er zo lang radiostilte geweest was.
Vandaag dan wel binnen de 20 minuten antwoord gekregen op een vraag.
Kortom: een goeie vent, die Rob, maar je moet aanvaarden dat hij niet zo communicatief is wanneer het druk is en dan kan je lang wachten. But it will all be alright in the end.

1 like

Zoals altijd binnen 2-3 dagen mijn bestelling binnen. De eerlijkheid gedient te zeggen dat ik altijd met Paypal betaal wellicht helpt dat ook mee.

Een solid oyster ditmaal.

Prima ervaring. Seiko 5 met saffier besteld, helaas kwam die binnen zonder dat de kroon was vastgezet dus hij moest terug. Dat vond ik wel balen (en slordig als het zo is dat het gewoon ‘vergeten’ was) maar waar het om gaat is dat het netjes is opgelost. En ter compensatie van de verzendkosten een natootje erbij. Ik had graag wel keuze gehad want de nato is knaloranje :scream::joy:. Maar kan ik ook wel weer om lachen. Communicatie via whatsapp was prima.

4 likes

Afgelopen dinsdagavond een solid oyster, bezel en bezel-insert besteld bij monsterwatches. Een uur na de bestelling kreeg ik al een bericht met track and trace die donderdag ‘actief’ werd. Vandaag, vrijdag alles netjes verpakt binnen gekregen. Erg tevreden, top!

Seiko 5 voor zoonlief en nieuwe waffle voor mijzelf besteld bij Rob. Meteen bevestiging mail ontvangen met opvolgend de mail dat het verzonden is, 2dagen later alles ongeschonden in huis. Dus wederom prettige koop gedaan bij Rob. Hulde.

5 likes

Twee dikke puchpins besteld voor een turtle via de whats app.
Direct antwoord en snel binnen. Dus ook voor kleine zaken prima geholpen. Graag tot de volgend x.

Gr Bram

Gisteren een mooie Seiko Sun021p gekocht en persoonlijk bij Rob opgehaald. Prima contact via facebook en Whatsapp. Meerdere malen bij Rob gekocht en hij blijft een topper. :+1:

7 likes

Onlangs heb ik weer eens via Rob een nieuwe Seiko gekocht. Het ging om de Mini Turtle PADI met saffierglas. Binnen 1 week werd het horloge met perfect geplaatst diuble domed saffier bij mij afgeleverd. Veel sneller dan de volgens de website te verwachten doorlooptijd.
Goed bezig!

2 likes

Laatst (alweer) een aantal nato bandjes besteld. Vind zijn eigen ontwikkelde nato banden erg fijn. Bij mijn laatste aankoop had er twee besteld. Een daarvan had een kleur die ik niet had besteld. Even een berichtje verstuurd via Facebook en ik mocht het bandje houden en hij zou de andere versturen. Had verwacht dat het lang zou durer maar ik kreeg vandaag, 2 dagen nadat we contact hadden al het bandje binnen! Top service van Monsterwatches.

Marinemaster band besteld. Next day delivery. Prima ervaring. Weer!

Voor ik ging bestellen had ik via mail 'n paar vraagjes, die onbeantwoord bleven. De volgende dag nog maar eens 'n mailtje gestuurd met m’n vragen
 Wederom geen reactie! Toen toch maar het voordeel van de twijfel gegeven en 'n bestelling geplaatst. Twee dagen na m’n bestelling begon het toch te knagen waarom ik geen antwoord krijg. Heb toen de vragen nog eens gesteld via WhatsApp, binnen 'n uur had ik antwoord terug en werden m’n vragen beantwoord. Top en gerust gesteld! Toen was er anderhalve week radio stilte. Na die anderhalve week via WhatsApp weer eens contact gezocht met de vraag, of hij mij kon vertellen hoe de stand van zaken momenteel stonden
 Geen reactie! Volgende dag nog maar eens 'n WhatsApp gestuurd, wederom geen reactie terug.
Weer 'n paar dagen later nog maar eens 'n berichtje gestuurd of hij mij kon vertellen wanneer ik m’n bestelling kon verwachten, het was inmiddels 13 dagen na het plaatsen van m’n bestelling. Een uurtje later kreeg ik 'n berichtje terug dat hij net klaar was met m’n horloge en hij hem dezelfde dag nog zal versturen. Kreeg later die dag 'n mailtje dat m’n horloge onderweg is met 'n track nummer.
De volgende dag “gister om precies te zijn” heb ik in goede orde m’n horloge in ontvangst mogen nemen. Precies zoals ik hem besteld had, saffier, solid Jubilee en caramic insert. Goed verpakt, alle ingevulde papieren, de extra schakels van het bandje en ook nog 'n extra rubber waffel band cadeau.
Kortom, wat is mijn ervaring met Monsterwatches
?
Ik ben dik tevreden en kan het iedereen aanraden, alles binnen 2 weken geleverd, alles goed gemonteerd en verpakt.
Het enige minpuntje is de communicatie, dat kan beter wat mij betreft!
Maar als je dat voor lief neemt en engelen geduld hebt, kan ik Monsterwatches zeker aanraden.
Ik geef Monsterwatches daarom 'n 8 als cijfer, was de communicatie wat beter geweest
 Had ik zeker 'n 10 gegeven.

Communicatie blijft een puntje bij Rob maar service is top. Laatst een horloge opgestuurd met een bezel probleempje en Rob bood gelijk aan om een ander eerder gemod horloge waarvan de chapter ring was losgeraakt te fixen. Zonder kosten! :+1:

1 like

ANa het lezen van alle positieve en negatieve reacties heb ik ruim een week geleden toch besloten om een Seiko-mod bij Rob te bestellen. Die zag er lekker uit en de prijs was ook oké, al was het model dat ik zocht uitverkocht.

Daarom stuurde ik hem een mail met de vraag of en wanneer deze specifieke mod weer op voorraad zou komen. Al binnen een kwartier werd mijn e-mail beantwoord. Dat was positief, dus ik dacht “ach, dat is zo’n slechte niet”. Inhoudelijk was het ook een prima mailtje wat mij betreft, waarin hij alle opties aan mij voorlegde. De bezel en dial van mijn wens konden namelijk ook op een andere kast en omdat die 39 i.p.v. 37 mm was, gaf ik hier de voorkeur aan. Dus ik mailde mijn wensen. Omdat ik eind juni jarig ben heb ik gevraagd of de levering op tijd zou kunnen zijn.

De radiostilte herken ik nu ook. Na twee nieuwe mails en een poging via FaceBook Messenger contact te leggen, heb ik helaas niets meer vernomen. Ik probeer het nog Ă©Ă©n keer en wel via WhatsApp ‭(nummer verwijderd door beheerder). Krijg ik nu weer geen reactie (binnen voor mij acceptabele tijd), dan houdt het op. Wordt vervolgd. Hopelijk positief.

Net even contact gehad met Rob met de vraag of hij geen vlak saffier voor een mini Turtle kan regelen. Binnen het uur antwoord (helaas negatief) dat enkel single en double domed beschikbaar is voorlopig, speciaal nagevraagd bij Crystaltimes.

Soms gaat de communicatie moeilijker, maar nu was’t toch weer :+1: !

3 likes

Zojuist appt Rob mij met welke kleur secondenwijzer ik wil. Niet dat ik jullie over iedere scheet van Rob zal updaten, maar wilde toch even laten weten dat er schot in de zaak zit. Ik blijf dan ook voorzichtig positief.

4 likes